“Nikad se nećeš udati ako si tako glasna.” – Ispričaj nam svoju priču – Prijavi se na chalLEANge x Mamager natjecanje streotipa
ili
“Možete li pozvati kolegu da mi to objasni?” – Prijavi se na chalLEANge x Mamager natjecanje streotipa!
– Zamislite kad bi vas ljudi procjenjivali na temelju vašeg iskustva, vaših sposobnosti, bez predrasuda.
Jeste li se susreli sa situacijama u kojima ste doživjeli osudu na temelju vlastitog izgleda, nacionalnosti, spola, bračnog statusa ili pozicije na kojoj radite? “Nikad se nećeš udati ako si tako glasna.”, “Sigurno nisi jako pametan kad si tako lijep.” i “Možete li pozvati kolegu da mi to objasni?”, samo su neki od primjera koje je portal mamager prikupio u svom istraživanju stereotipa.
Pozivamo vas da nam, anonimno ili ne, pošaljete svoju priču i pridružite se zabavnom ali važnom osvještavanju svih stereotipnih situacija u kojima se svakodnevno nalazimo.
ChalLEANge 1014 – Konferencija u Z Centru okupiti će preko 600 sudionika
Datum koji želite upisati u svoj kalendar je 14. studeni 2024., kada će se održati Culmenina poslovna konferencija chalLEANge 2024. powered by OTP banka.
Konferencija je ujedno i najveće događanje u Hrvatskoj o LEAN-u, održivosti, digitalizaciji, financijama i leadershipu.
Smještena u CineStaru Z Centra u Zagrebu, konferencija je vodeća platforma za inovativne ideje i praktična rješenja u poslovnom svijetu te okuplja stručnjake i lidere koji oblikuju budućnost industrije.
Konferencija chalLEANge 2024. kroz bogat program u 5 dvorana – LEAN&GREEN, DIGITAL, MONEY, LEADERSHIP i MAMAGER – donosi 50 govornika iz područja financija, tehnologije, proizvodnje, psihologije, održivosti i liderstva. Program uključuje predavanja, panel rasprave i natjecanja koja potiču razmjenu znanja i inspiraciju za poslovne uspjehe.
Među partnerima dvorana trenutno su Hrvatski Telekom i Fasek, dok su zlatni sponzori Altea IN, InterCapital Asset Management i Toyota. Sponzori su u ovom trenutku KONČAR, Energetski institut Hrvoje Požar, Pastor, Hrvatska kovnica novca i Lean Scheduling Europe.
Dvorana Mamager – Jelena Veljača, Mario Petreković, Sandi Pego i brojni drugi na panelima
Posebnost ovogodišnje konferencije je dvorana istoimenog portala MAMAGER, posvećena temama ljudskih uloga, stereotipa i ograničenja, kako u poslovnom, tako i u privatnom životu.
„Prepoznali smo važnost tema koje Mamager donosi u javni prostor i odlučili jedan od glavnih programa konferencije chalLEANge 2024. posvetiti upravo njima,“ istaknula je Anja Štefanić, organizatorica konferencije iz kompanije Culmena.
Anja Štefanić
„Kroz dvoranu Mamager želimo otvoriti prostor za razgovor o stereotipima i rodnim očekivanjima u poslovnom i privatnom životu, kao i priliku za razmjenu iskustava kroz panel rasprave, natjecanje u pričama i interaktivne razgovore.“, nadodaje.
Program u MAMAGER dvorani uključuje niz dinamičnih sadržaja:
Panel rasprave s temama:
· “TO JE MOJE DIJETE” – Jesmo li svi Mamageri i Tatageri naših projekata?
· “JA SAM TATAGER” – Što znači biti partner u odnosu i je li brak zapravo kao firma?
Fire Talk – Interaktivna rasprava 1 na 1, koja otkriva specifičnosti naših životnih uloga
Natjecanje stereotipa – Razne osobe iz tvrtki dijelit će priče o vlastitim susretima sa stereotipima, u poslu ili privatnom životu. Priče će ocijeniti publika i stručni žiri, a najbolja će biti nagrađena.
Tatageri Sandi Pego iz agencije Rinzol i Mario Petreković govoriti će u sklopu panel rasprave “JA SAM TATAGER” – Što znači biti partner u odnosu i je li brak zapravo kao firma?, a u ‘Fire talk 1 na 1’ suočiti ćemo gosta iznenađenja s Jelenom Veljačom. Kroz natjecanje stereotipa, sudionici će dijeliti osobna iskustva i osvijestiti važnost prevladavanja društvenih ograničenja.
Blanka Kovačec, osnivačica platforme Mamager, komentirala je:
“Nevjerojatno je ovako direktno čuti i vidjeti s čime se ljudi danas susreću. Od rodne diskriminacije, sve do osuda na temelju izgleda, spola ili statusa u društvu, ljudi su danas prisiljeni na ne-autentičnost. Želimo stvoriti svijet gdje nas ne definiraju ograničavajući stereotipi, već gdje su oni simbol slobode, snage i svestranosti. Zamislimo zajednicu koja slavi žene kao ‘mamagere’ – junakinje svakodnevnih izazova, koje obavljaju zadatke s elegancijom i odlučnošću, birajući vlastite uloge. Sve smo mi ‘mamageri’ i ‘tatageri’ nekom projektu, u nekoj ulozi – i možemo sve.”
Blanka Kovačec
“Zamislite kad bi vas ljudi procjenjivali na temelju vašeg iskustva, vaših sposobnosti, bez predrasuda jer je netko generacijama prije definirao da se ljudi klasificiraju na osnovu karakteristika koje realno ne govore ništa o njima i njihovoj kvaliteti”, nadodaje.
Prijavi se na Natjecanje stereotipa u dvorani Mamager!
Pozivamo sudionike da podijele priče o iskustvima sa stereotipima na poslu ili privatno.
Natjecanje u dvorani MAMAGER će, kroz zabavan format, naglasiti važnost suočavanja s društvenim predrasudama. Pošaljite vašu priču do maksimalno 900 znakova s razmacima na tena@ante.hr do 11.11. u 11h. U slučaju da prijavite priču, obavezujete se biti prisutni u dvorani Mamager za vrijeme trajanja natjecanja za što dobivate besplatnu kotizaciju.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.