Veliki specijalizirani Sajam beba i trudnica ovog vikenda okuplja stručnjake iz područja pedijatrije i poznate mame
Edukativni stručni paneli okupit će stručnjake, među kojima su primarijus prof.dr.sc. Milivoj Jovančević, omiljeni hrvatski pedijatar i jedan od najvećih autoriteta u našoj zemlji za pitanja zdravlja djece, ali i poznate mame poput Maje Šuput, umjetnice Ane Grzunov, nutricionistkinje Ane Jelekovac Jurkin te Kruzova, obitelji putoholičara.
Koji su to savjeti koje svaka mama mora znati prije planiranja putovanja na neku od dalekih destinacija? Zašto su kad krenu s godinu dana u vrtić, djeca u prosjeku čak tri puta mjesečno bolesna u pojedinim razdobljima? Kako možemo spriječiti razvoj pretjerane izbirljivosti hrane kod djece? Zašto su bebe podložne tzv. kontaktnom dermatitisu? Sajam Beba i trudnica ima odgovor na sve.
Posjetite Sajam beba i trudnica
Sa svim ovim pitanjima roditelji se susretnu barem jednom u životu, a ovog vikenda odgovore na neka od njih dobit će od najpopularnijih domaćih pedijatara i poznatih mama u sklopu prvog specijaliziranog Sajma beba i trudnica koji se održava od 29. rujna do 1. listopada u obiteljskom ambijentu Family mall centra. Uz primarijusaprof.dr.sc. Milivoja Jovančevića, jednogod najvećih autoriteta u našoj zemlji za pitanja zdravlja djece, na panelima će sudjelovati i nutricionistkinja Ana Jelekovac Jurkin, liječnica opće medicine Iva Pavlić, ali i poznate mame poput pjevačice Maje Šuput, umjetnice AneGrzunov, Kruzova, obitelji putoholičara itd.
Na trodnevnom Sajmu beba i trudnica ovog vikenda očekuje se oko 20 000 posjetitelja koji će na raspolaganju imati više od 55 domaćih i svjetskih premium brandova odjeće i opreme za bebe i djecu, prehrane, kozmetike i pelena pa sve do kolica i igračaka, no posebnost ovog Sajma su stručni paneli na kojima gostuju ugledni pedijatri, ali i poznate mame.
Sajam beba i trudnica priprema lijepa iznenađenja za buduće mame
Prvi specijalizirani Sajam beba i trudnica počinje u petak, 29. rujna, od 10 sati i traje sve do nedjelje, 1. listopada, do 18 sati, u Family Mall centru. Sadržaj panela te svi zabavni i sportski programi za posjetitelje su u potpunosti besplatni, a važno je napomenuti i da će se donacijom moći podržati i Klub roditelja nedonoščadi Palčići čime ovaj Sajam ima i svoju humanitarnu dimenziju.
Na Sajmu je poseban besplatni program osmišljen i za mališane koji će u dječjem kutku imati na raspolaganju dvije vrste poligona na kojima će uz nadzor trenera uživati u sportskim aktivnostima i igrama, a moći će isprobati i zabavni face painting. Više na www.bebe.hr
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.