Sandro i Lunar predstavljaju tri nove umjetničke šalice za Barcaffè
Kolekcija šalica koju su Sandro i Lunar napravili za Barcaffè prošle godine postigla je veliki uspjeh i osvojila srca ljubitelja kave diljem regije. Inspirirani uspjehom, u Barcaffèu odlučili su otići korak dalje i predstaviti tri nove šalice koje će dodatno oplemeniti postojeću Artist Edition kolekciju.
Prošle godine Barcaffè Atlantic Grupe udružio je snage s umjetnicima Sandrom Slavnićem i Slavenom Kosanovićem – Lunarom, kako bi napravili nešto posebno za ljubitelje kave. Umjetnici su kreirali šalice za kavu koje su namijenjene ispijanju espressa, turske kave ili kave u kapsulama. Svaka šalica ističe se jedinstvenim dizajnom i ukrašena je originalnim ilustracijama i motivacijskim citatima.
Prošlogodišnja kolekcija nazvana Artist Edition naišla je na odličan odaziv ljubitelja kave diljem regije. Izvanredan uspjeh kolekcije potaknuo je Barcaffè da i ove godine razveseli ljubitelje kave i umjetnosti, predstavljajući tri nove kreacije koje savršeno upotpunjuju već postojeću kolekciju od devet šalica.
Tri nove šalice namijenjene su ispijanju turske kave, a ukrašene su motivom mačaka, zaštitnim znakom prve po redu Barcaffè Artist Edition kolekcije umjetničkih šalica. Sandro Slavnić i Slaven Kosanović, kreativci koji stoje iza kolekcije izrazili su svoje oduševljenje nastavkom suradnje s Barcaffèom. Izjavili su: „Naš je cilj bio stvoriti šalice koje će razveseliti ljubitelje kave i istovremeno unijeti umjetnost i pozitivu u njihovu svakodnevicu. Ponosni smo na rezultat i drago nam je što smo zaokružili cijelu ovu uspješnu priču s novim šalicama.“
Direktorica marketinga Barcaffèa, Tihana Vujčić istaknula je kako su presretni što su ponovno udružili snage sa Sandrom i Lunarom „Nove šalice odražavaju našu posvećenost umjetnosti, kvaliteti i vrhunskom iskustvu ispijanja kave koje želimo pružiti našim kupcima. Ova kolekcija je plod zajedničke strasti i kreativnosti, i drago nam je što su ljubitelji kave prepoznali njen jedinstveni duh.“ Šalice su dostupne tijekom svibnja i lipnja u odabranim prodavaonicama Konzuma, Plodina, Spara, KTC-a i Kauflanda, kao i u Barcaffè internetskoj trgovini www.Barcaffè .hr. Ne propustite priliku da upotpunite svoju Artist Edition kolekciju i uživate u šalici koja će vas inspirirati svaki dan.
Ekipa Hrvatske televizije posjetila je Betlehem u završnoj fazi ratnog primirja i doznala kako preživljavaju tamošnji stanovnici . Nakon dokumentarnog filma ''Sveta zemlja Isusovim stopama'' iz 2023., to je svojevrsni nastavak priče o svetim mjestima i njihovom životu danas.
Poznati chefovi Ivana Bekavac i Mario Mandarićem udružili su se s Xiaomijem, koji je u povodu svog 15. rođendana u travnju pripremio nezaboravnu proslavu za sve svoje obožavatelje.
Modeli Kerrie i Ella donose prozračnu estetiku sezone, spajajući lagane tkanine s odvažnim detaljima, dok istovremeno dijele svoju ljubav prema prirodi, modi i brizi o sebi.
Gotovo trećina građana Hrvatske koristi dodatke prehrani, a najviše ih uzimaju – djeca. Upravo je ta tema bila u središtu predstavljanja novog izdanja informativno-edukativne kampanje Safe2Eat, koja potrošačima približava teme sigurnosti hrane i potiče ih da kritički promišljaju o onome što jedu. Kampanju već petu godinu provodi Europska agencija za sigurnost hrane (EFSA) u suradnji s nacionalnim tijelima, a u Hrvatskoj je to Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu (HAPIH).
Ponekad najljepši trenuci opuštanja ne zahtijevaju odlazak u luksuzni wellness centar – sve što vam treba je prava atmosfera, nekoliko jednostavnih koraka i pametni uređaji koji vam omogućuju više vremena za sebe.
Ovo je jedinstvena prilika za sve ljubitelje make-upa, profesionalce i entuzijaste, koji žele poboljšati svoje vještine i otkriti tajne iza Sasha Nikolina lookova koji su postali sinonim za moderni, elegantni stil.