Predstavljen Vichy DERCOS Aminexil Clinical R. E. G. E. N. Booster – važna inovacija u znanosti dugovječnosti kose
Vichy Laboratoires predstavio je u subotu u prostorima Poliklinike Duduković Kisić važnu inovaciju temeljenu na L'Oréalovoj revolucionarnoj integrativnoj znanosti o dugovječnosti kose - Vichy DERCOS Aminexil Clinical R. E. G. E. N. Booster serum.
Brojne posjetitelje događaja ugostila je specijalistica dermatovenerologije dr. sc. Maja Kovačević, dugogodišnja suradnica i ambasadorica brenda Vichy Laboratoires. U panel raspravi o revolucionarnom novitetu u borbi protiv ispadanja kose, doktorici Kovačević pridružile su se i L’Orealova hospital visit menadžerica Mirela Čondić te influencerica Meri Goldašić, a program je moderirala Ana Radišić. Gosti su imali prigodu upoznati se s činjenicom da je pojava ispadanja kose drugi najčešći problem među pacijentima koji posjećuju dermatološke ordinacije diljem svijeta.
Holistički pristup temeljen na integrativnoj znanosti
Govoreći o problemu ispadanja kose, specijalistica dermatovenerologije dr. sc. Maja Kovačević pojasnila je različite uzroke te neugodne pojave. U žena su uzroci najčešće povezani sa stresom, hormonalnim promjenama, genetikom, autoimunim bolestima i uzimanjem nekih lijekova. U muškaraca je androgenetska alopecija najčešći oblik ispadanja kose, a povezuje se s pretjeranom količinom androgenih hormona, pojavljuje se u odrasloj dobi i pojačava starenjem.
L’Orealova hospital visit menadžerica Mirela Čondić naglasila je kako je Vichy desetljećima posvećen razvoju holističkog pristupa utemeljenog u znanosti, svjestan kako je zdravlje vlasišta, kose i kože neraskidivo povezano s općenitom dobrobiti.
„Integrativna znanost o dugovječnosti tvrtke L’Oréal ciljano djeluje na korijenske uzroke starenja te pruža znanstveno uporište za jačanje Vichyjeve misije – osnaživanja pojedinaca stvaranjem sveobuhvatnih rješenja za njegovano i otporno vlasište, kosu i kožu tijekom cijelog života. Inovativni serum Vichy DERCOS Aminexil Clinical R. E. G. E. N. Booster rezultat je dugogodišnjih istraživanja i nastavak revolucionarnih rješenja koja se rađaju u Vichyju. “ – rekla je Mirela Čondić.
Uz stručne savjete, gosti su imali prigodu čuti i konkretne podatke iz kliničkih istraživanja. Prisutne je osobito zainteresiralo istraživanje koje dokazuje da se u samo 12 tjedana redovne primjene ovog inovativnog seruma postiže bolja pokrivenost tjemena za čak 14.000 vlasi*! Nakon panela, tijekom ugodnog druženja gostima je ponuđen pregled vlasišta, masaža i tretman infracrvenim svjetlom.
*Kliničko ispitivanje 40 žena i 37 muškaraca uz najmanje pet primjena tjedno tijekom 12 tjedana.
Napredna tehnologija protiv ispadanja kose
Vichy se ponosi činjenicom da je prvi brend grupe L’Oréal koji je primijenio najsuvremeniju znanost u njezi kose i omogućio revolucionarni prijelaz s reaktivnih korekcija na proaktivni protokol za produljenje zdravlja i životnog vijeka kose. Vichy Dercos ulaže velike napore u području dugovječnosti kose, a inovativni Aminexil Clinical R. E. G. E. N. Booster utjelovljenje je te posvećenosti. Ovaj napredni serum pospješuje obnovu kose jednako učinkovito izvan i unutar folikula te iskorištava snažnu aktivnu kombinaciju nove generacije kako bi maksimalno produljio dugovječnost kose.
Svoju moćnu učinkovitost Aminexil Clinical R. E. G. E. N. Booster crpi iz spoja Aminexila, sastojka ključnog za borbu protiv ispadanja kose, niacinamida koji potiče rast kose i umiruje tjeme te ekstrakta korijena đumbira koji također uspješno potiče rast kose.
Za osobe koje se odluče na presađivanje kose, pravilna njega u razdoblju nakon tretmana ključna je za uspješan rast novih vlasi i osiguravanje osjećaja ugode na tjemenu. Aminexil Clinical R.E.G.E.N. Booster može se koristiti kao kućna njega za pružanje podrške tjemenu nakon potpunog oporavka. Njegova napredna formula namijenjena je za poticanje rasta postojeće kose i učvršćivanje novih vlasi, pri čemu učinkovito ublažava osjećaj nelagode tijekom oporavka tjemena nakon zahvata.
Rješenja protiv ispadanja kose zahtijevaju dosljednu upotrebu dulje vremena za postizanje vidljivih rezultata. Mnogi raspoloživi tretmani nisu dovoljno praktični za prosječnu osobu koja se svakodnevno, kroz dugi period, mora pridržavati određenog režima kako bi postigla značajnu obnovu kose.
Vichyjevi stručnjaci preporučuju cjeloviti protokol protiv ispadanja kose u dva koraka – prvi je DERCOS Energy+ stimulirajući šampon, a drugi korak je obnova uz Aminexil Clinical R. E. G. E. N. Booster serum.
Gotovo stoljeće potrage za optimalnim zdravljem kože i kose
Vichy Laboratoires osnovao je 1931. godine dr. Prosper Haller, prvi zdravstveni djelatnik koji je postavio temelje dermokozmetike u Francuskoj povezivanjem zdravlja i ljepote. Otada je Vichy ukorijenjen u znanosti čiji su dermatološki stručnjaci posvećeni jednoj misiji: potrazi za optimalnim zdravljem kože. U Vichyju kažu: la santé passe aussi par la peau („kroz kožu do zdravlja”) i smatraju da je zdravlje najvažnije i da započinje kožom. Vichy preporučuje 70.000 dermatologa diljem svijeta**, a u svojoj misiji Vichy je odlučniji nego ikada prije: osnažiti žene i muškarce različitih dobi te im pomoći da otkriju i predvide potrebe kože, vlasišta i kose u svim fazama života.
** Studija koja je između siječnja 2024. i svibnja 2024. provedena među dermatolozima u 26 zemalja koje predstavljaju više od 80 % svjetskog BDP-a.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.