PANEL #breastfriend EDUKATIVNA JE UVERTIRA U LISTOPAD – MJESEC BORBE PROTIV RAKA DOJKE
Cilj panela je skrenuti pozornost na važnost pružanja psihološke pomoći oboljelima i njihovim obiteljima, kao i edukacija javnosti o važnosti redovnih pregleda i samopregleda.
Mjesec listopad je poseban mjesec jer je posvećen borbi protiv raka dojke. Samim time, vrijeme je kada se diljem svijeta ističe važnost prevencije, ranog otkrivanja i podrške osobama koje se suočavaju s ovom bolešću. Uvod u ovaj mjesec već 24 godine je Dan ružičaste vrpce, simbol solidarnosti i nade. Tijekom listopada, mnogi se pridružuju kampanjama, noseći ružičaste vrpce i sudjelujući u događanjima kako bi podigli svijest o važnosti redovitih pregleda i istraživanjima raka dojke. Jedan od pokretača raznih akcija u Hrvatskoj je Europa Donna Hrvatska – hrvatski forum za borbu protiv raka dojke koji je dio europske koalicije i time krovna udruga za borbu protiv raka dojke u Hrvatskoj. Neprofitna organizacija radi na podizanju svijesti žena o raku dojke, promiče edukaciju, rano otkrivanje, optimalno liječenje, medicinsku i psihosocijalnu rehabilitaciju, palijativnu skrb kao i na povećanju sredstava za istraživanje same bolesti.
Breastfriend u organizaciji Tekstilprometa i Europa Donna Hrvatska
U povodu mjeseca borbe protiv raka dojke, 5. listopada, s početkom u 15:00 sati, u Kaptol Boutique Cinema održat će se poseban panel #breastfriend u organizaciji Tekstilprometa i Europa Donna Hrvatska. Glavna tema panela je „kako biti podrška u trenutku suočavanja s dijagnozom“, pa će se razgovarati o tome s kakvim se sve stresovima i strahovima oboljele osobe suočavaju, kako sačuvati sebe, a i svoje bližnje u takvim okolnostima. Cilj događaja je skrenuti pozornost na važnost pružanja psihološke pomoći oboljelima i njihovim obiteljima jer bolest ne pogađa samo oboljelu osobu već i njenu obitelj, prijatelje, kolege, cijeli krug ljudi u njenom okruženju.
Panel će okupiti stručnjake, aktiviste i pojedince koji se svakodnevno susreću sa situacijama suočavanja s dijagnozom, sudjeluju u postupku liječenja, ali i one koji imaju osobno iskustvo s bolešću. Moderatorica panela bit će Antonija Blaće, a kao govornici, na panelu će prisustvovati: doc.dr.sc. Vesna Ramljak, dr.med., predsjednica udruge Europa Donna Hrvatska i voditeljica odjela za citologiju KBC Sestre milosrdnice; dr.sc. Andrej Roth, dr.med., spec. kirurg, subspecijalist plastične i rekonstruktivne kirurgije; izv.prof.dr.sc. Lovorka Brajković, klinički psiholog; Sanja Šutej, pacijentica i Luka Vidović, mađioničar.
Tim povodom, Tekstilpromet priprema posebnu listopadsku akciju prikupljanja sredstava, u kojoj će moći sudjelovati svi građani. U srcu ove hvalevrijedne inicijative stoji mladi dizajner Ivan Friščić, čiji je inspirirajući dizajn platnene torbe simbol podrške oboljelima od raka dojke. Platnena torba je pažljivo oblikovana s posebnim naglaskom na detalje, odražavajući snagu, hrabrost i zajedništvo u borbi protiv raka dojke. Prigodnu torbu s potpisom domaćeg dizajnera Ivana Friščića, zainteresirani će moći kupiti u svim trgovinama Tekstilprometa, te putem web trgovine. Svaka kupnja torbe postaje izraz solidarnosti i nade za oboljele od raka dojke. Sav prihod od prodaje torba bit će doniran udruzi Europa Donna Hrvatska.
Električni automobili sve više postaju dio naše svakodnevice i donose značajne promjene u automobilskoj industriji i infrastrukturi. Kako tehnološki napredak utječe na proizvodnju električnih automobila? Koji su glavni izazovi u infrastrukturi potrebnoj za podršku električnim vozilima? Kako električni automobili mijenjaju tradicionalnu automobilsku industriju? Na ta ključna pitanja u Špici s Macanom odgovaraju Vedran Sorić, stručnjak za prodaju, digitalizaciju i nove tehnologije u prodaji, te Hrvoje Prpić, predsjednik Hrvatske nacionalne udruge za elektromobilnost, Strujni krug.
Alfred Keller, ugledni restoran u Boutique Hotelu Alhambra koji je ranije nagrađen Michelinovom zvjezdicom, ponovno je učvrstio svoju poziciju lidera u hrvatskoj gastronomiji, osvojivši prestižnu plaketu Gault&Millau i četiri kuharske kapice s ukupno 17 bodova. Povećanje je to u odnosu na prošlogodišnjih 16,5 bodova, što dodatno potvrđuje predanost restorana kulinarskoj izvrsnosti. Laureate za 2025. proglasilo je hrvatsko izdanje gastronomskog vodiča Gault&Millau.
Dvije žene, dva moćna glasa u svijetu poduzetništva i komunikacija, oblikuju globalne promjene svojim inovativnim pristupima. Tena, socijalna poduzetnica s iskustvom od Londona do Indije, redefinira poslovanje kroz društveni utjecaj. Karolina, savjetnica pri NATO-u i scenska umjetnica, spaja strategiju i kreativnost u jedinstvenu karijeru. Njihova priča inspirira – kako balansiraju brojne uloge i ruše granice profesionalnog izražavanja?
Dvije od tri majke (61%) imaju manje od sat vremena dnevno za svoje osnovne potrebe: Philips Avent poziva društvo da podrži majke i smanji pritisak s kojim se suočavaju pokretanjem novog Share the Care pokreta.
Hrvatski pjevač Matija Cvek pokazao je zavidan modni talent s nevjerojatnim "all black" outfitom, koji je otkrio njegovu savršenu figuru i zavodio sve prisutne.
S obzirom na to da je Thompson bio nominiran u tri kategorije Porina, no na kraju nije osvojio nijednu nagradu, Baby Lasagna nije mogao odoljeti šali na njegov račun.
Maja Šuput oduševila obožavatelje kupaćim kostimom žute boje s 3D cvjetovima, dizajniranim od strane Magde Butrym, dok uživa u obiteljskom odmoru u Dubaiju.