Terme Sveti Martin jedan od lidera u inovacijama u turizmu sjeverne Hrvatske
Nedavno su Terme Sveti Martin primile i nagradu Big SEE za Kreativnu priču i identitet kao iskustvo. Njihova posvećenost ovom konceptu odražava se i na njihovoj web stranici, gdje su stvorili digitalni prostor za opuštanje bez napadne prodajne komunikacije.
Terme Sveti Martin ponosno su primile nagradu za najbolju Inovaciju u terapijskom spa
programu na Balkan Spa Summit-u u Beogradu. Generalna direktorica, gđa Nuša Korotaj,
zajedno s kolegom iz Turističke zajednice Međimurske županije, g. Rudijem Grulom,
predstavila je jedinstvenu perspektivu na kontinentalni turizam Hrvatske. Nagrada je
rezultat njihovih izvanrednih usluga i Healthness programa koji se temelje na zdravim,
lokalnim, domaćim i održivim vrijednostima.
Na panelima su sudjelovali stručnjaci iz različitih zemalja, uključujući Srbiju, Sloveniju, Grčku,
Bugarsku, Rumunjsku, Mađarsku i Tursku. Nuša Korotaj je predstavila Terme Sveti Martin
kao "zelene" terme i ESG strategiju naglasivši: “Naš jedinstveni Healthness koncept temelji sena antropozofiji Dr. Rudolfa Steinera, koja naglašava ravnotežu između tijela, duha i uma radi postizanja zdravlja i sreće. Našim gostima pružamo autentične usluge i programe koje neće pronaći nigdje drugdje.”
Nedavno su Terme Sveti Martin primile i nagradu Big SEE za Kreativnu priču i identitet kao
iskustvo. Njihova posvećenost ovom konceptu odražava se i na njihovoj web stranici, gdje su
stvorili digitalni prostor za opuštanje bez napadne prodajne komunikacije.
Ova nagrada ne bi bila moguća bez partnerstva s tvrtkama kao što su Rajketing, Borut Kajbič,
Specto, Mitja Božič, Vid Rotar, Maja Danica Pečanić te menadžerskom tvrtkom Best
Hospitality Solutions. Zahvaljujući njihovoj podršci, sadašnji i budući gosti mogu istraživati
prvi Healthness resort u Europi čak i prije rezervacije svog odmora.
Terme Sveti Martin se ističu po inovaciji, inteligentnom dizajnu, ekološkoj osjetljivosti,
održivosti, kulturnoj i društvenoj osviještenosti, funkcionalnosti i ergonomiji, estetici i
osjećajima. Ova nagrada ih pozicionira kao vrhunsku destinaciju koja pruža visokokvalitetne
usluge, nezaboravna iskustva i brigu o okolišu i lokalnoj zajednici. Terme Sveti Martin ovime
ponovo dokazuju kako su jedan od lidera u inovacijama u turizmu sjeverne Hrvatske i
primjer dobre prakse koji svoja znanja spremno dijele sa svima koji dijele iste vrijednosti.
Warner Bros Discovery (WBD) produžio je ugovor s Francuskom teniskom federacijom (FFT), čime je osiguran nastavak prijenosa turnira Roland Garros na njihovim kanalima i platformama diljem Europe* do 2030. godine.
Više od 100.000 smještajnih objekata u svijetu nudi siguran, inkluzivan prostor za LGBTQ+ putnike - donosimo četiri destinacije koje ih toplo dočekuju.
Završen je 17. CMC festival u Vodicama 2025. powered by Calzedonia, najveći i najzabavniji festival na ovim prostorima. Dvodnevni festival ponovo je okupio najpopularnija imena iz cijele regije, a vodička riva bila je premala za publiku koja je došla pratiti nastupe čak 46 izvođača.
Zamislite prostor ispunjen osmijehom, laganim mirisima njege, šapatima komplimenata i čašama u kojima se presijavaju mjehurići. Upravo takva atmosfera vladala je na nezaboravnom događanju koje su zajednički organizirali Ženski Recenziraj i brend Skin Romance. U središtu pažnje? Ljubav prema sebi – onoj tihoj, iskrenoj, svakodnevnoj.
Sunce se spušta nad Zagrebom, a Strossmayerov trg postaje pozornica za najljepši gradski aperitivo ljeta. U petak i subotu, 13. i 14. lipnja, grad će na dva dana uskočiti u talijanske cipele i ritmove – i prigrliti sve ono što volimo kod mediteranskog načina života: ležernost, smijeh, dobru hranu, glazbu pod zvijezdama i osvježenje u čaši.
Povodom Svjetskog dana zaštite okoliša, zagrebačka marketinška agencija Alert poziva na održiviji pristup organizaciji događanja i na odgovorno upravljanje otpadom nakon evenata. Agencija Alert je članica prestižnog europskog udruženja najboljih event agencija 27 names i poznata je po savršeno produciranim događanjima koje organizira za brojne tvrtke kao što su Beiersdorf, Chanel, Henkel, HP Inc., Keune, Swarovski, Veuve Cliquot i mnogi drugi.
Tamo gdje se povijest isprepliće s legendom, gdje svaki zalogaj nosi priču, a svaki pogled budi spokoj – smjestio se Cantilly Garden Restaurant, čarobna gastro oaza u srcu Samobora. Na padinama iznad staroga grada, u ulici koja nosi ime Stanka Vraza, hrvatskog romantičara čije su stihove oblikovali uzdasi prema Julijani Ljubici Cantilly, danas stoji mjesto koje savršeno utjelovljuje duh poezije i ljubavi.
Kada se modni svjetovi brata i sestre spoje u savršenoj harmoniji, rezultat je čista estetika – i upravo to su Petra i Luka Nižetić pokazali. Dugogodišnje lice domaće scene i šarmantni duo kojem stil očito teče kroz gene, zablistali su na crvenom tepihu u kombinacijama koje su istovremeno sofisticirane, odvažne i savršeno usklađene.
Jedna od najpoznatijih domaćih voditeljica, čija energija i osmijeh redovito osvajaju gledatelje, ovaj je put iznenadila sve – ne televizijskim projektom, već prekrasnim obiteljskim trenutkom.
Kada govorimo o besprijekornom stilu i sofisticiranosti s dozom nonšalantnog šarma, Iva Radić je ime koje uvijek dolazi na vrh liste. Ovo ljeto ponovno nas osvaja svojim modnim odabirom koji ujedinjuje udobnost, eleganciju i onu finu, nenametljivu luksuznu estetiku – sve što želimo nositi u gradskim šetnjama kroz ljeto.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.