Talijanski šarm, elegancija i neodoljivi temperament ponovno su u središtu pozornosti – ovog puta utjelovljeni u najnovijem modelu Alfa Romeo Junior. Kompaktni sportski model donosi prepoznatljiv spoj dizajna, tehnologije i performansi, čime nastavlja bogatu tradiciju ovog kultnog brenda.
Stigao je novi Alfa Romeo Junior
Na premijeri održanoj u Zagrebu, u idiličnom ambijentu uz rijeku Savu i golf teren, Alfa Romeo Junior predstavio se u punom sjaju. Očekivanja su bila visoka, a već prvi kontakt s automobilom otkriva da Junior nije samo još jedan model na tržištu – on je iskustvo, emocija, simbol vozačke strasti.
S dizajnerske strane, Junior plijeni pažnju odvažno oblikovanom karoserijom, izraženim sportskim linijama i prepoznatljivim detaljima marke. Aerodinamične forme i pomno odabrane boje stvaraju vizualni dojam koji ne prolazi nezapaženo, dok interijer odiše luksuzom i profinjenim minimalizmom. Sportska sjedala, vrhunski materijali i napredna digitalna instrumentna ploča spojeni su u kabini koja pruža vrhunsku udobnost i tehnološku povezanost zahvaljujući CarPlay i Android Auto sustavima.
No, ono što Juniora zaista izdvaja jest njegov karakter na cesti. Pokretan 1.2-litrenim turbomotorom u kombinaciji s elektromotorom u hibridnoj verziji, Junior nudi impresivnih 136 konjskih snaga, osiguravajući dinamičnu vožnju i optimalnu učinkovitost. Svaki zavoj postaje užitak, svaki pritisak na gas donosi osjećaj kontrole i povezanosti s automobilom. Njegov precizni upravljač i iznimno responzivan ovjes dodatno naglašavaju sportski duh koji je odavno postao zaštitni znak Alfa Romea.
Tehnološki aspekt modela ne zaostaje za njegovim dizajnerskim i mehaničkim karakteristikama. Kamera od 360 stupnjeva, automatski mjenjač te napredni sigurnosni sustavi čine vožnju jednostavnom i intuitivnom, dok prostran prtljažnik od 400 litara osigurava praktičnost potrebnu za svakodnevne izazove i vikend bijeg iz grada.
S cijenom od 30.490 eura za model s opremom Speciale, Junior nudi odličan omjer uloženog i dobivenog, ističući se kao poželjna opcija za sve koji traže automobil s osobnošću. Alfa Romeo Junior nije samo vozilo – on je partner na cesti, simbol emocije i vozačkog užitka koji se ne zaboravlja.
Ulaganje više nije rezervirano za bogate niti za one koji prate burzu svakog jutra. Danas je zahvaljujući robosavjetnicima moguće ulagati bez ikakvog predznanja. Dovoljno je iskreno odgovoriti na nekoliko pitanja, a aplikacija ti preporuči portfelj prilagođen tvojoj situaciji. U najnovijoj epizodi Špice s Macanom profesor matematike i financijski vloger Toni Milun i Marko Bogdan, financijski stručnjak i voditelj prodaje u Geniusu, prvoj hrvatskoj aplikaciji za automatsko ulaganje u investicijske fondove, razgovaraju o ekonomskim navikama građana, mitovima o ulaganju, kao i jednostavnim načinima kako napraviti prvi korak prema financijskoj odgovornosti.
Predstavljamo najnovije kolekcije dioptrijskih okvira VonBogen i Roger Eye Design. Iako različiti u stilu, ova dva brenda povezuje isti cilj: ponuditi naočale koje ne prate trendove - već ih stvaraju.
Od ove subote, 26. travnja, pa kroz sve iduće sunčane subote do 17. svibnja, stari splitski Pazar, tik uz same zidine Dioklecijanove palače, postaje najukusnije i najzabavnije mjesto u gradu.
Prvo izdanje Sjever media & design festa, koji se 24. i 25. travnja održava na Sveučilištu Sjever u Koprivnici, uspješno je započelo danas, okupivši gotovo tisuću gostiju, studenata i stručnjaka iz svijeta dizajna, medija i kreativnih industrija. Festival, koji se odvija pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija, Grada Koprivnice i Googlea, privukao je vodeće stručnjake, dizajnere, medijske profesionalce i kreatore, a program obuhvaća brojne panele, predavanja i radionice koji slave kreativnost i sadržaj s pečatom.
U utorak 29. travnja u terminu od 23:15 sati na Prvom programu Hrvatske televizije (HRT– HTV1) pogledajte posljednju epizodu ove sezone emisije „Razgovor s razlogom“ urednice i voditeljice Morane Kasapović.
David Peranić jedini je hrvatski stručnjak za digitalni marketing koji je dobio priliku gostovati na HeroConf & BrightonSEO - središnjem europskom događanju koje svake godine okuplja vodeće profesionalce iz svijeta digitalnog oglašavanja i SEO industrije.
Meghan Markle prvi put je objavila snimku u kojoj se čuje američki naglasak princeze Lilibet, a njezina slatka ocjena majčinog džema raznježila je sve.
U sezoni pričesti, krizmi i proljetnih okupljanja, Ana Gruica Uglešić pokazala je stajling koji spaja eleganciju, trend i lakoću - i svi ga žele kopirati.