U sklopu događanja Seasonal Food & Wine, poznati istarski chefovi će od svježih lokalnih namirnica pripremiti različite moderne interpretacije tradicionalnih specijaliteta istarske kuhinje, a uz svaku glavnu sezonsku namirnicu predložit će i odgovarajuće lokalno vino kako bi gourmet iskustvo bilo potpuno zaokruženo.
Seasonal Food & Wine,koji započinje 19. svibnja i traje sve do 1. lipnja, posjetitelje tradicionalno vodi na gourmet pustolovinu Istrom kroz godišnja doba na pjatu. Raznoliku ponudu jela koja nastaju iz lokalnih sezonskih i organskih namirnica, kao i ranijih godina, pripremaju poznata imena istarske gourmet scene.
Renomirani chefovi prestižnih restorana La Serra Anno Domini 547(Hotel Istra, Otok sv. Andrija), Restaurant Mediterrano(Hotel Monte Mulini), Primi Terreni(Grand Park Hotel Rovinj), Laurel & Berry(Grand Park Hotel Rovinj), Restaurant La Grisa(Bale), Oliveto Restaurant(Meneghetti Wine Hotel & Winery) te Brasserie Adriatic(Hotel Adriatic) predstavit će neka od najznačajnijih jela istarske kuhinje. Tako će se na tanjurima vrhunskih restorana pronaći tartar od jadranske tune, krema od batata i morskih trava, focaccia, mrvljena skuta, divlje šparoge, uštipci od junećih obraza, ravioli punjeni sirom, delicije od boškarina te bijele ribe, ali i semifreddo od lovora, crumble od raži te još mnogo pomno odabranih jela po promotivnim cijenama. Upravo ovakva jedinstvena gastronomska ponuda upotpunjuje prirodne ljepote istarskog poluotoka, a tradicionalna jela pripremljena na moderan način sve su poželjnija na jelovnicima brojnih vrhunskih restorana.
Osim pažljivo osmišljenih menija od tri slijeda, kroz koje su chefovi spojili tradiciju i nove, suvremene tehnike i trendove u kulinarstvu, jela su sljubljena i s okusima autohtonih istarskih vina. Naime, svaka glavna sezonska namirnica upotpunjena je prijedlogom lokalnog vina kako bi se dodatno istaknuli njezini okusi.
Čuvati okuse stare Istre kroz kontinuirano unaprjeđivanje moderne gourmet scene, posljednjih
godina postaje neizostavni dio sveukupne turističke ponude. Istra se u tom smislu razvija kao
gastronomska oaza, a izvanredna kvaliteta prirodnih namirnica te znanje i iskustvo istarskih chefova uvelike pridonose pozicioniranju i podizanju vidljivost istarskog poluotoka u segmentu autohtone lokalne gastronomije. Organizatori, turističke zajednice grada Rovinja i općina Bale, Kanfanar, Svetvinčenat, Vrsar te Udruženja obrtnika Rovinj u suradnji s Maistrom, navode kako je Seasonal Food & Wine tek jedna u nizu gourmet manifestacija koja afirmira i potiče gastro turizam koji je izrazito popularan i daleko izvan granica Lijepe naše.
Više detalja o ovogodišnjem Seasonal Food & Wine-u dostupno je na stranici Turističke zajednice grada Rovinja-Rovigno.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.