Tony Cetinski i Adi Šoše novim duetom osvajaju Hrvatsku
Odmah po izlasku novog singla, dueta Tonyja Cetinskog i Adija Šoše može se naslutiti da se radi o velikom hitu i glazbenoj senzaciji. Sudeći po komentarima na Tonyjevom YouTube kanalu pjesma je oduševila publiku, kako stihovima, tako i idejom za video spot. Naime, Tony ne krije kako je veliki zaljubljenik u novu tehnologiju, pa se tako za potrebe novog video spota poslužio umjetnom inteligencijom, a sve to pod redateljskom palicom Paola Gentilinija.
Radnja spota prikazuje borbu protiv tehnologije i budućih napretka robotike, a upravo Tonyjeva ideja za spot temelji se u nadi za pronalaskom boljeg i prirodnijeg svijeta koji zadržava svoju dušu i ne biva hladan i distanciran. „Tehnologija me oduvijek fascinirala i oduševljavala na način da nam uvelike olakšava svakodnevicu te su nepregledna polja onoga što pomoću nje možemo ostvariti, no jedino ukoliko se njome znamo na pravi način služiti. Tehnologija je odlična, no treba je znati koristiti. Nije problem u napretku i tehnologiji, koliko je problem u ljudima koji ju koriste.“ – naglasio je Tony Cetinski.
Sve ili ništa nova je pjesma s kojom Tony Cetinski želi vratiti status najveće zvijezde
Dugo očekivanu suradnju Tonyja Cetinskog sa mladim i perspektivnim Adijem Šošom, ujedinila je pjesma Amila Loje, zaslužnim za glazbu, tekst, aranžman i produkciju, a da je publika odlično prihvatila suradnju svjedoče simpatični komentari na Tonyjevom YouTube kanalu, poput: „Odlična pjesma, riječi, a spoj vaših glasova je prava čarolija!“, „TONY zna prepoznati tko je REAL TALENT!!! Imaš sada the NEW VOICE, THE REAL EMOTION… Nitko neće prežaliti ono što je imao TOŠE, ali dobio si novog vokalnog bratka – ADI ŠOŠE je najsvjetlija točka estradnog neba današnjice.“, „Vrhunska izvedba Adija i Tonyja, tekst, muzika super, ispričan život.“, „Puno je izvanrednih hitova Lojo napisao, ali s ovim je nadmašio samog sebe. Amile bravo! I pravi glasovi su se ukrstili, da iznesu ovo remek-djelo! Predivna pop pjesma, s fantastičnom porukom!“
Osim iznimnog vokala kojim već nekoliko desetljeća oplemenjuje glazbenu scenu i rasprodaje koncertne dvorane, Tony svojoj publici, ali i struci, donosi pravo osvježenje i po pitanju novih tehnologija, te time stvara uz hitove i novi tehnološki izričaj.
Zamislite ovo: ljetni suton, miris kokica u zraku, društvo ili obitelj uz vas, a na velikom platnu – najsvježiji svjetski i domaći filmski hitovi. Sada zamislite da za sve to plaćate samo 2,50 eura. Ne, nije teaser iz filma – to je stvarnost, i to samo u srijedu, 20. kolovoza, kada CineStar kina diljem Hrvatske otvaraju svoja vrata za najpopularniju ljetnu filmsku akciju godine.
Ako postoji savršen trenutak za obnovu garderobe – to je sada. FINAL SALE u Fashion&Friends i Fashion Company trgovinama donosi završni val ljetnih sniženja koji jednostavno ne smiješ propustiti. Od 11. kolovoza, police i vješalice pune su must-have komada po cijenama koje će te natjerati da preispitaš svoje modno strpljenje.
Na ovogodišnjem Tjednu mode u Kopenhagenu svjetla reflektora bila su usmjerena na modnu priču koja briše granice između tradicije i inovacije. Publika je svjedočila debitantskoj kolekciji koja ne donosi samo odjeću, već i snažan narativ o povezanosti tijela, uma, duha i emocija.
Ako mislite da je kolovoz rezerviran za opuštanje i kraj ljetnih uzbuđenja, Vodice vas spremno demantiraju. U srcu Dalmacije, kad sunce zađe, grad se pretvara u središte noćnog života – a sve oči (i noge) usmjerene su prema jednom mjestu.
Postoji jedno mjesto u Dubrovniku gdje se povijest, priroda i vrhunska gastronomija susreću na način koji dira sva osjetila. U sjenovitom vrtu renesansnog ljetnikovca Natali, daleko od gradske vreve, mirisi lavande i ružmarina isprepliću se s aromama svježih morskih plodova i začina. To je restoran Natali – destinacija koja se ove sezone piše novim kulinarskim rukopisom.
Pulska Arena ponovno će ovog ljeta postati pozornica na kojoj se pišu glazbene priče za pamćenje. Tony Cetinski, jedan od najcjenjenijih i najdugovječnijih pjevača regije, 30. kolovoza upravo ovdje započinje svoju novu regionalnu turneju #samoljubav2025/26 – i to u gradu u kojem je rođen.
Ljeto na Krku nikada nije bilo uzbudljivije. U srcu otoka, klub Diamond ove je sezone prerastao u apsolutni epicentar zabave na Jadranu, mjesto gdje se spajaju vrhunska glazba, produkcija na svjetskoj razini i noći koje se pamte.
Bezbrižno surfanje na mobilnoj mreži Telemacha ovog će ljeta nekome u ruke donijeti ključeve luksuznog automobila renomiranog njemačkog proizvođača. Naime, u tijeku je zadnji krug velike nagradne igre u kojoj novi korisnici Telemacha mogu osvojiti vrijedne nagrade: Apple iPhone 16, Xiaomi električni romobil te glavnu nagradu – električni Audi Q4 40 e-tron Edition, premium vozilo koje spaja snagu, stil i održivost.