Omiljene Plodine otvorile su trgovinu u Donjem Miholjcu
Plodine i u 2024. nastavljaju snažnu ekspanziju maloprodajne mreže trgovina. Godinu nastavljaju otvorenjem još jednog supermarketa, ovoga puta u Donjem Miholjcu. Ovim otvorenjem Plodine broje 132 supermarketa diljem Hrvatske.
Novi supermarket u Donjem Miholjcu, na adresi Vukovarska 97 B, prostire se na 2.000 m2 moderno uređenog prostora prilagođenog najvišim trgovačkim standardima. Trgovina je opremljena vrhunskom opremom, a bogata ponuda poznatih brendova i širokog asortimana robnih marki kupcima nudi zaista veliki izbor, uz povoljne cijene. Za obavljanje svakodnevne kupovine na raspolaganju su svježi odjeli mesnice, voća i povrća, samoposlužna pekara s dnevno svježe pečenim pekarskim proizvodima, te gastro odjel s pripremom jednostavnih toplih jela. Veliki izbor suhomesnatih delikatesa i sireva koji se mogu pronaći na uslužnom pultu opravdava Best Buy medalju koju Plodine nose za najbolji odjel delikatesa.
Važno je napomenuti kako je ovim projektom zaposleno 35 djelatnika iz Donjeg Miholjca i okolice, a cijelom je kraju sada dostupna raznovrsna ponuda prehrane i neprehrambenih proizvoda, najboljeg omjera cijene i kvalitete.
Povodom otvorenja novog supermarketa, za kupce je pripremljen prigodan program uz razne degustacije, besplatan roštilj i osvježavajuća pića, a na kolu sreće osvajale su se i vrijedne nagrade.
Radno vrijeme Plodina Donji Miholjac je od ponedjeljka do subote 7:00 – 21:00, te radnim nedjeljama od 7:00 – 21:00 sati. Na blagdan Uskrsa i Uskrsni ponedjeljak trgovina će biti zatvorena, a za ostale nedjelje i radno vrijeme supermarketa više informacija dostupno je na plodine.hr/supermarketi
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.