Mikropivovara GRIF ovog će proljeća i jeseni organizirati u Pivani serijal putopisnih predavanja „GRIF IPA – Pivska ekspedicija“ u sklopu kojeg će hrvatski putopisci i travel blogeri odvesti posjetitelje na nezaboravno putovanje od Hrvatske do Indije.
Prvo predavanje održat će se 23. travnja u 19 sati, a otvara ga Saša Fegić, poznati moreplovac koji je prvi pod hrvatskom zastavom oplovio svijet južnom rutom na kultnoj jedrilici HIR 3. U svom će izlaganju ispričati kako je izgledalo njegovo dvogodišnje putovanje iz Malog Lošinja, preko Jadranskog mora i Mediterana, do Brazila pa Južne Afrike, Australije, Novog Zelanda, Južnog oceana, koji se smatra jedriličarskim „Mount Everestom“, i onda natrag do Lošinja.
Osim što će predavači dijeliti svoja iskustva i savjete posjetiteljima, u sklopu projekta bit će ujedno obilježen Maiden Voyage odnosno „djevičanska plovidba“ piva GRIF IPA koje se krajem prošle godine priključilo pivskoj obitelji omiljene zagrebačke mikropivovare.
„Kada govorimo o povijesti nastanka IPA pivskog stila, uvijek je uključen isti motiv – putovanje brodom iz Velike Britanije do Indije. Naime, u 18. stoljeću su Britanci tražili način kako da njihovo pivo izdrži šestomjesečnu plovidbu do najveće i najvažnije britanske kolonije, bez da se pritom pokvari ili izgubi okus. Naposljetku su skuhali pivo s više hmelja i većim udjelom alkohola i tako je nastala prva IPA. S obzirom na to da smo krajem prošle godine proizveli novo GRIF pivo i to upravo IPA-u, vrijeme je da se i ono otisne na svoje “djevičansko” putovanje, a koji je bolji cilj nego zemlja zbog koje je sve počelo – Indija“, objasnio je Dominik Palčić, menadžer za izvrsnost kupaca i potrošača iz tvrtke K Pivovari.
Kako bi dodatno dočarali osjećaj plovidbe, GRIF je u suradnji sa Sašom Fegićem napravio plan putovanja koji sadrži atraktivne destinacije, odnosno stajališta od Hrvatske do Indije o kojima će pričati predavači u sklopu serijala. U duhu prve, povijesne plovidbe IPA piva, ekspedicija prolazi Atlantikom, rutom kojom su prema Indiji plovili brodovi pod britanskom zastavom prije više od 260 godina, a na prvom putopisnom izlaganju od Saše Fegića bit će podijeljene „mornarske“ knjižice u koje polaznici skupljaju žigove s predavanja. Posjetitelji koji popune knjižicu dobit će na posljednjem jesenskom izlaganju poklon paket iznenađenja od mikropivovare GRIF, a prigodne nagrade su predviđene i za polaznike s devet od deset prikupljenih žigova.
Nakon uvodnog predavanja Saše Fegića, slijede putopisi o sljedećim destinacijama: Sardinija (6. svibnja), Mallorca (16. svibnja), Kanarski otoci (6. lipnja) i Zelenortski otoci (13. lipnja). O Sardiniji, tzv. europskim Maldivima, pričat će poznata hrvatska pjevačica Ivana Marić. Svoje iskustvo s Mallorce prenijet će Slađana Trajković Colombo, projekt menadžerica s Nove TV koja je o svojim doživljajima s putovanja pisala za Punkufer.hr, dok će o prekrasnim Kanarima govoriti Mija Dropuljić, vlasnica i urednica turističkog portala Under Dreamskies.
Proljetni krug predavanja zaključit će Petra Gajica, kreativni strateg u marketing agenciji Pink Moon, predavačica na učilištu Algebra i zaljubljenica u putovanja koja je dosad posjetila 60 zemalja. Predavanja će početi u 19 sati.
„Jesenski dio serijala počinje u rujnu i završit će u studenom, a na tom ćemo dijelu plovidbe obići Južnoafričku republiku, Madagaskar, Tanzaniju, Keniju i, naravno, Indiju, kada će GRIF IPA završiti svoje veliko djevičansko putovanje po svijetu“, ističe Palčić.
GRIF IPA je aromatično pivo intenzivne hmeljne arome i zlatno žute boje sa suhim završetkom, a zbog citrusnih i tropskih nota je savršeno za ljetne vrućine. Proces proizvodnje je specifičan jer uključuje proces suhomeljenja, metodu aromatiziranja piva dodatnom količinom hmelja. GRIF IPA dostupna je cijele godine i to u staklenim bocama i limenkama od 0,5 L. Gorčina novog piva je 50 IBU te sadrži 6% alkohola. Tako se IPA pridružila i drugim GRIF stilovima u stalnoj ponudi – Pale Ale, New England IPA i Pilsner. Više informacija o novom pivu dostupno je na web stranici K pivovari.
Xiaomi i Polyphony Digital danas su najavili povijesnu odluku o partnerstvu na Prvoj rundi Gran Turismo World Series 2025. godine. U okviru ove suradnje, Xiaomi SU7 Ultra - luksuzno električno vozilo iz Xiaomi EV linije debitirat će u globalno poznatom simulatoru utrka Gran Turismo 7, za PlayStation 4 i PlayStation 5, čime će postati prvi Xiaomi model predstavljen u ovoj franšizi.
Što dobijete kada spojite kristalno čisto more, najljepši arhipelag Dalmacije, odličnu glazbu i zarazno dobru vibru? Odgovor je jednostavan – CMC Festival u Vodicama! Ove je godine već 17. izdanje najveselijeg festivala na Jadranu otvoreno baš onako kako priliči – glazbeno, emotivno i s puno osmijeha na tradicionalnoj brodskoj vožnji šibenskim akvatorijem.
Glazbena diva i kantautorica Alka Vuica ove godine obilježava impresivnih 40 godina umjetničke karijere. Tim povodom, u nedjelju 8. lipnja 2025., na svoj rođendan, predstavlja svoj novi album Ljubavnik, koji će istovremeno biti objavljen na svim digitalnim platformama.
Kad se srce ljeta počne osjećati u zraku, a more priziva zvukovima najdražih melodija, znamo da je stiglo vrijeme za jednu od najiščekivanijih glazbenih čarolija godine – CMC Festival Vodice 2025. Po sedamnaesti put Vodice postaju epicentar zabave, emocija i vrhunske glazbe, a ove godine slavi se još raskošnije, još veselije i – još glasnije!
I ovo ljeto Croatia Records predlaže izbor svojih hitova koji će podići atmosferu na svakom ljetnom partyju. Eminentni popis ljetnih poslastica otvaraju ženske vokalne snage - Magazin i Doris Dragović te nas odmah uvode u opuštenu atmosferu.
U sunčanom ozračju i poznatom ambijentu golf terena Riverside Gardena, Grazia je i ove godine organizirala svoj prepoznatljivi Summer Party, okupivši brojna poznata lica i zaljubljenike u modu, lifestyle i ljetno raspoloženje.
Kad život postane brz, gradske ulice užurbane, a dani nalik jedan drugome – stiže Zlatni Pan da podsjeti koliko vrijede oni mali, opušteni trenuci. Jučer je zagrebačkom istočnom stranom zavladao zlatni val – Panov Zlatni kamiončić krenuo je iz City Centera One East i već na prvoj stanici pogodio ravno u srce. Hladni Pan, dobra glazba i savršena doza ležernosti osvojili su prolaznike koji su se spontano okupili, nazdravili i usporili ritam. Jer ponekad je upravo to ono što nam najviše treba.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je proteklog vikenda ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Jedan od pjevača s najljepšim glasom na domaćoj glazbenoj sceni trenutno se odmara u prekrasnoj Švicarskoj i s obožavateljima dijeli fotografije predivne prirode.