Nova beauty rutina o kojoj svi šute: Zašto je dermatološki pregled postao zrcalo našeg života
U svijetu u kojem se pažnja prema sebi sve češće mjeri kroz serume, tretmane i estetske rituale, dermatološki pregled ostaje u sjeni – iako upravo on ima moć pokazati što se uistinu događa ispod površine kože. U Zagrebu, gdje su pojmovi „self-care“ i „rutina“ postali gotovo svakodnevni ritual, redoviti pregled kože polako ulazi u sferu nove estetike – one koja njeguje zdravlje, a ne samo izgled.
Koža, kao najveći i najiskreniji organ, bilježi svaki naš prekovremeni sat, svaku ljetnu nepažnju i svaki stres koji pokušavamo prikriti korektorom. Upravo zato, kako ističe doc. dr. sc. Ivana Prkačin, specijalistica dermatovenerologije iz Poliklinike SIAI, pregled kože trebao bi biti dio naše rutine jednako prirodno kao nanošenje kreme sa zaštitnim faktorom. Prevencija, kaže, nije luksuz nego nova vrsta brige o sebi – ona koja ne slijedi trend, već produžuje život.
Ispod svake pjege, madeža ili sitne nepravilnosti krije se priča koju često prešutimo jer nam se čini bezazlenom. No upravo takve priče ponekad prerastu u dijagnoze koje više nisu estetsko, nego životno pitanje. Dermatološki pregled omogućuje da te priče čujemo na vrijeme – prije nego postanu ozbiljne. Statistike govore da se broj oboljelih od melanoma svake godine povećava, ali i da rana dijagnoza donosi gotovo potpun oporavak.
Koža pamti sve, ali ne mora pamtiti i našu nepažnju. Ista logika vrijedi i za akne, rozaceu, alopeciju ili psorijazu – bolesti koje ne biraju dob ni spol, ali mijenjaju način na koji vidimo sebe. Stručna pomoć dermatologa ne znači samo liječenje, već i vraćanje povjerenja u vlastito lice, u svakodnevicu i u osjećaj kontrole nad vlastitim tijelom.
U Poliklinici SIAI taj je pristup pretvoren u praksu: precizna dijagnostika, individualna terapija i razgovor koji ne završava na receptu. Jer, kako kaže dr. Prkačin, prava ljepota kože ne proizlazi iz tretmana, nego iz zdravlja koje je pod njezinom površinom. Prevencija je nova estetika – tiha, postojana i osobna.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.