HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Tvrtka Samsung Electronics danas je predstavila svoju održivu i povezanu filozofiju dizajna usmjerenu prema životnom stilu korisnika, otvaranjem izložbe “Bespoke Home, Bespoke Life” u sklopu Fuorisalone događaja koji je dio poznatog Milan Design Week 2023. Od 18. do 23. travnja posjetitelji Samsung izložbenog prostora imat će priliku istražiti najnovije Bespoke kućanske uređaje koji zadovoljavaju zahtjeve korisnika, dok istovremeno osnažuju njihov jedinstveni životni stil.

Svogodišnji izložbeni prostor u prvi plan stavlja težnje tvrtke Samsung u pogledu održivosti, naglašavajući niz novih i uzbudljivih suradnji. Osim demonstracije kako Samsung doprinosi održivosti kroz cjelokupni životni ciklus proizvoda te osnažuje životni stil korisnika uz povezanost uređaja, štand uključuje dinamičnu izložbu Seun Seungji Muna i Hosuk Janga, poznatih Korejskih lifestyle dizajnera. Ova izložba ističe nova, limitirana izdanja Bespoke panela u suradnji s TOLIETPAPER, kreativnim studijem sa sjedištem u Milanu.

„Bespoke Life koji prikazujemo u sklopu Fuorisalone 2023 događaja predstavlja sljedeću evoluciju Bespoke vizije koja proširuje personalizaciju na cjelokupni dom korisnika. Živjeti “Bespoke Life” omogućuje korisnicima dizajniranje doma, ne samo po njihovim jedinstvenim željama, već i vrijednostima omogućavajući uživanje u personaliziranijem, povezanom i održivom stilu života“, rekao je Ik Soo Choi, izvršni potpredsjednik i voditelj tima prodaje i marketinga u Digital Appliances Business odjelu, Samsung Electronics.

Od produkcije do recikliranja, održivost za bolju planetu

Vizija tvrtke Samsung za zeleniju budućnost koja uključuje održivost u više aspekata svakodnevnog života postaje jasna svakom posjetitelju čim uđe u izložbeni prostor. Prva izložba s kojom se posjetitelji susreću kreirao je Seungji Mun, cijenjeni umjetnik koji je poznat po svom minimalističkom, ekološki osviještenom industrijskom dizajnu. Pod nazivom „We Breathe“, izložba smješta uređaje, uključujući Bespoke AI perilicu i sušilicu rublja te Bespoke BMF 1 hladnjak, u prostor sastavljen uglavnom od recikliranih materijala kao što su odbačena plastika 2 i ribarske mreže. Ova izložba prikazuje uređaje kako „spavaju“, dok štede energiju putem prikazane SmartThings energy-saving tehnologije.

“Everyday Sustainability” izložba ističe težnje tvrtke Samsung u podržavanju održivosti kroz cjelokupni životni ciklus proizvoda. Od proizvodnje i distribucije do uporabe i odlaganja, Samsung nastavlja jačati ekološku osviještenost u svakom aspektu svog poslovanja. To uključuje smanjenje upotrebe resursa i emisije ugljika 3 tijekom procesa nabave, osmišljavanja eko pakiranja za distribuciju pa sve do implementacije inovativne tehnologije za uštedu energije tijekom faze korištenja, olakšavajući korisnicima recikliranje uređaja nakon što njihov životni ciklus završi.

Bolji, pametniji stil života kroz povezanost uređaja

Uz isticanje ključnih inovacija koje upotpunjuju održive vrijednosti korisnika, Samsung izložbeni prostor naglašava i sposobnosti SmartThings platforme za transformaciju načina na koji korisnici mogu komunicirati sa svojim uređajima uz jedinstvena iskustva koja donose mir u njihov međusobno povezani svijet. „Connected Experience” izložba naglašava vrste besprijekornih i intuitivnih iskustava koja postaju moguća kombiniranjem hiper povezivosti Bespoke uređaja s automatizacijom SmartThings platforme. Ova interaktivna izložba demonstrira kako unaprijeđene usluge Samsung SmartThings platforme – uključujući SmartThings Cooking, Clothing Care, Energy, Air Care, Pet Care i Home Care opcije – pojednostavljuju korisničke rutine te čine svakodnevne kućanske zadatke praktičnijima.

Posebno se ističe kako SmartThings rješenja za uštedu energije pomažu korisnicima upravljati njihovom energetskom potrošnjom te smanjiti ugljični otisak i račune. To uključuje do 15% više uštede za kompatibilne hladnjake, do 20% za kompatibilne klima-uređaje i do 70% za kompatibilne perilice rublja koje koriste Ecobubble™ tehnologiju 4 i AI Energy Mode način rada.

Nadalje, SmartThing Energy upravlja proizvodnjom energije i uštedom energenata u cijelom domu, omogućavajući pravu viziju „Net Zero Home“. U tu svrhu, Samsung proširuje partnerstva s europskim energetskim tvrtkama kao što su SMA Solar Technology i PASSIV.

Doživljaj ultimativne personalizacije kroz Bespoke dizajn

Suradnje koje je Samsung predstavio na Fuorisalone 2023 događaju redefinira granice Bespoke dizajna. Ovaj napredak u partnerstvu i dizajnu ponovno potvrđuje predanost tvrtke Samsung da svojim korisnicima ponudi ultimativnu personalizaciju. Dizajnersku zonu unutar Samsung izložbenog prostora zaokružila je upečatljiva izložba hvaljenog dizajnera Hosuk Janga pod nazivom „Framed“. Predstavljajući estetiku koja spaja filozofiju Bespoke dizajna s onom od Europskog društvenog kluba, „Framed“ pametno uključuje okvire umjetničkih slika u dizajn panela na Bespoke hladnjaku. Rezultat tome je izložba koja potiče posjetitelje da vizualiziraju kako bi izrazili svoju jedinstvenost i personalizirali svoj interijer s Bespoke uređajima. Dizajnerska zona također uključuje Bespoke galeriju koja poziva posjetitelje da dožive personalizaciju vlastitog hladnjaka pomoću MyBespoke 5 opcije te prikazuje limited-e dition panele hladnjaka koji su dizajnirani u suradnji s TOILETPAPER, kreativnim studijem i magazinom. Bespoke TOILETPAPER kolekcija uključuje sveukupno četiri unikatna dizajna: DESSERT TABLE, LIPSTICKS, MIRROR i ROSES.


Oznake:

druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025