Otvorena izložba fotografija Filipa Koludrovića “Memoria”
U riječkoj Galeriji Kortil otvorena je izložba Memoria fotografa Filipa Koludrovića koja donosi presjek njegova višegodišnjeg profesionalnog i autorskog rada. Izložba je u Rijeku privukla brojne uzvanike iz cijele regije.
Izložba donosi autorsku arhivu koja se razvijala tijekom posljednjih deset godina, počevši od prvih koraka profesionalne karijere i projekata modne fotografije, do portreta i umjetničkih radova s naglašenim dokumentarnim elementima. Pritom, kao što sam naslov govori, koristi ideju usvajanja i pamćenja, sjećanja i pohranjivanja kako bi podcrtao procese, kako one misaone tako i računalne, koji su ključni u kreativnom stvaranju te čuvanju ideja i realiziranih projekata.
Izložba Memoria donosi različite eksperimente
Iako poznat po svom radu u modnoj fotografiji, Filip Koludrović se redovito poigrava kontrastima između formalnog i spontanog, te publici u ovom izložbenom projektu predstavlja svoje mikrokozmose – kolekcije likova i karaktera, predmeta i tema.
Njegov stil fotografije karakteriziraju igra svjetlom i sjenom, snažni kontrasti, usmjerenost prema simetriji i strukturi te ozbiljnim izrazima lica.
Fotografije stvara kroz različite eksperimente u balansiranju između digitalnog i analognog, stoga njegovi foto-eseji često prolaze različite alate, tehnike i procese – od fotografija napravljenih profesionalnom digitalnom kamerom ili pak mobilnim telefonom, do DIY tehnika skeniranja i printanja, a recentno i uporabe AI alata.
Filip Koludrović je fotograf čiji su radovi objavljeni u prestižnim međunarodnim časopisima poput WSJ, Vogue, Numero i GQ, a među brendovima s kojima je ostvario suradnje nalaze se Chanel, Hermes, Gucci, Celine i Givenchy.
Godine 2022. primio je nominaciju British Fashion Councila, koji je prepoznao njegovu inovativnost i doprinos kreativnoj industriji, imenovavši ga „kreativcem nove generacije“. U 2023. objavio je knjigu I Have Never Been to America, fotografski putopis zemljom koju do tada zapravo nije posjetio, u čijem je stvaranju koristio AI tehnologiju.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.