Poznat vinski brend Jeruzalem Ormož redefinira užitak ljeta pred nama
U vremenu kad zdrav životni stil postaje imperativ, a potražnja za pićima s niskim udjelom alkohola ili bezalkoholnim opcijama raste vrtoglavom brzinom, slovenska vinarija Puklavec Family Wines i brend Jeruzalem Ormož predstavljaju najnoviji proizvod - Jeruzalem Ormož 6% Rumeni Muškat. Ovo vino s tek 6% alkohola poziv je na uživanje u trenucima lagodnosti, svježine i autentičnog okusa, bez kompromisa. Dizajnirano za one koji žele više od života, a manje od alkohola, ovo vino savršeno spaja tradiciju vinogradarstva s modernim životnim ritmom.
Posljednjih godina svijet pića prolazi kroz revoluciju. Prema podacima globalnih istraživanja, prodaja bezalkoholnih i niskoalkoholnih pića bilježi značajan porast – samo u 2024. godini tržište bezalkoholnih pića poraslo je za više od 7% na globalnoj razini, dok se očekuje da će do 2030. dosegnuti vrijednost od preko 500 milijardi dolara. Ovaj trend odraz je promjene u navikama potrošača, posebice mlađih generacija. Milenijalci i generacija Z sve više biraju pića koja podržavaju zdrav životni stil, smanjujući konzumaciju alkohola u korist osvježavajućih, zdravijih alternativa.
Veliki svjetski brendovi, od pivovara do vinara, prepoznali su ovu promjenu i sve češće lansiraju proizvode s nižim udjelom alkohola ili potpuno bezalkoholne verzije svojih ikoničnih pića. Brend Jeruzalem Ormož pridružuje se globalnom pokretu s inovativnim pristupom, a ovaj novi dodatak njihovom portfelju očarava bogatim muškatnim notama, prožetim nježnim dodirom limunske trave, citrusnih nijansi, klinčića i sočnih bresaka. Sa samo 6% alkohola, ovo vino donosi savršenu ravnotežu između slatkoće i svježine, čineći ga idealnim izborom za opuštene trenutke, bilo da je riječ o večeri s prijateljima, popodnevnom druženju na terasi ili pikniku u prirodi. “Manje je više” je moto koji savršeno opisuje ovo vino. 6% rumeni muškat nudi više okusa, više svježine, više užitka, uz manje alkohola, što ga čini idealnim za one koji žele uživati u vinu bez osjećaja težine. Ovo je piće za one koji cijene autentičnost, ali i žele živjeti u skladu s modernim vrijednostima zdravog i uravnoteženog života.
Vinarija Puklavec Family Wines, poznata po posvećenosti kvaliteti i inovacijama, s ovim vinom nastavlja graditi most između bogate vinograđarske tradicije regije Jeruzalem Ormož i suvremenih potreba potrošača. Vinogradi smješteni na brežuljcima Prlekije, okupani suncem i prožeti stoljetnom poviješću, daju grožđe iznimne kvalitete koje je temelj ovog jedinstvenog vina. Kroz pažljivu vinifikaciju, Puklavec Family Wines uspio je zadržati svu raskoš muškata, smanjujući udio alkohola kako bi stvorio piće koje je u skladu s današnjim životnim ritmom.
Zamislite trenutak kada noćno nebo postane ogromno platno ispisano tisućama svjetlucavih tragova, a svaki od njih traje samo djelić sekunde, ali ostavlja dojam koji se pamti cijeli život, i upravo takvu magiju možete doživjeti od trećeg do četvrtog siječnja 2026. godine, kada će nebo iznad sjeverne hemisfere ugostiti kišu meteora Kvadrantidi, čiji vrhunac može doseći i do sto dvadeset meteora na sat.
Nagrada potvrđuje predanost Telemacha stvaranju poticajnog i uključivog radnog okruženja u kojem se različitosti prepoznaju kao snaga, a svi zaposlenici imaju jednake prilike za razvoj i rast.
Talijanski luksuz ponovno je u Zagrebu osvojio ljubitelje mode, donoseći spoj bezvremenske elegancije i suvremenog dizajna. Brend Furla, već gotovo stoljeće sinonim za profinjenu estetiku i vrhunsku izradu, predstavio je u svom zagrebačkom butiku najnoviju kolekciju jesen/zima 2025., uz ekskluzivni uvid u predkolekciju proljeće/ljeto 2026. Event je okupio poznata lica, modne entuzijaste i influencere, koji su među prvima mogli doživjeti raskošne siluete i sofisticirane materijale koji definiraju Furla potpis.
U toploj i blagdanskoj atmosferi Martimex parfumerije, mirisi, svjetlost svijeća i ugodno društvo isprepleli su se u savršenu kulisu posvećenu umjetnosti darivanja i bezvremenskoj eleganciji. Ovogodišnje ekskluzivno druženje posvećeno Maison Francis Kurkdjian otkrilo je kako mirisi mogu postati tihi, ali snažni nositelji emocija i osobnih priča, dok svaka nota evocira intimnost i sofisticiranost pariškog luksuza.
Novi nastavak kultne franšize donosi epsku priču o gubitku, obitelji i sukobima novih plemena na Pandori, uz revolucionarne vizualne efekte i iskustvo uranjanja u kinoformatima
20. božićni koncert ‘Želim život’ ponovno je pokazao snagu zajedništva, podrške i humanosti, dok prikupljena sredstva nastavljaju Aninu misiju spašavanja života i unaprjeđenja hrvatskog zdravstva.
Od 18. do 21. prosinca posjetitelji Ledenog parka mogu uživati u blagdanskom ugođaju, druženju s Djedom Božićnjakom i influencerima te istovremeno pomoći pučkim kuhinjama diljem Hrvatske.
U rovinjskom hotelu Lone jučer je sve prštalo od ljepote, a razlog je jubilarni, 35. izbor Kraljice Hrvatske 2025. za Kraljicu Svijeta. Nova Kraljica Hrvatske je Lana Lourdes Rupić iz Šibenika. Titula Prve princeze dodijeljena je Liv Šumak iz Zagreba, koja je uz lentu Prve princeze osvojila i lentu Kraljice elegancije. Druga princeza postala je Petra Vuleta iz Osijeka. Nina Mrvić iz Rijeke ponijela je titulu Kraljice osobnosti, Daniela Jagodić iz Rijeke osvojila je lentu Kraljice fotogeničnosti, dok je Korina Sviben iz Zagreba proglašena Kraljicom medija.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.