SKENIRAJ & COOLIRAJ s Oranginom: Osvoji nevjerojatne nagrade i započni svoju ljetnu avanturu!
Putovanja, gadgeti i Jordanice samo su dio bogatog nagradnog fonda koji te čeka u Orangina nagradnoj igri koja traje od 15. lipnja do 15. rujna ove godine.
Započni svoju ljetnu avanturu s Oranginom i osvoji nevjerojatne nagrade u velikoj nagradnoj igri SKENIRAJ & COOLIRAJ! Ljeto je vrijeme za uživanje, zabavu i nagrade, a Orangina je tu da ti pruži sve to i više!
Sudjeluj u Orangina Skeniraj & Cooliraj nagradnoj igri od 15. lipnja do 15. rujna i otisni se na nove ljetne avanture. Svaki tjedan imat ćeš priliku osvojiti super cool nagrade, jer nagradna igra traje u 13 krugova. Ponedjeljkom se objavljuju tjedni dobitnici, pa budi spreman za svoj trenutak sreće.
Orangina te mami svojim osvježavajućim sokom od naranče s pravom voćnom pulpom, a uz to imaš jedinstvenu priliku sudjelovati u velikoj Orangina nagradnoj igri pod nazivom SKENIRAJ & COOLIRAJ! Pridruži se i osvoji glavnu nagradu – putovanje u Egipat za dvoje. Osim toga, očekuju te i brojne druge vrijedne nagrade poput Nike Air Jordan tenisica, IPL uređaja Philips Lumea i vaučera za brojna cool putovanja s prijateljima.
Kako sudjelovati? Postupak je jednostavan! Prvo, naruči Oranginu u omiljenom kafiću, ili je jednostavno kupi u obližnjoj trgovini. Nakon toga, skeniraj kôd koji se nalazi na etiketi bočice i pristupi web stranici skenirajicooliraj.com. Na stranici unesi svoje podatke i kôd koji se nalazi na grlu bočice – tako jednostavno kao što je gutljaj osvježavajućeg Orangina soka. Sve što ti preostaje je pratiti objavu dobitnika na istoj web stranici.
Orangina je brend s dugom tradicijom, poznat po jedinstvenoj i neponovljivoj recepturi. Njen originalni okus proizlazi iz izvrsno izbalansirane kombinacije narančinog soka, prirodne pulpe i kore naranče. Za potpuni užitak i bogatstvo okusa, preporučujemo blago protresanje bočice prije konzumiranja.
Ovog ljeta ne propusti priliku da osvojiš nevjerojatne nagrade. Pridruži se Orangina nagradnoj igri SKENIRAJ & COOLIRAJ i započni svoju cool avanturu već danas! Za sve informacije i najnovije vijesti, posjeti web stranicu skenirajicooliraj.com.
Uz sve to, pripremili smo iznenađenje i za zimsku sezonu! Orangina će ti omogućiti da i tijekom zime osvojiš cool nagrade. Pridruži nam se i zadrži svoju dozu uzbuđenja i avanture i
u hladnijim mjesecima. Prati nas kako bi bio među prvima koji će saznati sve detalje o zimskoj nagradnoj igri i pripremi se za novo Orangina iskustvo koje te čeka.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.