U Zagrebu se otvorio pop-up sexy shop koji u svom asortimanu ima proizvode poput Navlaživača usana, Lubrikanta za brži metabolizam, Hidratora za dubinsko hidriranje i Kapi za odgađanje vrhunca dehidracije.
Proizvodi koje nudi Sexy Body Shop posebno su osmišljeni i dizajnirani kako bi se na zabavan, neočekivan i uzbudljiv način podsjetilo domaću publiku koliko je važna redovita hidracija, kako izvana tako i iznutra.
Ove igračke koje nisu za seks već za popiti ‘na eks’, predstavljene su u utorak u Tkalčićevoj 14. Event je moderirala Pamela Perkić, influencerica koja se inače bavi body positivity temama, za stvaranje vruće atmosfere odgovoran je bio DJ Mirza, a za rashlađivanje gostiju pobrinula se Studena. Upravo taj brand vode i stoji iza čitavog projekta Sexy Body Shopa.
Duhoviti i provokativni pop-up shop nastavak je aktualne Studena kampanje koja se ovih tjedana vrti na televiziji i društvenim mrežama. Legendarni dance hit Colonie ‘Sexy Body’ Studena je obradila kako bi nas na pitak način podsjetila da uzmemo GUC GUC, a spot za tu novu-staru stvar vrlo duhovito objašnjava koliko se sexy osjeća naše tijelo kad se redovito hidriramo.
Sexy Body Shop u Tkalčićevoj možete posjetiti 21.6. od 15:00 do 18:00 i hidracijske proizvode isprobati uživo, a kampanju pratiti na Studena društvenim mrežama; TikTok, Instagram, Facebook; kao i na web stranici kampanje gucguc.hr, gdje možete istražiti sve sexy proizvode za hidraciju ili zaigrati igricu ‘Mokri jezik’.
Što se Studene tiče, za sexy body ima nešto i u vodi. Zato – EVERYBODY GUC GUC!
Kućni ljubimci sve češće imaju važnu ulogu ne samo u privatnom, već i u poslovnom životu, a mnoga istraživanja pokazuju kako je sve više vlasnika koji žele provoditi što više vremena sa svojim ljubimcima. Uoči obilježavanja Take Your Dog to Work, dana koji se diljem svijeta obilježava kako bi se osvijestile pogodnosti dovođenja psa na posao, a koji se ove godine u svijetu održava 20. lipnja, Mars ističe brojne prednosti pet-friendly radnog okruženja koje uspješno njeguje već više od 15 godina.
U samo tri mjeseca od premijere hit-komedije Iva i Gloria, režije Jana Kerekeša, glavne glumice Iva Šimić Šakoronja i Gloria Dubelj proslavile su jubilarnu 50. izvedbu. Ova predstava već sada piše povijest kao jedan od najgledanijih naslova u hrvatskom kazalištu, okupljajući publiku svih generacija i šaljući duhovite, ali i oštre društvene poruke.
Sinoć je u vrtu Vile Riva u Slanom, u vrlo neformalnoj, intimnoj atmosferi održan susret svih sudionika i gostiju Slano Film Days s predstavnicima medija. Tijekom sljedećih pet dana Slano postaje mjesto filmskih razgovora, razmjene iskustava i ideja, neformalnih druženja regionalnih filmskih autora i istaknutih imena iz svijeta filma i filmske industrije.
U srcu ljeta, kad mirisi soli i zvuci cvrčaka ispunjavaju šibenske kale, grad se pretvara u veliku pozornicu emocija, stihova i glazbe. „Šibenik, Grad kao mi“ vraća nas korijenima kroz dvodnevni hommage velikanima čije su pjesme oblikovale naše djetinjstvo, mladost i identitet.
Za sve male i velike obožavatelje animacije, svemira i priča koje diraju srce, ovog lipnja stiže prava filmska čarolija! Najnoviji animirani film iz čarobne Pixarove i Disneyjeve radionice – "ELIO" – premijerno dolazi u kina 18. lipnja, upravo u savršeno vrijeme za kraj školske godine i početak ljetnih praznika, a ulaznice su u prodaji!
Desetljeće zajedničkog stvaranja, deset godina kad nakit postaje puno više od sjaja i oblika – Borboleta, najprepoznatljiviji hrvatski brend nakita, i ove godine slavi svoju umjetničku stranu kroz suradnju s vizionarom Danijelom Srdarevom. Njihova nova instalacija “Prizor iz polja” već od 20. lipnja oživljava zagrebački Arena Centar, dok izlog postaje pozornica gdje se igraju priroda, emocije i dizajn.
Zamislite da otvorite bocu piva i – umjesto klasične etikete – dočeka vas umjetničko djelo. Ne kao slučajni dizajn, već kao osobna izjava autora, kao isječak iz njegova svijeta, identiteta i vizije. Takav trenutak sada postaje stvarnost zahvaljujući projektu The Artist Series, koji mijenja način na koji doživljavamo i konzumiramo umjetnost u svakodnevici.
Proteklog vikenda terasa hotela Esplanade, poznata po pogledu i atmosferi, bila je mjesto okupljanja na rođendanskoj proslavi lifestyle portala Cover Style. Ovaj put, u fokusu je bila osma godišnjica rada portala, koju su organizatori odlučili obilježiti u suradnji s hrvatskim premium brendom The Artisan Gin.
Postoje pjesme koje vas ulove na prvu notu, kao jutarnje sunce koje nenadano probije kroz oblake. Dobar dan, novi singl Sandija Cenova, upravo je takav – nježna oda svakodnevnim trenucima sreće, koja ne pokušava biti ništa više od onoga što već jest: iskrena, vesela i topla.