Humanitarna utrka Run For Down i ove godine okuplja brojne zaljubljenike u trčanje
Pozivamo vas na treću po redu donatorsku utrku RUN FOR DOWN koju organizira Atletski klub Perpetuum Mobile u suradnji s Udrugom za sindrom Down grada Zagreba! Utrka će se održati u subotu, 18. 5. 2024. u parku Bundek! Možete sudjelovati u utrci trčanja 5000 m ili hodanja 1700 m.
I ove će godine na „maloj“ utrci (trčanje 150 metara) će se natjecati djeca s downovim sindromom pa ih svakako dođite podržati i navijati! Nakon i za vrijeme utrka bit će organizirane sportske i likovne radionice za djecu pod vodstvom volontera i terapeuta udruge te druženje uz glazbu i ples. Sav prihod od uplaćenih kotizacija ide za Udrugu Down.
Udruga sindrom Down zastupa interese svih osoba s Down sindromom Grada Zagreba i Zagrebačke županije, djeluje od 1999. godine i broji preko 280 članova osoba sa sindromom Down. Aktivno provodi više programa, uključena je u puno projekata, provodi razne radionice. Programom rada pružaju podršku osobama s Down sindromom od najranije dobi, kroz vrtićki, predškolski i školski uzrast, pa sve do pripreme za osamostaljivanje. Cilj projekta utrke Run For Down je širenje svijesti o važnosti sporta koji pozitivno utječe na biološki i psihosocijalni razvoj. Svako uključivanje u sportske aktivnosti direktno utječe na poboljšanje motoričkog razvoja i socijalizaciju osoba s Down sindromom. Rad udruge i programi koje provodi financiraju se isključivo od donacija i projekata.
Startni paketi sadrže startne brojeve s čipom za mjerenje vremena, atletske dry fit majice s logom utrke (za prijave i uplate do 05.05.2024.!), a svi natjecatelji koji završe utrku dobivaju finišersku medalju, dok su za prva tri mjesta osigurane i bogate nagrade sponzora.
Podizanje startnih paketa bit će organizirano u petak, 17.5. od 15:00 do 19:00 u Burger&Beer Bar Mrav, Avenija Dubrovnik 15 (Velesajam). Podizanje paketa za druge osobe moguće je uz predočenje osobne iskaznice osobe za koju se podiže te u subotu, 18.05. u startno-ciljnom prostoru od 8:30 do 9:30 za trkače koji dolaze izvan Zagreba.
Povedite djecu, rođake, prijatelje i zabavite se družeći se s djecom s Downovim sindromom. Svi ste dobrodošli!
Ambasadori utrke su naš proslavljeni gimnastičar Tin Srbić, kapetan GNK Dinamo Arijan Ademi i glumica i maratonka Ecija Ojdanić.
Svi ostali detalji i raspored događanja su na liku za prijavu. Vidimo se 18. 5. na Bundeku!
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.