Samsung Electronics je u suradnji sa svjetski popularnim korejskim bendom BTS najavio premijeru kratkog filma gdje će član skupine „SUGA“ kao ambasador tvrtke pokazati kako na svoj unikatan način koristi Samsung The Freestyle projektor 2. generacije. Film će se premijerno predstaviti 5. listopada na Samsung društvenim mrežama, uključujući i službeni YouTube kanal.
Samsung i suradnja s korejskim bendom BTS
U samom filmu, SUGA je naglasio: „Imate maksimalnu slobodu prilikom korištenja The Freestyle projektora, bilo kada i bilo gdje. Zbog toga ću uvijek isključivo birati Samsung.“
Inače, na ranije održanom IFA 2023 sajmu u Berlinu, Njemačka, SUGA je iznenadio posjetitelje pozdravom putem digitalnih zaslona, gdje ih je pozvao da isprobaju mogućnosti The Freestyle projektora 2. generacije.
BTS (kor. 방탄 소년단; RR: Bangtan Sonyeondan), poznat i pod nazivom Bangtan Boys, sedmeročlani je južnokorejski boy band osnovan 2013. godine u Seulu. Ime je postalo akronim za „Beyond the Scene“ u 2017. Septet je poznat po svojim producentskim sposobnostima, uzimajući u obzir da pišu svoju glazbu. U početcima su najistaknutiji bili po hip hop glazbi, no s vremenom su se proširili na druge žanrove. Tekstovi pjesama najviše se fokusiraju na društvene komentare, osobne poteškoće, mentalno zdravlje, probleme u školi, gubitke dragih osoba, individualizam i traženje samoga sebe. U njihovim pjesmama mogu se pronaći elementi književnosti i psihologije, te priče o alternativnom svemiru.
O tvrtki Samsung Electronics Co., Ltd.
Samsung nadahnjuje svijet i oblikuje budućnost transformirajućim idejama i tehnologijama. Tvrtka redefinira svijet televizora, pametnih telefona, nosivih uređaja, tableta, digitalnih uređaja, mrežnih sustava i memorije, LSI sustava, lijevanih i LED rješenja. Za najnovije vijesti posjetite Samsung Newsroom na adresi http://news.samsung.com.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.