Skrivena oaza u Zadru koja spaja industrijski šarm i mediteranski duh
Postoje mjesta koja odišu posebnom energijom – ona koja nas vraćaju emocijama, bude sjećanja i stvaraju nove priče koje želimo zauvijek pamtiti. Jedno od takvih mjesta, skriveno na ulazu u Zadar, upravo je doživjelo svoje najljepše ljetno izdanje. Mirabilis – koncept koji već godinama pomiče granice u event dizajnu – ovog ljeta otvara prozor u Dalmaciju u svakom smislu te riječi.
I dok industrijska zona na prvi pogled možda ne otkriva raskoš emocija koja se ondje skriva, Mirabilis to itekako uspijeva – i to s lakoćom. Od svog otvorenja 2017. godine, ovo je mjesto bilo kulisa za mnoge važne životne trenutke – od bajkovitih vjenčanja do nezaboravnih proslava. Danas, s dodatnih 450 m² open-air prostora, kreiranih u suradnji s arhitektonskim studijem Arhitektura plus, Mirabilis postaje nova mediteranska oaza – urbana, sofisticirana, a opet potpuno prirodna.
Prostor u kojem dizajn susreće dušu Dalmacije
Već na samom ulazu pažnju privlači elegantan, minimalistički logo koji najavljuje iskustvo za sva osjetila. Novi vanjski prostor prožet je pažljivo osmišljenim konstrukcijama koje stvaraju hlad, dok mekani travnati tepih poziva da se izujete i spojite s prostorom. Sve je ovdje u harmoniji – od oleandera i spiralnih maslina koje prizivaju duh mediteranskih vrtova, do japanske sagove palme, afričkog ljiljana i raskošne magnolije koja u punom cvatu priča svoju ljetnu priču.
U različitim postavkama – od elegantnog lounge kutka do klasičnih postava s dugim stolovima – svaki kutak Mirabilisa diše estetikom. Kao da ste zakoračili u čaroban dalmatinski vrt koji ne zna za granice – ni u dizajnu, ni u emocijama.
Ljetne večeri u kojima se stvara magija
U večernjim satima prostor zaživi u svojoj punoj ljepoti. Svjetla, mirisi borova i mediteranskog bilja, kokteli s notama svježeg ružmarina, a u pozadini – zalazak sunca koji se prelijeva preko zadarskog horizonta. Nema ljepšeg mjesta za proslavu važnih trenutaka, intimnih okupljanja ili modernih evenata s pomakom.
Nova ljetna ekstenzija Mirabilisa nije samo prostorni dodatak – to je iskustvo. Prostor koji se osjeća, koji grli, koji nadahnjuje. Iako se nalazi u industrijskoj zoni, njegova lokacija uz sletnu rutu zadarske zračne luke čini ga prvim dojmom za brojne goste koji stižu u grad – i onim koji se dugo pamti.
Old industrial s dušom juga
Unutarnjih 450 m², osmišljenih u prepoznatljivom old industrial stilu, ostaje kao srce Mirabilisa – mjesto gdje sirova ljepota industrijske estetike susreće toplinu emocije. Vanjski prostor sada čini njegovu dušu – prozračnu, razigranu, senzualnu.
Nije čudo da je Mirabilis već godinama jedan od najbolje ocijenjenih prostora za vjenčanja i evente u Dalmaciji. No, ovim novim izdanjem, ovaj koncept odlazi korak dalje – jer emocije ovdje nisu slučajnost. One su pažljivo stvorene. I upravo zato nitko ne ostaje ravnodušan.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.