HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Krvavec, Vogel, Velika Planina, Cerkno, Golte, Rogla, Kope, Mariborsko Pohorje i Trije kralji proći će do kraja 2023. značajna infrastrukturna ulaganja u ukupnom iznosu od 76,5 milijuna eura. Ova opsežna nadogradnja podržana je sufinanciranjem Ministarstva gospodarstva, turizma i sporta (MGTŠ), koje je doprinijelo s impresivnih 55,4 milijuna eura. Strateška vizija je jasna — modernizacija slovenskih skijališta isprepletena je s razvojem održivog cjelogodišnjeg turizma.

“Ovom državnom potporom potaknuli smo investicije u žičare i drugu infrastrukturu za turističke aktivnosti na otvorenom, ukupne vrijednosti od impresivnih 84 milijuna eura. Natječaj je strateški ciljao na investicije u žičare i raznovrsnu turističku infrastrukturu za vanjske aktivnosti izvan zimske sezone”, izjavila je Dubravka Kalin, glavna ravnateljica Uprave za turizam u Sloveniji.

Suvremena infrastruktura planinskih centara, uključujući žičare i sjedežnice, temelj je cjelogodišnjeg turizma i turističke ponude dostupne tijekom cijele godine.

Ministarstvo gospodarstva, turizma i sporta vodilo je jednu od najznačajnijih investicijskih akcija u slovenskom turizmu, objavivši tri strateška natječaja prošle i ove godine. Te su inicijative bile usmjerene na ulaganja u turistički smještaj, restrukturiranje planinskih odmarališta i smještaja te javne turističke infrastrukture. Na sva tri javna natječaja Ministarstvo je kandidiralo ukupno 136 projekata sufinancirajući 142 milijuna eura iz europskih i javnih fondova. To je učinkovito doprinjelo ulaganjima u slovenski turizam, u iznosu od impresivnih 359 milijuna eura. Ana Savšek, voditeljica Odjela za digitalni marketing sadržaja, istaknula je: “U Slovenskoj turističkoj zajednici provodimo niz promotivnih aktivnosti s ciljem predstavljanja Slovenije kao top destinacije za zimski odmor. Cilj nam je inspirirati domaće i strane goste da odaberite Sloveniju koja nudi raznoliku ponudu doživljaja: od aktivnosti na snijegu, koje su ove godine obogaćene značajnim ulaganjima u skijališta, do opuštajućih tretmana u toplicama, gastronomskih užitaka i svečanih događanja poput božićnih i novogodišnjih sajmova u gradovima”.

Na međunarodnoj razini, zimska turistička ponuda ima istaknutu ulogu u globalnoj digitalnoj kampanji na 21 stranom tržištu. Uz kampanju, u tijeku su ciljane komunikacijske i promotivne aktivnosti, posebice na ključnim tržištima poput Hrvatske, Srbije, Mađarske, Češke, Poljske, Nizozemske, Italije, Austrije i Njemačke.

U sklopu svojih promotivnih i komunikacijskih aktivnosti ove zime, Slovenska turistička zajednica ne samo da prikazuje inovacije u slovenskim skijalištima i planinskim središtima, već također ističe napredak različitih turističkih ponuđača i destinacija. To uključuje brojna slovenska prirodna lječilišta koja se spremaju dočekati goste s novim investicijama i iskustvima.

Slovenska skijališta imaju značajnu bazu domaćih posjetitelja, a 80% gostiju su Slovenci. U prošloj zimskoj sezoni više od 1,2 milijuna skijaša posjetilo je 32 skijališta u Sloveniji. Tijekom ljetne sezone gotovo pola milijuna gostiju istražilo je slovenska skijališta.

PROČITAJTE: Ne možemo dočekati – Najpopularniji sladoled s ove strane Europe stiže u Zagreb!

Ljubitelji skijanja sada mogu pristupiti sveslovenskoj skijaškoj karti, s detaljnim informacijama o kupnji karata dostupnih na web stranici.

Kao odgovor na rastuću popularnost skijaškog trčanja, stižu uzbudljive vijesti. Od ove godine uvodi se jedinstvena propusnica za skijaško trčanje koja vrijedi u većini slovenskih skijaških centara. Dodatne pojedinosti možete pronaći na web stranici Slovenia Outdoor , uključujući poveznice za kupnju i provjeru najnovijih snježnih uvjeta u centrima za trčanje.

druge vijesti