“Nikad se nećeš udati ako si tako glasna.” – Ispričaj nam svoju priču – Prijavi se na chalLEANge x Mamager natjecanje streotipa
ili
“Možete li pozvati kolegu da mi to objasni?” – Prijavi se na chalLEANge x Mamager natjecanje streotipa!
– Zamislite kad bi vas ljudi procjenjivali na temelju vašeg iskustva, vaših sposobnosti, bez predrasuda.
Jeste li se susreli sa situacijama u kojima ste doživjeli osudu na temelju vlastitog izgleda, nacionalnosti, spola, bračnog statusa ili pozicije na kojoj radite? “Nikad se nećeš udati ako si tako glasna.”, “Sigurno nisi jako pametan kad si tako lijep.” i “Možete li pozvati kolegu da mi to objasni?”, samo su neki od primjera koje je portal mamager prikupio u svom istraživanju stereotipa.
Pozivamo vas da nam, anonimno ili ne, pošaljete svoju priču i pridružite se zabavnom ali važnom osvještavanju svih stereotipnih situacija u kojima se svakodnevno nalazimo.
ChalLEANge 1014 – Konferencija u Z Centru okupiti će preko 600 sudionika
Datum koji želite upisati u svoj kalendar je 14. studeni 2024., kada će se održati Culmenina poslovna konferencija chalLEANge 2024. powered by OTP banka.
Konferencija je ujedno i najveće događanje u Hrvatskoj o LEAN-u, održivosti, digitalizaciji, financijama i leadershipu.
Smještena u CineStaru Z Centra u Zagrebu, konferencija je vodeća platforma za inovativne ideje i praktična rješenja u poslovnom svijetu te okuplja stručnjake i lidere koji oblikuju budućnost industrije.
Konferencija chalLEANge 2024. kroz bogat program u 5 dvorana – LEAN&GREEN, DIGITAL, MONEY, LEADERSHIP i MAMAGER – donosi 50 govornika iz područja financija, tehnologije, proizvodnje, psihologije, održivosti i liderstva. Program uključuje predavanja, panel rasprave i natjecanja koja potiču razmjenu znanja i inspiraciju za poslovne uspjehe.
Među partnerima dvorana trenutno su Hrvatski Telekom i Fasek, dok su zlatni sponzori Altea IN, InterCapital Asset Management i Toyota. Sponzori su u ovom trenutku KONČAR, Energetski institut Hrvoje Požar, Pastor, Hrvatska kovnica novca i Lean Scheduling Europe.
Dvorana Mamager – Jelena Veljača, Mario Petreković, Sandi Pego i brojni drugi na panelima
Posebnost ovogodišnje konferencije je dvorana istoimenog portala MAMAGER, posvećena temama ljudskih uloga, stereotipa i ograničenja, kako u poslovnom, tako i u privatnom životu.
„Prepoznali smo važnost tema koje Mamager donosi u javni prostor i odlučili jedan od glavnih programa konferencije chalLEANge 2024. posvetiti upravo njima,“ istaknula je Anja Štefanić, organizatorica konferencije iz kompanije Culmena.
Anja Štefanić
„Kroz dvoranu Mamager želimo otvoriti prostor za razgovor o stereotipima i rodnim očekivanjima u poslovnom i privatnom životu, kao i priliku za razmjenu iskustava kroz panel rasprave, natjecanje u pričama i interaktivne razgovore.“, nadodaje.
Program u MAMAGER dvorani uključuje niz dinamičnih sadržaja:
Panel rasprave s temama:
· “TO JE MOJE DIJETE” – Jesmo li svi Mamageri i Tatageri naših projekata?
· “JA SAM TATAGER” – Što znači biti partner u odnosu i je li brak zapravo kao firma?
Fire Talk – Interaktivna rasprava 1 na 1, koja otkriva specifičnosti naših životnih uloga
Natjecanje stereotipa – Razne osobe iz tvrtki dijelit će priče o vlastitim susretima sa stereotipima, u poslu ili privatnom životu. Priče će ocijeniti publika i stručni žiri, a najbolja će biti nagrađena.
Tatageri Sandi Pego iz agencije Rinzol i Mario Petreković govoriti će u sklopu panel rasprave “JA SAM TATAGER” – Što znači biti partner u odnosu i je li brak zapravo kao firma?, a u ‘Fire talk 1 na 1’ suočiti ćemo gosta iznenađenja s Jelenom Veljačom. Kroz natjecanje stereotipa, sudionici će dijeliti osobna iskustva i osvijestiti važnost prevladavanja društvenih ograničenja.
Blanka Kovačec, osnivačica platforme Mamager, komentirala je:
“Nevjerojatno je ovako direktno čuti i vidjeti s čime se ljudi danas susreću. Od rodne diskriminacije, sve do osuda na temelju izgleda, spola ili statusa u društvu, ljudi su danas prisiljeni na ne-autentičnost. Želimo stvoriti svijet gdje nas ne definiraju ograničavajući stereotipi, već gdje su oni simbol slobode, snage i svestranosti. Zamislimo zajednicu koja slavi žene kao ‘mamagere’ – junakinje svakodnevnih izazova, koje obavljaju zadatke s elegancijom i odlučnošću, birajući vlastite uloge. Sve smo mi ‘mamageri’ i ‘tatageri’ nekom projektu, u nekoj ulozi – i možemo sve.”
Blanka Kovačec
“Zamislite kad bi vas ljudi procjenjivali na temelju vašeg iskustva, vaših sposobnosti, bez predrasuda jer je netko generacijama prije definirao da se ljudi klasificiraju na osnovu karakteristika koje realno ne govore ništa o njima i njihovoj kvaliteti”, nadodaje.
Prijavi se na Natjecanje stereotipa u dvorani Mamager!
Pozivamo sudionike da podijele priče o iskustvima sa stereotipima na poslu ili privatno.
Natjecanje u dvorani MAMAGER će, kroz zabavan format, naglasiti važnost suočavanja s društvenim predrasudama. Pošaljite vašu priču do maksimalno 900 znakova s razmacima na tena@ante.hr do 11.11. u 11h. U slučaju da prijavite priču, obavezujete se biti prisutni u dvorani Mamager za vrijeme trajanja natjecanja za što dobivate besplatnu kotizaciju.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.