Mirna Matković, 28-godišnjakinja i poduzetnica rodom iz Đakova, svoju ljubav prema kozmetici gaji odmalena, a prvi ozbiljniji korak napravila je pokretanjem svog beauty bloga na kojem je spajala svoje dvije strasti – ljubav prema pisanju i ljubav prema kozmetici.
Ženski recenziRAJ razvio se iz srednjoškolskog hobija
Ideja za razvijanjem Ženskog recenziRAJA, koji danas broji gotovo 330 000 žena na samo jednom kanalu, nastala je spontano. Naime, kada je popularnost blogova počela opadati, društvenim mrežama zavladali su influenceri, a klasične recenzije i preporuke proizvoda pale su u drugi plan. Budući da je takav sadržaj Mirna smatrala vrijednim za svaku prosječnu ženu, odlučila je oživjeti praksu pisanja osobnih recenzija i osnovala zajednicu u obliku privatne Facebook grupe s prigodnim imenom Ženski recenziRAJ.
Iako je primarno osmišljena s ciljem dijeljenja kozmetičkih preporuka, ova grupa ubrzo je postala mjesto razmjene raznovrsnih iskustava – od recenzija proizvoda za čišćenje, preporuka automobila do životnih savjeta. Danas je grupa Ženskih recenziRAJ baza u kojoj možete pročitati recenzije gotovo svakog proizvoda na tržištu, ali i utočište svim ženama kojima je potreban savjet i podrška na bilo kojem životnom području. Facebook grupa postala je posao tek 2020. kada je otvoren istoimeni portal.
Skin Romance – nova skincare linija svojevrsna je zahvala ženama na dugogodišnjoj podršci
Nakon dugogodišnjeg osluškivanja pulsa zajednice, Ženski recenziRAJ shvatio je da njegove članice vole svoj online kutak, međutim da jednako tako dio tog osjećaja žele prenijeti u svoju fizičku svakodnevicu. Krenulo je s rokovnicima, torbama za plažu, planerima, potom je nastavio ružičasti liker Pink Romance, a zatim se javilo pitanje: „Zašto Ženski recenziRAJ još nema svoju kozmetiku?“
I pitanje je potpuno očekivano budući da je Ženski recenziRAJ od samog osnutka mjesto u kojem se kozmetika živi – raspravlja se o novitetima, daju se preporuke, dijele savjeti… Nakon isprobanih tisuća proizvoda i pročitanih svih kritika članica, zaključili su da žene još uvijek nisu zadovoljne svojom kožom i upravo to bio je poticaj kreiranju jedinstvene linije koja olakšava skincare rutinu i inspirira na prihvaćanje vlastitih posebnosti. Tako je nastao Skin Romance.
Ekskluzivno predstavljanje održano je u BIPA Backstageu
Skin Romance ekskluzivno je predstavljen u BIPA Backstageu 22. studenog u krugu dugogodišnjih suradnika, poslovnih partnera Ženskog recenziRAJA te drugih osoba iz javnog života i medija. „Naša kozmetika zamišljena je kao jednostavna rutina njega kože koja svakoj ženi pruža dašak pristupačnog luksuza i naglasak stavlja na odmjerene formulacije te koktel učinkovitih sastojaka koji odgovaraju svakom tipu kože. Proizvodi su bogatih, luksuznih tekstura te ugodnog i nježnog mirisa.“ – opisala je nove proizvode Mirna Matković, direktorica i osnivačica Ženskog receniziRAJA.
U kratkom govoru zahvalila se i Olivalu, proizvođaču kozmetike s tradicijom dugom 30 godina koji je zaslužan za realiziranje cjelokupne ideje te BIPA prodajnom partneru koji je također zaslužan za plasiranje proizvoda na tržište. Svi uzvanici mogli su isprobati nove Skin Romance proizvode, a svaki od njih u vrijednom goodie bagu po odlasku je dobio i svoje primjerke.