HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Mirna Matković, 28-godišnjakinja i poduzetnica rodom iz Đakova, svoju ljubav prema kozmetici gaji odmalena, a prvi ozbiljniji korak napravila je pokretanjem svog beauty bloga na kojem je spajala svoje dvije strasti – ljubav prema pisanju i ljubav prema kozmetici.

Ženski recenziRAJ razvio se iz srednjoškolskog hobija

Ideja za razvijanjem Ženskog recenziRAJA, koji danas broji gotovo 330 000 žena na samo jednom kanalu, nastala je spontano. Naime, kada je popularnost blogova počela opadati, društvenim mrežama zavladali su influenceri, a klasične recenzije i preporuke proizvoda pale su u drugi plan. Budući da je takav sadržaj Mirna smatrala vrijednim za svaku prosječnu ženu, odlučila je oživjeti praksu pisanja osobnih recenzija i osnovala zajednicu u obliku privatne Facebook grupe s prigodnim imenom Ženski recenziRAJ.

Iako je primarno osmišljena s ciljem dijeljenja kozmetičkih preporuka, ova grupa ubrzo je postala mjesto razmjene raznovrsnih iskustava – od recenzija proizvoda za čišćenje, preporuka automobila do životnih savjeta. Danas je grupa Ženskih recenziRAJ baza u kojoj možete pročitati recenzije gotovo svakog proizvoda na tržištu, ali i utočište svim ženama kojima je potreban savjet i podrška na bilo kojem životnom području. Facebook grupa postala je posao tek 2020. kada je otvoren istoimeni portal.

Skin Romance – nova skincare linija svojevrsna je zahvala ženama na dugogodišnjoj podršci

Nakon dugogodišnjeg osluškivanja pulsa zajednice, Ženski recenziRAJ shvatio je da njegove članice vole svoj online kutak, međutim da jednako tako dio tog osjećaja žele prenijeti u svoju fizičku svakodnevicu. Krenulo je s rokovnicima, torbama za plažu, planerima, potom je nastavio ružičasti liker Pink Romance, a zatim se javilo pitanje: „Zašto Ženski recenziRAJ još nema svoju kozmetiku?“

PROČITAJTE: Revolucija u borbi protiv hiperpigmentacije hit među svjetskim dermatolozima i poznatim hrvaticama

I pitanje je potpuno očekivano budući da je Ženski recenziRAJ od samog osnutka mjesto u kojem se kozmetika živi – raspravlja se o novitetima, daju se preporuke, dijele savjeti… Nakon isprobanih tisuća proizvoda i pročitanih svih kritika članica, zaključili su da žene još uvijek nisu zadovoljne svojom kožom i upravo to bio je poticaj kreiranju jedinstvene linije koja olakšava skincare rutinu i inspirira na prihvaćanje vlastitih posebnosti. Tako je nastao Skin Romance.

Ekskluzivno predstavljanje održano je u BIPA Backstageu

Skin Romance ekskluzivno je predstavljen u BIPA Backstageu 22. studenog u krugu dugogodišnjih suradnika, poslovnih partnera Ženskog recenziRAJA te drugih osoba iz javnog života i medija. „Naša kozmetika zamišljena je kao jednostavna rutina njega kože koja svakoj ženi pruža dašak pristupačnog luksuza i naglasak stavlja na odmjerene formulacije te koktel učinkovitih sastojaka koji odgovaraju svakom tipu kože. Proizvodi su bogatih, luksuznih tekstura te ugodnog i nježnog mirisa.“ – opisala je nove proizvode Mirna Matković, direktorica i osnivačica Ženskog receniziRAJA.

PROČITAJTE: Ovo su mnoge čitateljice čekale – Poznati hrvatski beauty portal izbacio kozmetičku liniju!

U kratkom govoru zahvalila se i Olivalu, proizvođaču kozmetike s tradicijom dugom 30 godina koji je zaslužan za realiziranje cjelokupne ideje te BIPA prodajnom partneru koji je također zaslužan za plasiranje proizvoda na tržište. Svi uzvanici mogli su isprobati nove Skin Romance proizvode, a svaki od njih u vrijednom goodie bagu po odlasku je dobio i svoje primjerke.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025