„Ubojice Cvjetnog mjeseca“Martina Scorsesea, jedan je od rijetkih filmova koji se može pohvaliti devetminutnim ovacijama u Cannesu. Hrvatsku premijeru u Kaptol Boutique Cinema održanu u okviru Cinema Book Cluba nisu propustili ni Branka Krstulović, Kristina Radić, Sandra Bagarić, Joško Lokas, Marijana Mikulić, Vanda Winter, Morana Zibar, Nela Kocsis, Neven Ciganović, Nives Celzijus, Mijo Matić, Lucija Lugomer i Mario Mandarić.
Bila je ovo idealna prilika da se okupe ljubitelji filma i knjige; prije projekcije, održan je i panel na temu života i djela Martina Scorsesea. Svi oni koji su htjeli znati više, uživali su u razgovoru filmologa i enciklopedista Brune Kragića. Martin Scorsese kao jedan od najvećih živućih redatelja uvijek je izvor inspiracije i mnogih tema jer na poseban način pristupa svakom liku I radnji. Kao predložak ovom naslovu, poslužila je istoimena knjiga Davida Granna, a legendarni redatelj filma okupio je provjereno dobru ekipu s kojom je radio na nekima od svojih prijašnjih projekata. Glavne zvijezde ove uspješnice su Leonardo DiCaprio te Robert De Niro, a u filmu glumi i Brendan Fraser.
“Ubojice cvjetnog mjeseca” otvara vječno pitanje bolne i mračne američke povijesti: odnos američkih starosjedioca i bijelaca. Temeljen je na istinitoj priči i ispričan kroz romansu Ernesta Burkharta (Oscarom nagrađeni Leonardo DiCaprio) i Mollie Kyle (Lily Gladstone). Na prijelazu 20. stoljeća indijansko pleme Osage na svom teritoriju pronalazi naftu, što ubrzo privlači pohlepne i beskrupulozne bijelce koji u tome vide svoju korist. U potrazi za brzom zaradom, bijele pridošlice ne prezaju ni pred čime te uskoro dolazi do niza ubojstava američkih domorodaca, što je istraživao i tada novoosnovani FBI što je također zanimljiv podatak za američku povijest.
Tijekom večeri, bio je organiziran i coffee tasting by Barcaffe te pop up barber by Gospon Fulir.
„Ubojice Cvjetnog mjeseca“ pogledajte već danas u redovnoj kino distribuciji Blitza, a ulaznice su dostupne online na www.cinestarcinemas.hr
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.