HELLO
HELLO! #HelloItsMe

United Group BV, vodeća telekomunikacijska i medijska kompanija u jugoistočnoj Europi, objavila je uspješno refinanciranje osiguranih obveznica u iznosu od 600 milijuna eura s dospijećem 2026. godine, izdavanjem i prodajom novih osiguranih obveznica u iznosu od 750 milijuna eura.

Osim za refinanciranje navedenih obveznica, prihod od izdavanja koristit će se za otplatu povučenih nepodmirenih iznosa u okviru postojećeg revolving kredita.

Nakon refinanciranja, neto zaduženost United Group BV ostat će nepromijenjena. Nove sedmogodišnje osigurane obveznice imat će kuponsku kamatnu stopu od 6,5 posto. Bonitetna agencija Moody’s dodijelila im je kreditni rejting B2, dok je agencija S&P dodijelila rejting B.

Janez Živko, potpredsjednik United Grupe za financije, izjavio je:

“Zadovoljni smo velikom potražnjom za našim novim sedmogodišnjim obveznicama u iznosu od 750 milijuna eura. Ova transakcija u skladu je s našom strategijom financiranja koja je usmjerena na proaktivno rješavanje kratkoročno dospjelih dugova te uspostavu stabilne dugoročne financijske strukture. Refinanciranje je rezultat kontinuiranog rasta prihoda, prilagođene EBITDAal od 28 posto i složene godišnje stope rasta (CAGR) od 25 posto u razdoblju od 2015. do 2023. godine, kao rezultat organskog rasta i akvizicija. Također slijedi odmah nakon uspješnog refinanciranja iz siječnja 2024., u iznosu od 1,73 milijarde eura”.


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025