Sinoć je u Kaptol Boutique Cinema svečano otvorena 21. Oscar revija powered by Telemach, događaj koji je još jednom potvrdio status nezaobilazne manifestacije posvećene sedmoj umjetnosti. U razdoblju od 20. veljače do 2. ožujka, publika će imati priliku pogledati dvadesetak najvažnijih naslova sezone, nominiranih za najprestižniju nagradu u filmskoj industriji – Oscar.
Reviju i crveni tepih nisu propustili ni brojni poznati, pa su među prvima uživali i Ante Vrban, Branka Krstulović, Aleksandra Dojčinović, Kristina Bradač Radić, Nikolina Pišek, Jelena Perčin, Tomislav Marić – ToMa, dr. Jelena Jakić, Nenad Korkut, Tihana Harapin Zalepugin, Meri Goldašić te brojni drugi.
Pretpremijerni naslovi koji su prikazani ovom prigodom bili su “Stvarna bol” – o urnebesnom i dirljivom putovanju i ljudskoj povezanosti, uz inače nominiranog za Oscara JesseEisenberga i dobitnika BAFTA-e i Zlatnog globusa, Kierana Culkina, zatim napeti triler “Peti rujan”, s Peterom Sarsgaardom, koji donosi napetu rekonstrukciju tragičnih događaja s Olimpijskih igara 1972. godine kad je jedan teroristički napad zadao veliki udarac romantičarskoj ideji sporta. Prikazan je i film o ikoni američke glazbene scene “Bob Dylan: Potpuni neznanac” s Timothée Chalametom i “Brutalist”s Adrienom Brodyjem u glavnoj ulozi. Oba navedena naslova mogu se pohvaliti impresivnim brojem nominacija, uključujući one za najbolji film, režiju i glavne glumačke izvedbe.
Tijekom trajanja revije, od 20.2. do 2.3., uz već spomenute naslove, moći ćete pogledati i “Dina: Drugi dio”, “Gladijator II”, “Better Man”, “Konklava” i druge… Filmovi će biti prikazani u standardnim dvoranama, u svim CineStar kinima u Hrvatskoj, a u Zagrebu u Kaptol Boutique Cinema i CineStaru Zagreb te će biti dostupni i u luksuznom zagrebačkom Gold Classu koji uključuje i večeru tijekom projekcije, dodatno obogaćujući kino iskustvo. CineStar kina uvijek su posvećena pružanju vrhunskih filmskih doživljaja, kao i posebnoj udobnosti što je vrlo bitno kada znate da neki od filmova traju više od dva ili tri sata.
Oscar revija u CineStaru već 21 godinu njeguje tradiciju prikazivanja iznimnih filmskih ostvarenja, a ovogodišnje izdanje naglasilo je bogatstvo i raznolikost filmske umjetnosti zahvaljujući podršci partnera, Telemach, Visa Premium, Nebo, Badel, Centar Kaptol, Gloria. Na CineStar Channels moći ćete pogledati od prije nagrađivane filmske spektakle svake večeri od 24.2. do 2.3. u okviru Oscar tjedna.
Kako biste se aktivno uključili u napeto iščekivanje koje diljem svijeta privlači interes i pažnju publike i medija te odabrali vlastite favorite, osigurajte svoje mjesto za Oscar reviju – ulaznice su u prodaji na cinestarcinemas.hr, na blagajnama kina ili putem CineStar aplikacije.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.