Približava nam se najsablasnija noć u godini, Halloween, kada s uzbuđenjem pripremamo svoje najstrašnije maske i pretvaramo se u nadnaravna bića. No prije nego što stavite svoje zastrašujuće maske, FOREO, vodeći švedski skin-tech brend, osigurava da vaša koža bude savršeno pripremljena — jer čak ni vampiri ne vole suhe ljuskave podočnjake!
Uz pomoć premium, naprednih i inovativnih FOREO uređaja i skincare proizvoda, vaša će koža dobiti savršenu podlogu — glatku, hidratiziranu i blistavu — tako da vam maska savršeno pristaje, a vaša koža ostane besprijekorna i nakon nje.
Neka vaš Halloween makeover započne uz FOREO ritual njege i neka vaša koža bude zastrašujuće predivna!
Započnite svoj ritual dubinskog čišćenja uz FOREO LUNA™ Ultra-Nourishing Cleansing Balm — bogati čistač koji se transformira u svilenkasto ulje kako bi nježno uklonio sve nakupine nečistoća prikupljene tijekom dana. Ovaj balzam formuliran je s moćnim, ultra-njegujućim sastojcima poput ulja slatkog badema, ulja jojobe, shea maslaca i vitamina E, koji hrane i hidratiziraju kožu, obnavljajući joj mekoću i prirodnu elastičnost.
Savršeno balansirana tekstura ovog balzama ostavlja kožu ne samo dubinski očišćenom, već i osvježenom te spremnom za iduće korake opuštajuće rutine. Zahvaljujući bogatstvu vitamina i hranjivih ulja, vaša će koža biti iznimno glatka, podatna i optimalno pripremljena za upijanje svih benefita daljnje njege.
Nastavite svoj skincare ritual uz LUNA™ Micro-Foam Cleanser 2.0, koji stvara bogatu, raskošnu pjenu za nježno, ali temeljito uklanjanje površinskih nečistoća i viška sebuma, bez osjećaja zatezanja ili isušivanja kože. Formuliran s čak 87% sastojaka prirodnog podrijetla, ovaj čistač pruža koži hidrataciju i njegu zahvaljujući moćnoj kombinaciji: zaglađujuće aminokiseline, antioksidativni vitamin E, umirujuća Cica (Centella Asiatica) i prebiotici koji pomažu u balansiranju mikrobioma kože. Čišćenje lica s ovim cleanserom nalik je umivanju nježnim oblakom, ostavljajući kožu osvježenom i mekom. Za najbolje rezultate uparite LUNA™ Micro-Foam Cleanser 2.0 s njegovim savršenim parom – LUNA™ 4 Plus skin-tech uređajem.
Nakon temeljitog čišćenja, vrijeme je da nahranite kožu i stvorite zaštitni sloj kako bi make-up ostao na svom mjestu, a ne naštetio vašem licu. Jer tko želi da mu maska ostane i nakon što Halloween završi?
Prvi korak nakon čišćenja zasigurno će biti SUPERCHARGED™ Barrier Restoring Essence Mist – prskanjem do trenutnog sjaja i mladolikog tena. Ova obnavljajuća maglica osmišljena je za umornu i dehidriranu kožu koja pokazuje prve znakove starenja. Formulirana je s 2% niacinamida za posvjetljivanje i vraćanje vitalnosti, s kompleksom od 9 peptida koji učvršćuju i zaglađuju kožu, poboljšavajući fine linije i elastičnost. Centella Asiatica umiruje kožu i poboljšava njezinu teksturu i ton, dok pantenol hidratizira i jača zaštitnu barijeru kože. Osim što će vašu kožu odmah osvježiti, ovaj proizvod pruža dugotrajnu pomoć u borbi protiv bora i sitnih linija.
Zatim, posegnite za svojim ‘botoksom u bočici’ – SUPERCHARGED™ Triple-Action Firming Serum. Ovaj lagani i brzo upijajući kompleks kolagen peptida ujedinjuje se s novom generacijom retinoida, smanjujući pojavu finih linija, poboljšavajući elastičnost i jačajući strukturu kože. Formuliran je s 90% sastojaka prirodnog podrijetla i prikladan za sve tipove kože. Kada je riječ o retinoidima, ključno je primjenjivati ih u večernjim rutinama, a ne zaboravite ni na važnost korištenja SPF-a ujutro kako biste zaštitili svoju kožu!
Uparite ovaj ‘botoxu bočici’ s mikrostrujnim skin-tech uređajem – FOREO BEAR™ 2 – te definirajte svoje lice u svega par minuta.
Prije no što nanesete svoju masku, preporučamo KIWI™ Oil Control Mattifying Moisturizer. Učinite pore manje vidljivima i kontrolirajte višak sebuma s ovim laganom, matirajućom i hidratantnim kremom. Formuliran s mikro-eksfolirajućim LHA, smanjujućim porama hamamelisom, obnavljajućom Centella Asiatica i hidratantnim glicerinom – ostavit će vašu kožu bez sjaja i svilenkasto glatkom, bez začepljivanja pora. Svršeni make-up primer za masnu kožu sklonu aknama.
Iako je Halloween jedna od najstrašnijih noći, vaša koža ne mora doživjeti noćne more zbog dodatne šminke!
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.