MANIPULACIJA ŠMINKOM: Jedna od pet (20%) žena kaže da je partner kontrolirao njihovo korištenje šminke; otprilike jedna od šest (15%) je koristila šminku kako bi sakrila povrede nanesene od strane partnera.
Studeni je mjesec označen borbom protiv nasilja nad ženama. Avon je kompanija koja podržava, ali i sama sudjeluje u kampanjama protiv nasilja nad ženama dugi niz godina. Oštro osuđuje svaki oblik nasilja i trudi se biti dio velike priče koja će na njega utjecati, ali i smanjiti ga.
Najnovije istraživanje kompanije Avon otkriva da jedna petina (20%) ispitanih žena je u nekom trenutku svog života imala partnera koji je utjecao na to hoće li se šminkati ili ne, dok isti broj kaže da ih njihov partner kontrolira nose li šminku. Od žena koje su rekle da partner kontrolira koliko šminke koriste, najveći broj je među onima starosti 25-34 godine (30%). Šokantna činjenica je da je skoro jedna od šest (15%) žena koristila šminku kako bi sakrila povrede nanesene od strane partnera.
Istraživanja kompanije Avon, koja se pokreću istovremeno s UN-ovim 16 dana aktivizma protiv rodno zasnovanog nasilja, predstavljaju stavove 7.173 žena u Velikoj Britaniji, Italiji, Filipinima, Turskoj, Poljskoj, Rumunjskoj i Južnoj Africi. Istraživanja ističu u kojoj mjeri žene trpe prisilnu kontrolu, kroz manipulaciju svog izgleda, od strane muškog partnera. Od žena koje su ispitane, malo manje od dvije petine (39%) svjedočilo je da su primijetile da je izgled njihove prijateljice bio pod utjecajem ili kontrolom od strane partnera. Od onih koji su to vidjeli, više od četvrtine (27%) reklo je da nisu ništa rekli ili poduzeli povodom toga jer nisu smatrali da je njihovo mjesto da to učine. Sve sagledano, rezultati istraživanja ukazuju na to da je potrebno više učiniti kako bi ohrabrili žene da se usprotive ovom obliku zlostavljanja i pomognu uputiti njihove voljene na pomoć.
Istraživanje je također pokazalo i kako žene doživljavaju utjecaj svog partnera na druge aspekte njihovog izgleda, pri čemu malo više od četvrtine (26%) žena kaže da njihov partner često utječe na to što oblače. Slično tome, malo više od jedne petine (21%) žena kaže da njihov partner ima veliki utjecaj na to kakvu će im biti frizura.
Šminka pomaže ženama da prihvate svoju moć!
Dok nova istraživanja kompanije Avon pokazuju kako se šminka može koristiti kao oblik dominacije i kontrole, također istražuju i pozitivan i osnažujući aspekt šminke kada se nalazi u rukama žena. Skoro polovina (46%) žena je reklo da je šminka jedna od glavnih stvari koje ih čini samouvjerenim. Konkretnije, jedna od četiri (24%) žena kaže da ih ruž osnažuje, a skoro jedna od pet (17%) žena se svakodnevno šminka.
Avon je za proteklih 30 i više godina, donirao preko milijardu dolara u dobrotvorne svrhe koji su važne, prije svega, ženama. Uloženo je više od 91 milijun dolara u borbu za okončanje rodno zasnovanog nasilja, pomažući skoro 15 milijuna žena širom svijeta. Samo u 2022. godini, donacije kompanije Avon u ovu svrhu iznosile su 3,5 milijuna dolara, uključujući i “Avon Foundation” stipendiju od 782.000 dolara namijenjenu za 35 nevladinih organizacija koje se bave nasiljem u obitelji u 33 zemlje svijeta.
Zahvaljujući našim korisnicima i svima koji sudjeluju u kupnji proizvoda s oznakom beskonačnosti iz godine u godinu u Hrvatskoj podržavamo ovu važnu temu, doniramo novčana sredstva i pomažemo Udrugama koje brinu o ženama i djeci, a žrtve su nasilja. Naše domaće estradne zvijezde prepoznale su snagu i težinu ove teme i odmah su se priključili našoj kampanji. Jasno su progovorili što za njih znače žene, poštovanje i ljubav. Na kreativan i pozitivan način iznijeli su svoje viđenje svijeta oko sebe, ono na što trebamo obratiti pažnju i što trebamo cijeniti. Tako je tanka linija između ljubavi i onog što ljubav zapravo nije. Zajedništvo i obitelj trebali bi biti oslonac sigurnosti svakom čovjeku, ali ponekad to nije slučaj. Upravo zbog takvih situacija, momci pozivaju da se svako ponašanje koje odstupa od normalnog prijavi i da je zapravo poljubac ono što treba svakome, a udarac nikome!
Iskoristi snagu svog glasa i proširi svijest o ovoj važnoj temi
Poslušaj važnu poruku, i budi najbolji primjer drugima, jer svijet je puno ljepše mjesto ako se svi osjećamo sigurno, voljeno i zaštićeno!
I ne zaboravi…. prijavi nasilje 0800 333 883!!
Avon oštro osuđuje svaki oblik nasilja i čvrsto se zalaže za bolje sutra!
Ponekad nema boljeg plana od onog koji uključuje dekicu, dobar film i nultu razinu društvenih obveza. Uz sve brige koje nas svakodnevno prate, najljepši trenutci su ipak oni provedeni u udobnosti vlastitog doma i u dobrom društvu.
Niko Stepanić prošlog je tjedna postao državni prvak u pjevanju uz klavirsku pratnju profesora Krešimira Starčevića skupio je impresivnih 99 bodova. Inače je učenik Umjetničke škole Franje Lučića.
Obećavam da ću vam uzvratiti ljubav svojom pjesmom i emocijom i još jednim koncertom 18.09. na istom mjestu, jer ja drugačije ne znam, rekla je Hanka Paldum dirnuta podrškom svoje publike.
Hodočašće Camino de Santiago jedinstveno je iskustvo ispunjeno izazvima i odlučnošću. Dok menadžer i novinar Boris Trupčević koji je put već prošao dijeli dojmove i transformativne učinke koje je ovo putovanje imalo na njegov život, osnivač D Business Leadership Summita Siniša Drobnjak otkriva svoju motivaciju i pripremu za predstojeće hodočašće u novoj epizodi Špice s Macanom.
Film Kralj nad kraljevima (izvorno King of Kings) ostvarenje je kompanije Angel Studios, inovativne platforme posvećene stvaranju i promociji vrijednosno orijentiranih filmova i serija. Dok milijarde ljudi diljem svijeta obilježavaju Veliki tjedan, Kralj svih kraljeva u distribuciji Blitz filma, kreće s prikazivanjem u kinima.
U toplom, kreativnom ambijentu Studija Kauch – hrvatskog proizvođača vrhunskog ojastučenog namještaja po mjeri, mjesto gdje se dizajneri i proizvođači home decora susreću kao stari prijatelji – nedavno je zasjao jedan sasvim poseban gost: Stipe Brničević.