HELLO
HELLO! #HelloItsMe

„Uvijek sam težio novim stvarima.“, rekao je hrvatski pjevač koji je kao prvi glazbenik potpisao ugovor s tvrtkom Qvrse, čime je postao pionir na polju spajanja glazbe s novom tehnologijom koja će omogućiti glazbenicima, umjetnicima i brendovima da izraze njihovo stvaralaštvo i podignu ga na višu razinu i dimenziju te time dosegnu i širu publiku.

Od sada će Tonyjevi projekti biti podržani novim izvorima tehnologije. Kao i obično Tony se voli našaliti na svoj račun pa često i sam kreira parodije na svoj račun, a ovoga puta to je učinio upravo kroz  virtualnu zabavu. Tako je započela ideja o akciji “Ošišaj Tonija”. Biti će to naravno virtualna avantura u kojoj će se virtualno svi moći zabaviti i ujedno osvajati raznolike nagrade, primjerice kroz odabir najbolje frizure.  Sve će to biti samo uvod u promociju novog spota duet pjesme s mladim i perspektivnim Adijem Šoše u pjesmi “Sve ili ništa” autora Amila Loje.  Video spot je naravno sniman uz pomoć umjetne inteligencije, ali pod redateljskom palicom Paola Gentilinija.  „Veliki mi je izazov suradnja s mladim i kreativnim ljudima. Presretan sam da mogu i ja konstantno učiti i eksperimentirati, kako s novim tehnologijama, tako i s glazbom.“ – pojasnio je Tony Cetinski.

“Qvrse je mjesto susreta stvarnog i virtualnog svijeta, gdje mašta nema granica.”, opisala je Kaly Kolonič, PR menadžerica Qvrsea. O Cetinskom je dodala i: “Tony je uvijek bio korak ispred svog vremena, pa će njegova pionirska suradnja s Qvrsom sigurno ući u povijest, jer kao prvi glazbenik na Balkanu, a usudila bih se reći i Europi, otvara vrata u budućnost i postavlja trendove, nove prekretnice u svijetu show businessa, s kojima glazbena industrija nikada neće ostati ista. Pametni će ga pratiti u budućnost, skeptici će ostati u prošlosti. Osobno mislim da je prilagodba ključ preživljavanja.”

Qvrse je platforma novog doba koja uz pomoć suvremenih tehnologija povezuje kreatore i brendove s njihovim obožavateljima i kupcima, koji mogu otvarati događanja u stvarnom i virtualnom svijetu, pregledavati sadržaje pripremljene samo za njih, a time ne samo da prate, već aktivno sukreiraju priču svog omiljenog brenda.

„Oduševljeni smo što je Tony prihvatio izazov istraživanja novih tehnologija i njihovih mogućnosti za novo umjetničko stvaranje. Postavljajući trendove i korištenje takvog glazbenika, on proširuje mogućnosti kako za umjetnički izričaj, tako i za inovativnost.“, rekli su osnivači platforme Qvrse.io Uroš i Valentina Hrastar.

Tonyjevi budući koraci suradnje s Qvrseom dostupni su i mogu se pogledati na: Tony Cetinski (qvrse.io)

druge vijesti

diddy

Jesu li Beyoncé i Jay-Z zaista izgubili milijune pratitelja zbog Diddyja?

Je li istina da su Beyoncé i Jay-Z izgubili čak 4 milijuna pratitelja na Instagramu uslijed svojih veza s kontroverznim Seanom "Diddy" Combsom? Ova informacija, koja se brzo širi društvenim mrežama, postavlja pitanja o utjecaju celebrityja na percepciju javnosti i njihovoj reputaciji. U moru glasina i špekulacija, mnogi se pitaju je li ovaj gubitak pratitelja rezultat skandala koji prati Diddyja ili nešto dublje u njihovoj povezanosti s njim.

Celebrity News

13 listopada 2024