PANEL #breastfriend EDUKATIVNA JE UVERTIRA U LISTOPAD – MJESEC BORBE PROTIV RAKA DOJKE
Cilj panela je skrenuti pozornost na važnost pružanja psihološke pomoći oboljelima i njihovim obiteljima, kao i edukacija javnosti o važnosti redovnih pregleda i samopregleda.
Mjesec listopad je poseban mjesec jer je posvećen borbi protiv raka dojke. Samim time, vrijeme je kada se diljem svijeta ističe važnost prevencije, ranog otkrivanja i podrške osobama koje se suočavaju s ovom bolešću. Uvod u ovaj mjesec već 24 godine je Dan ružičaste vrpce, simbol solidarnosti i nade. Tijekom listopada, mnogi se pridružuju kampanjama, noseći ružičaste vrpce i sudjelujući u događanjima kako bi podigli svijest o važnosti redovitih pregleda i istraživanjima raka dojke. Jedan od pokretača raznih akcija u Hrvatskoj je Europa Donna Hrvatska – hrvatski forum za borbu protiv raka dojke koji je dio europske koalicije i time krovna udruga za borbu protiv raka dojke u Hrvatskoj. Neprofitna organizacija radi na podizanju svijesti žena o raku dojke, promiče edukaciju, rano otkrivanje, optimalno liječenje, medicinsku i psihosocijalnu rehabilitaciju, palijativnu skrb kao i na povećanju sredstava za istraživanje same bolesti.
Breastfriend u organizaciji Tekstilprometa i Europa Donna Hrvatska
U povodu mjeseca borbe protiv raka dojke, 5. listopada, s početkom u 15:00 sati, u Kaptol Boutique Cinema održat će se poseban panel #breastfriend u organizaciji Tekstilprometa i Europa Donna Hrvatska. Glavna tema panela je „kako biti podrška u trenutku suočavanja s dijagnozom“, pa će se razgovarati o tome s kakvim se sve stresovima i strahovima oboljele osobe suočavaju, kako sačuvati sebe, a i svoje bližnje u takvim okolnostima. Cilj događaja je skrenuti pozornost na važnost pružanja psihološke pomoći oboljelima i njihovim obiteljima jer bolest ne pogađa samo oboljelu osobu već i njenu obitelj, prijatelje, kolege, cijeli krug ljudi u njenom okruženju.
Panel će okupiti stručnjake, aktiviste i pojedince koji se svakodnevno susreću sa situacijama suočavanja s dijagnozom, sudjeluju u postupku liječenja, ali i one koji imaju osobno iskustvo s bolešću. Moderatorica panela bit će Antonija Blaće, a kao govornici, na panelu će prisustvovati: doc.dr.sc. Vesna Ramljak, dr.med., predsjednica udruge Europa Donna Hrvatska i voditeljica odjela za citologiju KBC Sestre milosrdnice; dr.sc. Andrej Roth, dr.med., spec. kirurg, subspecijalist plastične i rekonstruktivne kirurgije; izv.prof.dr.sc. Lovorka Brajković, klinički psiholog; Sanja Šutej, pacijentica i Luka Vidović, mađioničar.
Tim povodom, Tekstilpromet priprema posebnu listopadsku akciju prikupljanja sredstava, u kojoj će moći sudjelovati svi građani. U srcu ove hvalevrijedne inicijative stoji mladi dizajner Ivan Friščić, čiji je inspirirajući dizajn platnene torbe simbol podrške oboljelima od raka dojke. Platnena torba je pažljivo oblikovana s posebnim naglaskom na detalje, odražavajući snagu, hrabrost i zajedništvo u borbi protiv raka dojke. Prigodnu torbu s potpisom domaćeg dizajnera Ivana Friščića, zainteresirani će moći kupiti u svim trgovinama Tekstilprometa, te putem web trgovine. Svaka kupnja torbe postaje izraz solidarnosti i nade za oboljele od raka dojke. Sav prihod od prodaje torba bit će doniran udruzi Europa Donna Hrvatska.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.