HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Mirna Matković, 28-godišnjakinja i poduzetnica rodom iz Đakova, svoju ljubav prema kozmetici gaji odmalena, a prvi ozbiljniji korak napravila je pokretanjem svog beauty bloga na kojem je spajala svoje dvije strasti – ljubav prema pisanju i ljubav prema kozmetici.

Ženski recenziRAJ razvio se iz srednjoškolskog hobija

Ideja za razvijanjem Ženskog recenziRAJA, koji danas broji gotovo 330 000 žena na samo jednom kanalu, nastala je spontano. Naime, kada je popularnost blogova počela opadati, društvenim mrežama zavladali su influenceri, a klasične recenzije i preporuke proizvoda pale su u drugi plan. Budući da je takav sadržaj Mirna smatrala vrijednim za svaku prosječnu ženu, odlučila je oživjeti praksu pisanja osobnih recenzija i osnovala zajednicu u obliku privatne Facebook grupe s prigodnim imenom Ženski recenziRAJ.

Iako je primarno osmišljena s ciljem dijeljenja kozmetičkih preporuka, ova grupa ubrzo je postala mjesto razmjene raznovrsnih iskustava – od recenzija proizvoda za čišćenje, preporuka automobila do životnih savjeta. Danas je grupa Ženskih recenziRAJ baza u kojoj možete pročitati recenzije gotovo svakog proizvoda na tržištu, ali i utočište svim ženama kojima je potreban savjet i podrška na bilo kojem životnom području. Facebook grupa postala je posao tek 2020. kada je otvoren istoimeni portal.

Skin Romance – nova skincare linija svojevrsna je zahvala ženama na dugogodišnjoj podršci

Nakon dugogodišnjeg osluškivanja pulsa zajednice, Ženski recenziRAJ shvatio je da njegove članice vole svoj online kutak, međutim da jednako tako dio tog osjećaja žele prenijeti u svoju fizičku svakodnevicu. Krenulo je s rokovnicima, torbama za plažu, planerima, potom je nastavio ružičasti liker Pink Romance, a zatim se javilo pitanje: „Zašto Ženski recenziRAJ još nema svoju kozmetiku?“

PROČITAJTE: Revolucija u borbi protiv hiperpigmentacije hit među svjetskim dermatolozima i poznatim hrvaticama

I pitanje je potpuno očekivano budući da je Ženski recenziRAJ od samog osnutka mjesto u kojem se kozmetika živi – raspravlja se o novitetima, daju se preporuke, dijele savjeti… Nakon isprobanih tisuća proizvoda i pročitanih svih kritika članica, zaključili su da žene još uvijek nisu zadovoljne svojom kožom i upravo to bio je poticaj kreiranju jedinstvene linije koja olakšava skincare rutinu i inspirira na prihvaćanje vlastitih posebnosti. Tako je nastao Skin Romance.

Ekskluzivno predstavljanje održano je u BIPA Backstageu

Skin Romance ekskluzivno je predstavljen u BIPA Backstageu 22. studenog u krugu dugogodišnjih suradnika, poslovnih partnera Ženskog recenziRAJA te drugih osoba iz javnog života i medija. „Naša kozmetika zamišljena je kao jednostavna rutina njega kože koja svakoj ženi pruža dašak pristupačnog luksuza i naglasak stavlja na odmjerene formulacije te koktel učinkovitih sastojaka koji odgovaraju svakom tipu kože. Proizvodi su bogatih, luksuznih tekstura te ugodnog i nježnog mirisa.“ – opisala je nove proizvode Mirna Matković, direktorica i osnivačica Ženskog receniziRAJA.

PROČITAJTE: Ovo su mnoge čitateljice čekale – Poznati hrvatski beauty portal izbacio kozmetičku liniju!

U kratkom govoru zahvalila se i Olivalu, proizvođaču kozmetike s tradicijom dugom 30 godina koji je zaslužan za realiziranje cjelokupne ideje te BIPA prodajnom partneru koji je također zaslužan za plasiranje proizvoda na tržište. Svi uzvanici mogli su isprobati nove Skin Romance proizvode, a svaki od njih u vrijednom goodie bagu po odlasku je dobio i svoje primjerke.


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025