U Zagrebu se otvorio pop-up sexy shop koji u svom asortimanu ima proizvode poput Navlaživača usana, Lubrikanta za brži metabolizam, Hidratora za dubinsko hidriranje i Kapi za odgađanje vrhunca dehidracije.
Proizvodi koje nudi Sexy Body Shop posebno su osmišljeni i dizajnirani kako bi se na zabavan, neočekivan i uzbudljiv način podsjetilo domaću publiku koliko je važna redovita hidracija, kako izvana tako i iznutra.
Ove igračke koje nisu za seks već za popiti ‘na eks’, predstavljene su u utorak u Tkalčićevoj 14. Event je moderirala Pamela Perkić, influencerica koja se inače bavi body positivity temama, za stvaranje vruće atmosfere odgovoran je bio DJ Mirza, a za rashlađivanje gostiju pobrinula se Studena. Upravo taj brand vode i stoji iza čitavog projekta Sexy Body Shopa.
Duhoviti i provokativni pop-up shop nastavak je aktualne Studena kampanje koja se ovih tjedana vrti na televiziji i društvenim mrežama. Legendarni dance hit Colonie ‘Sexy Body’ Studena je obradila kako bi nas na pitak način podsjetila da uzmemo GUC GUC, a spot za tu novu-staru stvar vrlo duhovito objašnjava koliko se sexy osjeća naše tijelo kad se redovito hidriramo.
Sexy Body Shop u Tkalčićevoj možete posjetiti 21.6. od 15:00 do 18:00 i hidracijske proizvode isprobati uživo, a kampanju pratiti na Studena društvenim mrežama; TikTok, Instagram, Facebook; kao i na web stranici kampanje gucguc.hr, gdje možete istražiti sve sexy proizvode za hidraciju ili zaigrati igricu ‘Mokri jezik’.
Što se Studene tiče, za sexy body ima nešto i u vodi. Zato – EVERYBODY GUC GUC!
U elegantnom ambijentu hotela DoubleTree by Hilton održava se Lash & Brow Business Conference, događaj koji donosi više od trendova – donosi priču, zajednicu i snagu znanja. Uspjeh je uvijek rezultat ulaganja u vještina, znanja i networking, a beauty segment koji se neprestano razvija uvijek je atraktivan i zanimljiv!
U bajkovitom ambijentu hotela Materra, smještenog usred slavonskih polja i ravnica, održan je iznimno ekskluzivan događaj pod nazivom Porsche Luxury Experience. Ovo jedinstveno iskustvo okupilo je odabrani broj uzvanika, koji su imali priliku uživati u kombinaciji vrhunske tehnologije i prirode istočne Hrvatske.
Na ovogodišnjem Greencajt festivalu, jedan od najzvučnijih gostiju dolazi iz srca Kopenhagena – Nick Curtin, chef i suvlasnik restorana Alouette, nositelja Michelinove zvjezdice i prestižne Michelinove zelene zvjezdice za održivost. Curtin je ime koje se sve češće spominje kada se govori o budućnosti fine dininga – onoj koja ne odustaje od vrhunske gastronomije, ali je duboko ukorijenjena u etici, transparentnosti i poštovanju prema prirodi.
Razgovor o životu, glazbi i riječima koje ostavljaju trag više nije rezerviran samo za kulturne priloge. U najnovijoj epizodi Špice s Macanom, kantautor Zlatan Stipišić Gibonni i novinar Ivo Šćepanović pričali su o tome kako pjesma može nadahnuti zbirku priča, pokrenuti razmišljanja i otvoriti pitanja identiteta i autentičnosti. Naizgled jednostavna tema, pretvara se u iskrenu, duboku i duhovitu priču o tome što nam je u životu važno, koliko slušamo jedni druge i što znači ostati vjeran sebi u svijetu prepunom buke.
Greencajt Film Festival održat će se 21. i 22. svibnja na Zagrebačkom velesajmu, u vanjskom prostoru Paviljona 13. u sklopu Greencajt festivala. Zahvaljujući partnerstvu s Raiffeisen Hrvatska, publiku očekuju dva dana ispunjena nagrađivanim dokumentarnim i autorskim filmovima – njih čak 80! Od očaravajućih prirodnih krajolika, drevnih plemena i njihovih kultura do priča o inovatorima koji pomiču granice – svaki film donosi novu perspektivu i nadahnuće, a ulaz je besplatan.
U srijedu je u Zagrebu otvoren prvi hrvatski Centar za zdravlje metabolizma, a tim povodom održan je i okrugli stol posvećen inzulinskoj rezistenciji - poremećaju koji pogađa gotovo 40 posto populacije te je povezan s razvojem više od 26 različitih bolesti, uključujući određene vrste karcinoma i povećan rizik od preuranjene smrti, osobito kod žena.