Mikropivovara GRIF ovog će proljeća i jeseni organizirati u Pivani serijal putopisnih predavanja „GRIF IPA – Pivska ekspedicija“ u sklopu kojeg će hrvatski putopisci i travel blogeri odvesti posjetitelje na nezaboravno putovanje od Hrvatske do Indije.
Prvo predavanje održat će se 23. travnja u 19 sati, a otvara ga Saša Fegić, poznati moreplovac koji je prvi pod hrvatskom zastavom oplovio svijet južnom rutom na kultnoj jedrilici HIR 3. U svom će izlaganju ispričati kako je izgledalo njegovo dvogodišnje putovanje iz Malog Lošinja, preko Jadranskog mora i Mediterana, do Brazila pa Južne Afrike, Australije, Novog Zelanda, Južnog oceana, koji se smatra jedriličarskim „Mount Everestom“, i onda natrag do Lošinja.
Osim što će predavači dijeliti svoja iskustva i savjete posjetiteljima, u sklopu projekta bit će ujedno obilježen Maiden Voyage odnosno „djevičanska plovidba“ piva GRIF IPA koje se krajem prošle godine priključilo pivskoj obitelji omiljene zagrebačke mikropivovare.
„Kada govorimo o povijesti nastanka IPA pivskog stila, uvijek je uključen isti motiv – putovanje brodom iz Velike Britanije do Indije. Naime, u 18. stoljeću su Britanci tražili način kako da njihovo pivo izdrži šestomjesečnu plovidbu do najveće i najvažnije britanske kolonije, bez da se pritom pokvari ili izgubi okus. Naposljetku su skuhali pivo s više hmelja i većim udjelom alkohola i tako je nastala prva IPA. S obzirom na to da smo krajem prošle godine proizveli novo GRIF pivo i to upravo IPA-u, vrijeme je da se i ono otisne na svoje “djevičansko” putovanje, a koji je bolji cilj nego zemlja zbog koje je sve počelo – Indija“, objasnio je Dominik Palčić, menadžer za izvrsnost kupaca i potrošača iz tvrtke K Pivovari.
Kako bi dodatno dočarali osjećaj plovidbe, GRIF je u suradnji sa Sašom Fegićem napravio plan putovanja koji sadrži atraktivne destinacije, odnosno stajališta od Hrvatske do Indije o kojima će pričati predavači u sklopu serijala. U duhu prve, povijesne plovidbe IPA piva, ekspedicija prolazi Atlantikom, rutom kojom su prema Indiji plovili brodovi pod britanskom zastavom prije više od 260 godina, a na prvom putopisnom izlaganju od Saše Fegića bit će podijeljene „mornarske“ knjižice u koje polaznici skupljaju žigove s predavanja. Posjetitelji koji popune knjižicu dobit će na posljednjem jesenskom izlaganju poklon paket iznenađenja od mikropivovare GRIF, a prigodne nagrade su predviđene i za polaznike s devet od deset prikupljenih žigova.
Nakon uvodnog predavanja Saše Fegića, slijede putopisi o sljedećim destinacijama: Sardinija (6. svibnja), Mallorca (16. svibnja), Kanarski otoci (6. lipnja) i Zelenortski otoci (13. lipnja). O Sardiniji, tzv. europskim Maldivima, pričat će poznata hrvatska pjevačica Ivana Marić. Svoje iskustvo s Mallorce prenijet će Slađana Trajković Colombo, projekt menadžerica s Nove TV koja je o svojim doživljajima s putovanja pisala za Punkufer.hr, dok će o prekrasnim Kanarima govoriti Mija Dropuljić, vlasnica i urednica turističkog portala Under Dreamskies.
Proljetni krug predavanja zaključit će Petra Gajica, kreativni strateg u marketing agenciji Pink Moon, predavačica na učilištu Algebra i zaljubljenica u putovanja koja je dosad posjetila 60 zemalja. Predavanja će početi u 19 sati.
„Jesenski dio serijala počinje u rujnu i završit će u studenom, a na tom ćemo dijelu plovidbe obići Južnoafričku republiku, Madagaskar, Tanzaniju, Keniju i, naravno, Indiju, kada će GRIF IPA završiti svoje veliko djevičansko putovanje po svijetu“, ističe Palčić.
GRIF IPA je aromatično pivo intenzivne hmeljne arome i zlatno žute boje sa suhim završetkom, a zbog citrusnih i tropskih nota je savršeno za ljetne vrućine. Proces proizvodnje je specifičan jer uključuje proces suhomeljenja, metodu aromatiziranja piva dodatnom količinom hmelja. GRIF IPA dostupna je cijele godine i to u staklenim bocama i limenkama od 0,5 L. Gorčina novog piva je 50 IBU te sadrži 6% alkohola. Tako se IPA pridružila i drugim GRIF stilovima u stalnoj ponudi – Pale Ale, New England IPA i Pilsner. Više informacija o novom pivu dostupno je na web stranici K pivovari.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.