Prvi trailer otkriva: stiže balkanska filmska komedija o kojoj će se dugo pričati
„Svadba“ Igora Šeregija spaja vrhunsku glumačku ekipu, neodoljiv humor i kaotične obiteljske zaplete u filmu koji već sad najavljuje status velikog regionalnog hita
Film „Svadba“, redatelja Igora Šeregija, spreman je da publiku odvede na urnebesno putovanje kroz balkanske obiteljske drame i neočekivane zaplete. Premijera se očekuje u siječnju 2026., a prvi službeni trailer i plakat najavljuju da bi ovo mogao biti najgledaniji regionalni film u posljednja dva desetljeća.
Imati u istom kadru glumačke bardove, ali i rođene komičare kao što su Rene Bitorajac i Dragan Bjelogrlić, garancija je punokrvnog filmskog hita, ali ni ostatak filmske ekipe nije manje zvjezdan! Linda Begonja, Vesna Trivalić, Anđelka Stević Žugić, Roko Sikavica, Nika Grbelja i Marko Grabež, uz legende Seku Sablić i Snježanu Sinovčić-Šiškov, Srđana Žiku Todorovića i Dejana Aćimovića, bez sumnje će prikovati publiku svih generacija uz ekran!
„Ako se po traileru dan poznaje, moram nešto reći. Običaj je da nešto najprije mora uspjeti kako bi postalo hit, a ja ovaj put najavljujem hit prije nego što je to uspio postati. Ako se zeznem, brijem brkove. Mi smo se ludo smijali i zabavljali dok smo snimali film, sad je red na vama! “ izjavio je Rene Bitorajac.
Priča prati poznatog hrvatskog poduzetnika Miljenka čiji rođendan dobiva nagli obrat – dok obitelj dolazi s tortom i tamburašima, stiže i poziv kćeri iz Londona: trudna je, a otac djeteta je sin srpskog ministra. Od tog trenutka kreće totalni kaos – situacija je napeta, urnebesno duhovita i emotivno slojevita, a odnos dviju obitelji balansira između tople obiteljske priče i međunarodnog incidenta.
Redatelj i scenarist Igor Šeregi: “ Vrlo sam ponosan na film koji smo napravili i jedva čekam da ga svi vide. Imao sam doista najbolju glumačku postavu koju sam mogao zamisliti. Nisam doživo ovakvu energiju ispred i iza kamere još od snimanja ZG80 i vjerujem da će publika to osjetiti. Neki ljudi će se prepoznati u filmu, a bit će zanimljivo vidjeti i tko na koga podsjeća i jesmo li baš sve izmislili. Vjerujem da ovakvih priča ima svugdje u svijetu, ali nigdje nisu tako zanimljive i glasne kao kod nas.”
Već po samom traileru jasno je da će i glazba igrati veliku ulogu. Otvara ga aktualni hit „Ganga i Rera“, Vojka V i Pekija što daje naslutiti da nas čeka film koji diše ritmom današnje scene – brz, drzak, energičan i potpuno u skladu s generacijom koja voli kad se tradicija i suvremenost sudare bez kočenja. Osim “Gange i Rere”, suradnja s diskografskom kućom i produkcijskom agencijom YEM je ostvarena i kroz dvije skladbe koje je Nikola Batelić skladao ekskluzivno za film.
Film nastaje u produkciji Eclectice, u suradnji s produkcijskom kućom Viktorija Film iz Srbije. Producenti filma su Ivan Kelava i Marko Jocić. Fotografiju potpisuje Tomislav Sutlar, montažu Lea Mileta, dizajn zvuka Ivan Zelić, scenografiju Jana Piacun, kostime Paula Čule, a masku Snježana Gorup.
Film su sufinancirali Hrvatski audiovizualni centar i HRT. Distributer filma je Duplicato media.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.