
Moćne žene nose kravate: Pogledajte kako je Zagreb postao središte najjačeg modnog trenda sezone
Kravata, jedan od najsnažnijih simbola stila i identiteta, ove se sezone vraća u velikom modnom luku – ali s novim predznakom.
15 prosinca 2025

GRIF IPA – Pivska ekspedicija.
Mikropivovara GRIF ovog će proljeća i jeseni organizirati u Pivani serijal putopisnih predavanja „GRIF IPA – Pivska ekspedicija“ u sklopu kojeg će hrvatski putopisci i travel blogeri odvesti posjetitelje na nezaboravno putovanje od Hrvatske do Indije.
Prvo predavanje održat će se 23. travnja u 19 sati, a otvara ga Saša Fegić, poznati moreplovac koji je prvi pod hrvatskom zastavom oplovio svijet južnom rutom na kultnoj jedrilici HIR 3. U svom će izlaganju ispričati kako je izgledalo njegovo dvogodišnje putovanje iz Malog Lošinja, preko Jadranskog mora i Mediterana, do Brazila pa Južne Afrike, Australije, Novog Zelanda, Južnog oceana, koji se smatra jedriličarskim „Mount Everestom“, i onda natrag do Lošinja.
Osim što će predavači dijeliti svoja iskustva i savjete posjetiteljima, u sklopu projekta bit će ujedno obilježen Maiden Voyage odnosno „djevičanska plovidba“ piva GRIF IPA koje se krajem prošle godine priključilo pivskoj obitelji omiljene zagrebačke mikropivovare.

„Kada govorimo o povijesti nastanka IPA pivskog stila, uvijek je uključen isti motiv – putovanje brodom iz Velike Britanije do Indije. Naime, u 18. stoljeću su Britanci tražili način kako da njihovo pivo izdrži šestomjesečnu plovidbu do najveće i najvažnije britanske kolonije, bez da se pritom pokvari ili izgubi okus. Naposljetku su skuhali pivo s više hmelja i većim udjelom alkohola i tako je nastala prva IPA. S obzirom na to da smo krajem prošle godine proizveli novo GRIF pivo i to upravo IPA-u, vrijeme je da se i ono otisne na svoje “djevičansko” putovanje, a koji je bolji cilj nego zemlja zbog koje je sve počelo – Indija“, objasnio je Dominik Palčić, menadžer za izvrsnost kupaca i potrošača iz tvrtke K Pivovari.
Kako bi dodatno dočarali osjećaj plovidbe, GRIF je u suradnji sa Sašom Fegićem napravio plan putovanja koji sadrži atraktivne destinacije, odnosno stajališta od Hrvatske do Indije o kojima će pričati predavači u sklopu serijala. U duhu prve, povijesne plovidbe IPA piva, ekspedicija prolazi Atlantikom, rutom kojom su prema Indiji plovili brodovi pod britanskom zastavom prije više od 260 godina, a na prvom putopisnom izlaganju od Saše Fegića bit će podijeljene „mornarske“ knjižice u koje polaznici skupljaju žigove s predavanja. Posjetitelji koji popune knjižicu dobit će na posljednjem jesenskom izlaganju poklon paket iznenađenja od mikropivovare GRIF, a prigodne nagrade su predviđene i za polaznike s devet od deset prikupljenih žigova.
Nakon uvodnog predavanja Saše Fegića, slijede putopisi o sljedećim destinacijama: Sardinija (6. svibnja), Mallorca (16. svibnja), Kanarski otoci (6. lipnja) i Zelenortski otoci (13. lipnja). O Sardiniji, tzv. europskim Maldivima, pričat će poznata hrvatska pjevačica Ivana Marić. Svoje iskustvo s Mallorce prenijet će Slađana Trajković Colombo, projekt menadžerica s Nove TV koja je o svojim doživljajima s putovanja pisala za Punkufer.hr, dok će o prekrasnim Kanarima govoriti Mija Dropuljić, vlasnica i urednica turističkog portala Under Dreamskies.
Proljetni krug predavanja zaključit će Petra Gajica, kreativni strateg u marketing agenciji Pink Moon, predavačica na učilištu Algebra i zaljubljenica u putovanja koja je dosad posjetila 60 zemalja. Predavanja će početi u 19 sati.
„Jesenski dio serijala počinje u rujnu i završit će u studenom, a na tom ćemo dijelu plovidbe obići Južnoafričku republiku, Madagaskar, Tanzaniju, Keniju i, naravno, Indiju, kada će GRIF IPA završiti svoje veliko djevičansko putovanje po svijetu“, ističe Palčić.
GRIF IPA je aromatično pivo intenzivne hmeljne arome i zlatno žute boje sa suhim završetkom, a zbog citrusnih i tropskih nota je savršeno za ljetne vrućine. Proces proizvodnje je specifičan jer uključuje proces suhomeljenja, metodu aromatiziranja piva dodatnom količinom hmelja. GRIF IPA dostupna je cijele godine i to u staklenim bocama i limenkama od 0,5 L. Gorčina novog piva je 50 IBU te sadrži 6% alkohola. Tako se IPA pridružila i drugim GRIF stilovima u stalnoj ponudi – Pale Ale, New England IPA i Pilsner. Više informacija o novom pivu dostupno je na web stranici K pivovari.

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
15 prosinca 2025

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
15 prosinca 2025

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
15 prosinca 2025

Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
15 prosinca 2025

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
15 prosinca 2025