U magičnom Kaptol Boutique Cinema održana je svečana premijera dugoočekivanog Disneyevog igranog filma “Lilo & Stitch” pod pokroviteljstvom Studenca, a izazvala je oduševljenje publike svih generacija. “Izuzetno me raduju suradnje s partnerima koje rezultiraju dječjim veseljem, a kroz ovu priču s Disneyem upravo to postižemo. Uz to što smo podržali prikazivanje najiščekivanijeg dječjeg filma ove godine u Hrvatskoj, veseli me i što je ovo partnerstvo omogućilo razvoj našeg loyalty programa. Naime, do 9. srpnja kupci u 1.000 odabranih trgovina Studenca diljem Hrvatske mogu doći do popularnih Disney plišanaca i tako izmamiti osmjehe na licima svojih mališana”, istaknula je povodom lansiranja suradnje između Disneya i Studenca Miranda Mladin, direktorica marketinga Studenca.
Večer je protekla u znaku prijateljstva, obitelji i zabave, osmijehe i – naravno – neodoljivog Sticha. Premijera je bila prepuna poznatih lica, glumaca koji su posudili glasove, influencera i ljubitelja filma. Neki od njih bili su glumci Amar Bukvić, Ana Ćapalija, Goran Grgić, pjevačice Miach, Pamela Ramljak, Ivana Marić, producent Mihovil Šoštarić Lockroom, influenceri Vlaho Arbulić, Emina Pršić, Igor Jadan, Niko Čuturić, Luka Lajić, Lucija Lugomer, Lea Biljman, Iva Kraljević, Nikola Brzak, Josip Popović. Te voditelji Mirna Maras Batinić, Frano Ridjan.
Posebno su se isticali najmlađi fanovi koji su došli u pratnji svojih roditelja, s plišanim Stitchevima u rukama i osmijehom na licu. Događaj je obilovao toplinom i nostalgijom, a interijer kina bio je ukrašen havajskim motivima, cvijećem i svjetlima koji su savršeno dočarali duh filma. Glasove u sinkrozniziranoj verziji posudili su: Elena Pribičević, Miach, Daniel Dizdar, Hrvoje Kečkeš, Fabian Pavao Medvešek, Goran Grgić, Mirela Brekalo – Popović, Martina Tomčić, Jan Kovačić, Jelena Miholjević i mnogi drugi.
“Lilo & Stitch” u režiji Deana Fleischera Campa donosi spektakularnu igranu adaptaciju istoimenog animiranog hita iz 2002. godine. Film nas vodi na sunčane plaže Havaja, gdje usamljena djevojčica Lilo pronađe prijatelja u nepredvidivom, ali izuzetno šarmantnom izvanzemaljcu Stitchu. Njihovo prijateljstvo, ispunjeno humorom, emocijama i avanturama, podsjeća nas na istinsku snagu obitelji – one koju biramo, a ne nužno onu u koju smo rođeni.
Publika na zagrebačkoj premijeri imala je privilegiju među prvima doživjeti ovu toplu i duhovitu priču, a nakon projekcije nije nedostajalo smijeha, suza i oduševljenih reakcija. Mnogi su istaknuli kako je film zadržao srce originala, uz moderno vizualno iskustvo i dirljivu poruku.
Glumačku postavu čine Sydney Elizebeth Agudong (Lilo), Maia Kealoha, Billy Magnussen, Hannah Waddingham, Tia Carrere, Chris Sanders, Courtney B. Vance i Zach Galifianakis. Posebno veseli i povratak legendarnih likova kao što su Jumba, Pleakley i agent Cobra Bubbles, koji su ostali u sjećanju obožavatelja širom svijeta.
“Lilo & Stitch” u hrvatska kina stiže od 21. svibnja 2025. u distribuciji Blitz filma, a moći će se pogledati i u sinkroniziranoj verziji u 4DX te REALD 3D formatima. Ne propustite ovu dirljivu, duhovitu i vizualno očaravajuću priču o neobičnim prijateljstvima i obitelji koju stvaramo – jer, kako kaže Lilo: “Ohana znači obitelj. Obitelj znači da nitko ne ostaje sam.”
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.