MANIPULACIJA ŠMINKOM: Jedna od pet (20%) žena kaže da je partner kontrolirao njihovo korištenje šminke; otprilike jedna od šest (15%) je koristila šminku kako bi sakrila povrede nanesene od strane partnera.
Studeni je mjesec označen borbom protiv nasilja nad ženama. Avon je kompanija koja podržava, ali i sama sudjeluje u kampanjama protiv nasilja nad ženama dugi niz godina. Oštro osuđuje svaki oblik nasilja i trudi se biti dio velike priče koja će na njega utjecati, ali i smanjiti ga.
Najnovije istraživanje kompanije Avon otkriva da jedna petina (20%) ispitanih žena je u nekom trenutku svog života imala partnera koji je utjecao na to hoće li se šminkati ili ne, dok isti broj kaže da ih njihov partner kontrolira nose li šminku. Od žena koje su rekle da partner kontrolira koliko šminke koriste, najveći broj je među onima starosti 25-34 godine (30%). Šokantna činjenica je da je skoro jedna od šest (15%) žena koristila šminku kako bi sakrila povrede nanesene od strane partnera.
Istraživanja kompanije Avon, koja se pokreću istovremeno s UN-ovim 16 dana aktivizma protiv rodno zasnovanog nasilja, predstavljaju stavove 7.173 žena u Velikoj Britaniji, Italiji, Filipinima, Turskoj, Poljskoj, Rumunjskoj i Južnoj Africi. Istraživanja ističu u kojoj mjeri žene trpe prisilnu kontrolu, kroz manipulaciju svog izgleda, od strane muškog partnera. Od žena koje su ispitane, malo manje od dvije petine (39%) svjedočilo je da su primijetile da je izgled njihove prijateljice bio pod utjecajem ili kontrolom od strane partnera. Od onih koji su to vidjeli, više od četvrtine (27%) reklo je da nisu ništa rekli ili poduzeli povodom toga jer nisu smatrali da je njihovo mjesto da to učine. Sve sagledano, rezultati istraživanja ukazuju na to da je potrebno više učiniti kako bi ohrabrili žene da se usprotive ovom obliku zlostavljanja i pomognu uputiti njihove voljene na pomoć.
Istraživanje je također pokazalo i kako žene doživljavaju utjecaj svog partnera na druge aspekte njihovog izgleda, pri čemu malo više od četvrtine (26%) žena kaže da njihov partner često utječe na to što oblače. Slično tome, malo više od jedne petine (21%) žena kaže da njihov partner ima veliki utjecaj na to kakvu će im biti frizura.
Šminka pomaže ženama da prihvate svoju moć!
Dok nova istraživanja kompanije Avon pokazuju kako se šminka može koristiti kao oblik dominacije i kontrole, također istražuju i pozitivan i osnažujući aspekt šminke kada se nalazi u rukama žena. Skoro polovina (46%) žena je reklo da je šminka jedna od glavnih stvari koje ih čini samouvjerenim. Konkretnije, jedna od četiri (24%) žena kaže da ih ruž osnažuje, a skoro jedna od pet (17%) žena se svakodnevno šminka.
Avon je za proteklih 30 i više godina, donirao preko milijardu dolara u dobrotvorne svrhe koji su važne, prije svega, ženama. Uloženo je više od 91 milijun dolara u borbu za okončanje rodno zasnovanog nasilja, pomažući skoro 15 milijuna žena širom svijeta. Samo u 2022. godini, donacije kompanije Avon u ovu svrhu iznosile su 3,5 milijuna dolara, uključujući i “Avon Foundation” stipendiju od 782.000 dolara namijenjenu za 35 nevladinih organizacija koje se bave nasiljem u obitelji u 33 zemlje svijeta.
Zahvaljujući našim korisnicima i svima koji sudjeluju u kupnji proizvoda s oznakom beskonačnosti iz godine u godinu u Hrvatskoj podržavamo ovu važnu temu, doniramo novčana sredstva i pomažemo Udrugama koje brinu o ženama i djeci, a žrtve su nasilja. Naše domaće estradne zvijezde prepoznale su snagu i težinu ove teme i odmah su se priključili našoj kampanji. Jasno su progovorili što za njih znače žene, poštovanje i ljubav. Na kreativan i pozitivan način iznijeli su svoje viđenje svijeta oko sebe, ono na što trebamo obratiti pažnju i što trebamo cijeniti. Tako je tanka linija između ljubavi i onog što ljubav zapravo nije. Zajedništvo i obitelj trebali bi biti oslonac sigurnosti svakom čovjeku, ali ponekad to nije slučaj. Upravo zbog takvih situacija, momci pozivaju da se svako ponašanje koje odstupa od normalnog prijavi i da je zapravo poljubac ono što treba svakome, a udarac nikome!
Iskoristi snagu svog glasa i proširi svijest o ovoj važnoj temi
Poslušaj važnu poruku, i budi najbolji primjer drugima, jer svijet je puno ljepše mjesto ako se svi osjećamo sigurno, voljeno i zaštićeno!
I ne zaboravi…. prijavi nasilje 0800 333 883!!
Avon oštro osuđuje svaki oblik nasilja i čvrsto se zalaže za bolje sutra!
Lipanj je mjesec u kojem priroda doseže svoj vrhunac – polja mirišu, zrak je pun eteričnih nota, a jedna biljka tada posebno dolazi do izražaja. Riječ je naravno o biljki vječne mladosti - smilju. Ova izdržljiva mediteranska biljka, poznata i kao "zlatno sunce" upravo ovih dana ulazi u svoju najintenzivniju fazu cvatnje.
Prošli vikend prošao je u znaku najbolje regionalne popularne i zabavne glazbe. Održan je 17. CMC Festival Vodice 2025. powered by Calzedonia koji je okupio brojnu publiku i najbolje glazbenike iz cijele regije.
Warner Bros Discovery (WBD) produžio je ugovor s Francuskom teniskom federacijom (FFT), čime je osiguran nastavak prijenosa turnira Roland Garros na njihovim kanalima i platformama diljem Europe* do 2030. godine.
Više od 100.000 smještajnih objekata u svijetu nudi siguran, inkluzivan prostor za LGBTQ+ putnike - donosimo četiri destinacije koje ih toplo dočekuju.
Završen je 17. CMC festival u Vodicama 2025. powered by Calzedonia, najveći i najzabavniji festival na ovim prostorima. Dvodnevni festival ponovo je okupio najpopularnija imena iz cijele regije, a vodička riva bila je premala za publiku koja je došla pratiti nastupe čak 46 izvođača.
Zamislite prostor ispunjen osmijehom, laganim mirisima njege, šapatima komplimenata i čašama u kojima se presijavaju mjehurići. Upravo takva atmosfera vladala je na nezaboravnom događanju koje su zajednički organizirali Ženski Recenziraj i brend Skin Romance. U središtu pažnje? Ljubav prema sebi – onoj tihoj, iskrenoj, svakodnevnoj.
Sunce se spušta nad Zagrebom, a Strossmayerov trg postaje pozornica za najljepši gradski aperitivo ljeta. U petak i subotu, 13. i 14. lipnja, grad će na dva dana uskočiti u talijanske cipele i ritmove – i prigrliti sve ono što volimo kod mediteranskog načina života: ležernost, smijeh, dobru hranu, glazbu pod zvijezdama i osvježenje u čaši.
Još se sliježu dojmovi s omiljenog festivala zabavne glazbe u Hrvatskoj — CMC-a u Vodicama, a priča o ovom glazbenom spektaklu ne prestaje puniti društvene mreže i portale. Ove je godine vodička riva doslovno odzvanjala hitovima čak 47 izvođača, ali ono što je najviše zapelo za oko — nije bila samo glazba.
Ako ste i vi u posljednje vrijeme scrollali društvenim mrežama i naletjeli na kadar koji ste morali gledati više puta – ne brinite, niste jedini. On je jedan od najseksi domaćih izvođača, glazbena nada koja već sad stvara hitove koje pjevamo uglas, a pri tom izgleda kao da je upravo sišao s naslovnice modnog časopisa. ToMa, pravim imenom Tomislav Marić, ne prestaje osvajati – i ušima i očima. I da, iako ga vole svi, jasno je da se baš muška publika osobito često javlja s komentarima – i to vrlo entuzijastično. No, tko bi im zamjerio?
Ako postoji čovjek koji zna kako nasmijati regiju, izazvati salve smijeha i istovremeno ostati šarmantan do kosti – to je Dalibor Petko. U svijetu domaćeg showbusinessa gdje je sve već viđeno, Petko je vječna svježa doza kreativnosti, a sada je, čini se, uspio ono što mnogima nije pošlo za rukom – ukrotiti najseksi Balkanca, Stefana Zdravkovića, poznatijeg kao Princ od Vranja. Ili barem pokušava. Na svoj, urnebesan način.