Veliki povratak u osamdesete u kinima – pogledajte biografski film o glazbenoj senzaciji Milli Vanilli!
Među prvima premijeru filma „Girl You Know It’s True“ nisu propustili ni Ivana Husar, Saša Lozar, Branka Krstulović, Kristina Bradač Radić i brojni drugi.
Za dobru uvertiru u rujan sinoć su se pobrinuli Blitz i CineStar Cinemas koji su bili zaduženi za odličan provod i premijeru filma „Girl You Know It’s True“ . U Kaptol Boutique Cinema okupili su mnoge ljubitelje glazbe i kina, a povod je bio novi biografski film o glazbenoj senzaciji Milli Vanilli. „Girl You Know It’s True“ predstavlja uzbudljiv pogled na nevjerojatnu priču o legendarnom glazbenom duu koji je ujedno bio i jedan od najpoznatijih i najkontroverznijih glazbenih fenomena u doba najveće popularnosti MTV-a, a u dva sata svi su mogli “otputovati“ u plesne osamdesete i devedesete. U filmu su uživali Ivana Husar, Saša Lozar, Edina Pršić Babić, Branka Krstulović, Tomo Ricov, Kristina Bradač Radić, Marina Mamić, Boris Kovaček, Zembo Latifa, Dalibor Petko, Niko Čuturić, Antonija Ćosić i brojni drugi.
„Girl You Know It’s True“ približit će vam Roba Pilatusa i Faba Morvana, članove grupe Milli Vanilli, od njihovih prvih uspjeha, obiteljskih odnosa do skandala koji je šokirao svijet. Kroz fascinantnu rekonstrukciju ključnih trenutaka njihove karijere, odnos s producentom Frankom Farianom i drugim suradnicima, gledatelji imaju priliku doživjeti sve faze strelovitog uspjeha od europskih do svjetskih top lista. Uz to, film prati emotivne, obiteljske trenutke ovih zvijezda, kao i izazove s kojima su se suočavali iza kulisa njihovog zvjezdanog statusa.
Osim u premijerno prikazanom filmu i nevjerojatnoj istinitoj priči, brojne okupljene hitovima inspiriranim temom 80-tih i 90-ih zabavljali su DJ-i Stanko Bondža i Rea i članovi plesnog kluba Megablast, a večer su podržali Weekend Media Festival, Top Radio i CineStar TV Channels. A upravo glazbeni hitovi tog doba donijeli su dodatnu dimenziju večeri stvarajući savršenu priliku za opuštanje i druženje nakon ljetnih odmora. Podsjećamo da je prošle godine objavljen i greatest hits u izdanju Sony/Menart, a i dan danas aktivan Fab Morvan pozdravio je sve prisutne s velikog platna, porukom snimljenom ekskluzivno za Kaptol Boutique Cinema.
Premijera filma „Girl You Know It’s True“ bila je puno više od same filmske projekcije. To je bila prilika za sve prisutne da se povežu s jednim od najzanimljivijih trenutaka u glazbenoj povijesti i uživaju u večeri koja će se dugo pamtiti, a kako je bilo možete pogledati i u videu.
Film možete pogledati već od sutra, 12. rujna u svim kinima u distribuciji Blitza, a ljubiteljice CineLady događaja u Zagrebu (Z Centar), Rijeci, Osijeku i Splitu imaju priliku pogledati film uz piće dobrodošlice i poklone partnera. Ulaznice su u prodaji na cinestarcinemas.hr
U ambijentu koji je mirisao na smirenost, kreativnost i čisto zadovoljstvo za sva osjetila, održana je radionica “Art Flow – Put do sebe”, novo lice holističkog doživljaja koje je osvojilo sve prisutne. Spoj suvremene umjetnosti i aromaterapije pokazao se kao idealna formula za bijeg od svakodnevice, a iza ovog jedinstvenog koncepta stoje mlada umjetnica Dorin Zelenika i luksuzni prirodni brend Alqvimia.
U svijetu u kojem se maloprodaja neprestano mijenja, jedan brend već desetljećima uspijeva ostati vjeran svojim vrijednostima, a istovremeno predvoditi promjene. dm je i ove godine potvrdio svoj status lidera na hrvatskom tržištu, ostvarivši izniman rast prometa od 10,04 posto, što ukupno iznosi 571,06 milijuna eura. No iza brojki stoji mnogo više od poslovnog uspjeha – tu su ulaganja u održivost, digitalizaciju, zajednicu i, ponajviše, ljude.
Od štrudle do bečkog odreska, pratite kulinarsku avanturu u šest nastavaka koja povezuje prošlost i sadašnjost te otkriva priče iza jela koja se prenose generacijama.
U srcu Zagreba, u mirisnom raju Muzeja čokolade, Pepe Jeans priredio je večer koja je opojno spajala dvije najveće ljudske strasti – mirise i čokoladu. Povod? Predstavljanje novih parfema Addictive Indulgence za nju i za njega – senzualnih, gurmanskih i toplih mirisa koji slave užitak u svakom obliku.
Kako dani postaju kraći, a zrak sve hladniji, koža nas neumoljivo podsjeća da je stigla sezona kada joj je potrebna dodatna pažnja. Zima ne prašta — isušuje, zateže, gubi sjaj. No, ako postoji savršen trenutak da obnovite svoju rutinu i priuštite svojoj koži tretman dostojan spa centra, to je sada. Jer FOREO, švedski beauty-tech brend koji je revolucionirao njegu kože, ovog Black Fridayja donosi ponude koje se jednostavno ne propuštaju.
U ovogodišnjem izdanju akcije „Kad se naše šape slože“ dm je donirao 8.447 konzervi hrane za napuštene i nezbrinute životinje, čime je osigurano više od 3,4 tone hrane za štićenike četiri udruge i skloništa: Društvu za zaštitu životinja Mali Lošinj, Udruzi Pobjede – Azil Osijek, Udruzi Vau Vau (Bjelovar) te Udruzi SOS Cat (Zagreb).
Sinoć je u prepunom klubu SAX! održana nova epizoda popularnog talk-showa Ženska priča pod vodstvom Marijane Perinić. Tema večeri bila je „Muška strana priče“, a četvorica gostiju – Robert Ferlin, Mario Lipovšek Battifiaca, Dušan Bućan i Ante Gelo – na svoj su duhovit i iskren način pokazali kako izgleda razgovor kad se o životu, ženama i svakodnevici progovori iz muške perspektive.
United Group, vodeći pružatelj telekomunikacijskih i medijskih usluga u jugoistočnoj Europi, imenovao je dr. Kima Kyllesbecha Larsena glavnim direktorom za tehnologiju i informacijske sustave (CTIO), sa službenim preuzimanjem pozicije 1. studenog 2025. godine. Dr. Larsen, iskusni stručnjak za telekomunikacije i tehno-ekonomske strategije, s više od 25 godina međunarodnog liderskog iskustva, pridonijet će kompaniji bogatim znanjem u području planiranja, izgradnje i upravljanja telekomunikacijskim mrežama širom svijeta.
Niko Čuturić jedno je od najprepoznatljivijih imena nove generacije hrvatskih influencera – kreator sadržaja koji je svojom autentičnošću i toplinom osvojio publiku na društvenim mrežama. Pod korisničkim imenom @kojeniko stvorio je prepoznatljiv svijet kratkih, duhovitih videa u kojima često utjelovljuje lik svoje majke, spajajući humor, emociju i svakodnevne situacije u formu koja je istodobno bliska i zarazna. Njegovi su skečevi postali viralni, a prirodnost i iskrenost koje donosi u svaki kadar izdvojile su ga iz mora sličnih kreatora. Osim što se istaknuo kao lice koje nasmijava tisuće ljudi, Niko je i netko tko otvoreno govori o osobnim temama – od iskustava vršnjačkog nasilja do zdravstvenih izazova koje je prošao. Upravo ta ranjivost i spremnost da progovori o stvarima koje mnogi skrivaju čine ga posebnim i važnim glasom u digitalnom prostoru. U svojoj kreativnosti kombinira humor i refleksiju, zabavu i emociju, stvarajući sadržaj koji prelazi granice običnog “influencanja”. Njegova estetika je čista, promišljena i uvijek iskreno njegova – bez pretvaranja, s dozom ironije i topline koja ga čini voljenim među publikom svih generacija.Danas Niko Čuturić broji više od sto tisuća pratitelja na TikToku i Instagramu, surađuje s brojnim brendovima i sudjeluje u javnim projektima koji promoviraju pozitivne društvene poruke. Ipak, unatoč rastućem uspjehu, ostaje dosljedan sebi – onaj koji voli nasmijati, potaknuti na razmišljanje i pokazati da je u redu biti stvaran.Niko ne gradi samo karijeru influencera, nego priču o mladom čovjeku koji svojim radom i pristupom redefinira što znači biti “javna osoba” u digitalnom dobu – s dozom šarma, iskrenosti i neupitnog talenta.
U mjesecu u kojem se širom svijeta ponovno otvara razgovor o muškom zdravlju, Movember se nametnuo kao više od simboličnog uzgoja brkova. Postao je ritual introspekcije, podsjetnik da briga o sebi nije luksuz nego nužnost, i trenutak u kojem se mnogi vraćaju osnovama – onim tihim, svakodnevnim odlukama koje oblikuju našu rutinu, ali i našu dobrobit. U tom se ozračju prirodno nameće i pitanje osobne njege, koje L’Occitane godinama tretira s posebnom ozbiljnošću, razvijajući proizvode koji poštuju kožu jednako kao i prirodu iz koje crpe inspiraciju. Ove jeseni upravo se ta filozofija otkriva u novom svjetlu, zahvaljujući opsežnom rebrandingu koji je brendu dao pročišćen, luksuzniji izraz, bez odricanja od onog po čemu je uvijek bio prepoznat, autentične kvalitete i promišljene nježnosti prema okolišu.
Glumica je otkrila koliko joj je teško, ali i oslobađajuće bilo izgraditi život ispočetka te ispričala emotivan trenutak kada je prvi put ušla u svoj dom kao slobodna žena.