Ovo čini tvoju Halloween kožu blistavom, a look spektakularnim
Halloween se bliži i svatko razmišlja o transformaciji, kostimu i dramatičnim bojama koje će osvijetliti najstrašniju noć u godini. Celebritiji i beauty entuzijasti polako pripremaju glamurozne lookove, ali prava tajna svakog make-upa krije se u zdravoj i njegovanoj koži. Ispod slojeva šminke i maski, koža treba pažnju i hidrataciju, a upravo tu svoju moć pokazuje brend FAQ™ Swiss, pod okriljem brenda FOREO, koji od prvog dana postavlja trendove u njezi lica i otkriva rješenja za blistavu kožu.
Savršen početak maskiranja ove sezone je FAQ™ Glass Skin Collagen Hydrogel Face Mask. Ova maska omogućava postizanje popularnog ‘glass skin’ efekta, topi se na koži i oslobađa koncentrirane aktivne sastojke za duboku apsorpciju i trenutačno hlađenje. Dvoslojni dizajn savršeno prianja licu, zadržava vlagu i pruža trenutnu hidrataciju i sjaj. Formula obogaćena multi-peptidnim kompleksom, ekstraktom matičnih stanica cvijeta runolista i kolagenom zateže, regenerira i štiti kožu, dok biorazgradivi materijal čini masku prijateljskom i prema koži i prema planetu.
FAQ™ Glass Skin Collagen Face Mask nije samo duboko hranjiva i smirujuća, već se savršeno kombinira s LED tretmanom. Kada se koristi s FAQ™ 202 Anti-Aging Silicone LED Mask, hidratacija kože poboljšava apsorpciju svjetlosti i maksimizira učinak LED terapije. Svjetlost potiče mikrocirkulaciju, dodatno aktivira sastojke i povećava učinkovitost oba tretmana. Redovitim korištenjem koža postaje elastičnija, kolagen se prirodno potiče, a ten dobiva zdrav sjaj i blistavost.
U ovoj Halloween sezoni maskirajte se, zabavite se i eksperimentirajte s bojama i kostimima, ali ne zaboravite na temelj – njegu kože koja će svaki look učiniti spektakularnim. Kombinacija FAQ™ Glass Skin Collagen Face Mask i LED maske pruža trenutne rezultate i dugoročno poboljšanje stanja kože, čineći da svaki make-up zablista i da vaša ljepota zasja u pravom svjetlu.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.