Tony Cetinski i Adi Šoše novim duetom osvajaju Hrvatsku
Odmah po izlasku novog singla, dueta Tonyja Cetinskog i Adija Šoše može se naslutiti da se radi o velikom hitu i glazbenoj senzaciji. Sudeći po komentarima na Tonyjevom YouTube kanalu pjesma je oduševila publiku, kako stihovima, tako i idejom za video spot. Naime, Tony ne krije kako je veliki zaljubljenik u novu tehnologiju, pa se tako za potrebe novog video spota poslužio umjetnom inteligencijom, a sve to pod redateljskom palicom Paola Gentilinija.
Radnja spota prikazuje borbu protiv tehnologije i budućih napretka robotike, a upravo Tonyjeva ideja za spot temelji se u nadi za pronalaskom boljeg i prirodnijeg svijeta koji zadržava svoju dušu i ne biva hladan i distanciran. „Tehnologija me oduvijek fascinirala i oduševljavala na način da nam uvelike olakšava svakodnevicu te su nepregledna polja onoga što pomoću nje možemo ostvariti, no jedino ukoliko se njome znamo na pravi način služiti. Tehnologija je odlična, no treba je znati koristiti. Nije problem u napretku i tehnologiji, koliko je problem u ljudima koji ju koriste.“ – naglasio je Tony Cetinski.
Sve ili ništa nova je pjesma s kojom Tony Cetinski želi vratiti status najveće zvijezde
Dugo očekivanu suradnju Tonyja Cetinskog sa mladim i perspektivnim Adijem Šošom, ujedinila je pjesma Amila Loje, zaslužnim za glazbu, tekst, aranžman i produkciju, a da je publika odlično prihvatila suradnju svjedoče simpatični komentari na Tonyjevom YouTube kanalu, poput: „Odlična pjesma, riječi, a spoj vaših glasova je prava čarolija!“, „TONY zna prepoznati tko je REAL TALENT!!! Imaš sada the NEW VOICE, THE REAL EMOTION… Nitko neće prežaliti ono što je imao TOŠE, ali dobio si novog vokalnog bratka – ADI ŠOŠE je najsvjetlija točka estradnog neba današnjice.“, „Vrhunska izvedba Adija i Tonyja, tekst, muzika super, ispričan život.“, „Puno je izvanrednih hitova Lojo napisao, ali s ovim je nadmašio samog sebe. Amile bravo! I pravi glasovi su se ukrstili, da iznesu ovo remek-djelo! Predivna pop pjesma, s fantastičnom porukom!“
Osim iznimnog vokala kojim već nekoliko desetljeća oplemenjuje glazbenu scenu i rasprodaje koncertne dvorane, Tony svojoj publici, ali i struci, donosi pravo osvježenje i po pitanju novih tehnologija, te time stvara uz hitove i novi tehnološki izričaj.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.