UJE oil bar, jedinstveni restoran smješten u srcu Splita, nedavno je ugostio iznimno uspješno okupljanje koje je privuklo širok spektar sudionika relevantnih za turizam. Ovaj značajan događaj, koji je održan u prostorijama restorana UJE oil bar, bio je simbol zajedništva i sinergije među različitim sudionicima turističkog sektora.
Upravo ovaj jedinstveni restoran okupio je niz važnih partnera iz različitih segmenata turističke industrije, uključujući agencije, dobavljače, predstavnike Turističke zajednice, Županije i Grada, vodiče, vlasnike restorana, direktore hotela, iznajmljivače, makro i mikro poduzetnike, istaknute stručnjake za maslinovo ulje te druge ključne sudionike.
Među značajnim osobama koje su podržale ovaj događaj bili su Joze Tomaš iz Hrvatske gospodarske komore, Alijana Vukšić, direktorica Turističke zajednice grada Splita, Martin Bućan iz Splitsko-dalmatinske županije , kao i dr. sc. Maja Jukić Špika iz Instituta za jadranske kulture i melioraciju krša.
Također su se istaknuli direktori hotela, vlasnici restorana i barova kao što su, Zrno Soli, Galerija, Ave i drugih, te vlasnici obrta koji su ključni čimbenici napretka, uključujući praonice, papirnu galanteriju i ugostiteljsku opremu. Važnost ovog događaja dodatno je naglašena podrškom dugogodišnjih partnera za hranu i piće kao što su Metro, Centaurus, Gligora, Velpro i Vino Like, uz sudjelovanje ostalih vinara.
Također su se pridružile i brojne agencije i lokalni vodiči čiji doprinos turističkom uspjehu ne smije biti zanemaren.
U sklopu događaja, svaki partner je imao priliku predstaviti svoje proizvode i usluge. U jednom od prostora posjetitelji su mogli uživati u dalmatinskim specijalitetima poput sipe boba, slanutka s molom i bakalara bianco. Partner Gligora je predstavio selekciju svojih sireva u drugom prostoru, dok su u trećem prostoru predstavnici Vino Like-a bili dostupni za savjete i objašnjenja o njihovim vinima , gdje su se vina usklađivala s ponuđenom hranom.
Posebno zanimanje izazvala je stručnjakinja za maslinovo ulje, dr. sc. Maja Jukić Špika, koja je educirala posjetitelje i govorila o važnosti maslinovog ulja u Gastro shopu. Partner Metro je impresionirao posjetitelje prezentacijom svoje bogate ponude ribe, koju je pripremio i poslužio chef Branimir Prnjak iz Zrna Soli.
Njegove kreacije poput pržene riže s tatarom od tune s ljutim umakom i bučinom majonezom, cannoli od lubina punjeni paštetom od bakalara, te tacosi sa usoljenim lubinom, emulzijom od limuna i acetom balsamicom naišla su na izuzetan interes među posjetiteljima.
Ovaj događaj u restoranu Uje oil bar, unutar Dioklecijanove palače, još jednom je istaknuo važnost sinergije i partnerstva među svim dionicima turističkih djelatnosti, stvarajući snažnu platformu za daljnji razvoj turizma u regiji.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.