HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Krvavec, Vogel, Velika Planina, Cerkno, Golte, Rogla, Kope, Mariborsko Pohorje i Trije kralji proći će do kraja 2023. značajna infrastrukturna ulaganja u ukupnom iznosu od 76,5 milijuna eura. Ova opsežna nadogradnja podržana je sufinanciranjem Ministarstva gospodarstva, turizma i sporta (MGTŠ), koje je doprinijelo s impresivnih 55,4 milijuna eura. Strateška vizija je jasna — modernizacija slovenskih skijališta isprepletena je s razvojem održivog cjelogodišnjeg turizma.

“Ovom državnom potporom potaknuli smo investicije u žičare i drugu infrastrukturu za turističke aktivnosti na otvorenom, ukupne vrijednosti od impresivnih 84 milijuna eura. Natječaj je strateški ciljao na investicije u žičare i raznovrsnu turističku infrastrukturu za vanjske aktivnosti izvan zimske sezone”, izjavila je Dubravka Kalin, glavna ravnateljica Uprave za turizam u Sloveniji.

Suvremena infrastruktura planinskih centara, uključujući žičare i sjedežnice, temelj je cjelogodišnjeg turizma i turističke ponude dostupne tijekom cijele godine.

Ministarstvo gospodarstva, turizma i sporta vodilo je jednu od najznačajnijih investicijskih akcija u slovenskom turizmu, objavivši tri strateška natječaja prošle i ove godine. Te su inicijative bile usmjerene na ulaganja u turistički smještaj, restrukturiranje planinskih odmarališta i smještaja te javne turističke infrastrukture. Na sva tri javna natječaja Ministarstvo je kandidiralo ukupno 136 projekata sufinancirajući 142 milijuna eura iz europskih i javnih fondova. To je učinkovito doprinjelo ulaganjima u slovenski turizam, u iznosu od impresivnih 359 milijuna eura. Ana Savšek, voditeljica Odjela za digitalni marketing sadržaja, istaknula je: “U Slovenskoj turističkoj zajednici provodimo niz promotivnih aktivnosti s ciljem predstavljanja Slovenije kao top destinacije za zimski odmor. Cilj nam je inspirirati domaće i strane goste da odaberite Sloveniju koja nudi raznoliku ponudu doživljaja: od aktivnosti na snijegu, koje su ove godine obogaćene značajnim ulaganjima u skijališta, do opuštajućih tretmana u toplicama, gastronomskih užitaka i svečanih događanja poput božićnih i novogodišnjih sajmova u gradovima”.

Na međunarodnoj razini, zimska turistička ponuda ima istaknutu ulogu u globalnoj digitalnoj kampanji na 21 stranom tržištu. Uz kampanju, u tijeku su ciljane komunikacijske i promotivne aktivnosti, posebice na ključnim tržištima poput Hrvatske, Srbije, Mađarske, Češke, Poljske, Nizozemske, Italije, Austrije i Njemačke.

U sklopu svojih promotivnih i komunikacijskih aktivnosti ove zime, Slovenska turistička zajednica ne samo da prikazuje inovacije u slovenskim skijalištima i planinskim središtima, već također ističe napredak različitih turističkih ponuđača i destinacija. To uključuje brojna slovenska prirodna lječilišta koja se spremaju dočekati goste s novim investicijama i iskustvima.

Slovenska skijališta imaju značajnu bazu domaćih posjetitelja, a 80% gostiju su Slovenci. U prošloj zimskoj sezoni više od 1,2 milijuna skijaša posjetilo je 32 skijališta u Sloveniji. Tijekom ljetne sezone gotovo pola milijuna gostiju istražilo je slovenska skijališta.

PROČITAJTE: Ne možemo dočekati – Najpopularniji sladoled s ove strane Europe stiže u Zagreb!

Ljubitelji skijanja sada mogu pristupiti sveslovenskoj skijaškoj karti, s detaljnim informacijama o kupnji karata dostupnih na web stranici.

Kao odgovor na rastuću popularnost skijaškog trčanja, stižu uzbudljive vijesti. Od ove godine uvodi se jedinstvena propusnica za skijaško trčanje koja vrijedi u većini slovenskih skijaških centara. Dodatne pojedinosti možete pronaći na web stranici Slovenia Outdoor , uključujući poveznice za kupnju i provjeru najnovijih snježnih uvjeta u centrima za trčanje.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025