Prvi trailer otkriva: stiže balkanska filmska komedija o kojoj će se dugo pričati
„Svadba“ Igora Šeregija spaja vrhunsku glumačku ekipu, neodoljiv humor i kaotične obiteljske zaplete u filmu koji već sad najavljuje status velikog regionalnog hita.
Film „Svadba“, redatelja Igora Šeregija, spreman je publiku odvesti na urnebesno putovanje kroz balkanske obiteljske drame i neočekivane zaplete. Premijera se očekuje u siječnju 2026., a prvi službeni trailer i plakat najavljuju da bi ovo mogao biti najgledaniji regionalni film u posljednja dva desetljeća.
Imati u istom kadru glumačke bardove, ali i rođene komičare kao što su Rene Bitorajac i Dragan Bjelogrlić, garancija je punokrvnog filmskog hita, ali ni ostatak filmske ekipe nije manje zvjezdan! Linda Begonja, Vesna Trivalić, Anđelka Stević Žugić, Roko Sikavica, Nika Grbelja i Marko Grabež, uz legende Seku Sablić i Snježanu Sinovčić-Šiškov, Srđana Žiku Todorovića i Dejana Aćimovića, bez sumnje će prikovati publiku svih generacija uz ekran!
„Ako se po traileru dan poznaje, moram nešto reći. Običaj je da nešto najprije mora uspjeti kako bi postalo hit, a ja ovaj put najavljujem hit prije nego što je to uspio postati. Ako se zeznem, brijem brkove. Mi smo se ludo smijali i zabavljali dok smo snimali film, sad je red na vama! “ izjavio je Rene Bitorajac.
Priča prati poznatog hrvatskog poduzetnika Miljenka čiji rođendan dobiva nagli obrat – dok obitelj dolazi s tortom i tamburašima, stiže i poziv kćeri iz Londona: trudna je, a otac djeteta je sin srpskog ministra. Od tog trenutka kreće totalni kaos – situacija je napeta, urnebesno duhovita i emotivno slojevita, a odnos dviju obitelji balansira između tople obiteljske priče i međunarodnog incidenta.
“Iznimno sam ponosan na film koji smo napravili i jedva čekam da ga svi vide. Imao sam doista najbolju glumačku postavu koju sam mogao zamisliti. Nisam doživio ovakvu energiju ispred i iza kamere još od snimanja ZG80 i vjerujem da će publika to osjetiti. Neki ljudi će se prepoznati, a bit će zanimljivo vidjeti i tko na koga podsjeća i jesmo li baš sve izmislili. Vjerujem da ovakvih priča ima svugdje u svijetu, ali nigdje nisu tako zanimljive i glasne kao kod nas.” rekao je Igor Šeregi, redatelj i scenarist filma.
Već po samom traileru jasno je da će i glazba igrati veliku ulogu. Otvara ga aktualni hit „Ganga i rera“, Vojka V i Pekija što daje naslutiti da nas čeka film koji diše ritmom današnje scene – brz, drzak, energičan i potpuno u skladu s generacijom koja voli kad se tradicija i suvremenost sudare bez kočenja. Osim “Gange i rere”, suradnja s diskografskom kućom i produkcijskom agencijom YEM je ostvarena i kroz dvije skladbe koje je Nikola Batelić skladao ekskluzivno za film.
Film nastaje u produkciji Eclectice, u suradnji s produkcijskom kućom Viktorija Film iz Srbije. Producenti filma su Ivan Kelava i Marko Jocić. Fotografiju potpisuje Tomislav Sutlar, montažu Lea Mileta, dizajn zvuka Ivan Zelić, scenografiju Jana Piacun, kostime Paula Čule, a masku Snježana Gorup.
Film su sufinancirali Hrvatski audiovizualni centar i HRT. Distributer filma je Duplicato media.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.