HELLO
HELLO! #HelloItsMe
  • Briga o okolišu: 100 % električne energije iz OIE, 55 % smanjenje emisija CO2, 81 % smanjenje otpada, 7,6 % smanjenje potrošnje energije, 20 % smanjenje potrošnje papira
  • Kružno gospodarstvo: prikupljeno 339 778 elektroničkih uređaja
  • Digitalizacija: 231 milijun EUR ulaganja, više od 2 milijuna ljudi pokriveno s 5G, optika za 100 000 novih kućanstva, STEM obrazovanje u više od 140 obrazovnih institucija 

Hrvatski Telekom objavio je Izvještaj o održivosti za 2022. godinu, koji kao predvodnik održivosti izdaje već 19 godina, a u sklopu kojeg je prikazan značajan napredak koji svake godine postiže po pitanju održivog razvoja i društvene odgovornosti koji su sastavni dio poslovanja i razvoja HT Grupe.

Strateški pristup održivosti Hrvatskog Telekoma temelji se na tri ključna područja djelovanja: klimatske promjene, resursna učinkovitost i digitalna uključivost.

Od klimatskih ciljeva prvi  je već ostvaren te HT više od dvije godine koristi 100 posto električne energije iz obnovljivih izvora. Ostali ciljevi kojima se aktivno upravlja su: neto nulta stopa emisija stakleničkih plinova za izravnu i neizravnu potrošnju energije unutar organizacije do 2025. godine; smanjenje emisija stakleničkih plinova u lancu vrijednosti za 55 % do 2030. godine u usporedbi s 2020. godinom; te neto nulta stopa emisija stakleničkih plinova u lancu vrijednosti do 2040. godine.

U promatranom trogodišnjem ciklusu, od 2020. do 2022. godine, Hrvatski Telekom uspješno je smanjio ukupnu emisiju stakleničkih plinova za čak 55 % (8230 tona emisija CO2 manje), količinu otpada za 81 % (1869 tone), potrošnju energije za 7,6 %, a potrošnju papira za 20 % (7 tona). U 2022. godini potpisan je prvi korporativni vPPA sporazum ovog tipa u Hrvatskoj čime je podmirena znatna količina potreba za električnom energijom iz obnovljivih izvora u budućnosti, a kroz nagrađivana smart city rješenja te s mrežom više od 250 e-punionica u više od 90 gradova, koje su omogućile da oko 1800 tona CO2 ne bude ispušteno u zrak, HT je pridonio povećanju kvalitete života, očuvanju okoliša i „zelene“ mobilnosti.

HT Grupa pristupa holistički odgovornom korištenju resursa i primjeni načela kružnog gospodarstva. U skladu s tim, tijekom 2023. godine prikupljeno je rekordnih 339 778 različitih elektroničkih uređaja koji su odgovorno zbrinuti. U potpunosti je ispunjen cilj potpunog zbrinjavanje HT-ovog tehnološkog otpada, uvedeno je održivo pakiranje za gotovo sve HT-ove proizvode, a uspješno je ostvaren i cilj povećanja stope vraćenih mobilnih uređaja u odnosu na prodane u prethodnoj godini. Postavljeni su i još ambiciozniji ciljevi za godine koje slijede.

Hrvatski Telekom je ponovno imao najveća ulaganja u digitalizaciju Hrvatske koja su u 2022. godini iznosila 231 milijun eura, a ukupno u protekle tri godine 708 milijuna eura. Nastavljeno je i s razvojem 5G mreže koja pokriva 100 gradova i više od dva milijuna ljudi te sa širenjem optičke mreže, već sada daleko najveće u Hrvatskoj, kojom je samo u  2022. godini pokriveno novih 100 000 kućanstava, uz plan pokrivanja milijun kućanstava. Kao mreža najviše kvalitete, HT je nagrađen od oba industrijska standarda – dobitnik je Ookla nagrada za najbolju mobilnu i najbržu 5G mrežu te umlaut nagrade za najbolju fiksnu i mobilnu mrežu, a također je u HAKOM-ovom istraživanju prepoznat kao najbolja mobilna mreža. Ulaganja u mrežu te briga o korisnicima doveli su do najvećeg zadovoljstva korisnika u povijesti kompanije.

Digitalna uključivost važan je aspekt društvenog djelovanja Hrvatskog Telekoma. Putem programa Generacija NOW HT je do sada uložio gotovo 650 tisuća eura u STEM obrazovanje djece i mladih, a u programu je dosad sudjelovalo više od 360 obrazovnih ustanova, od čega više od 140 samo u 2022. godini, dok je nacionalni program digitalne edukacije Generacije zajedno proširen te je krajem godine obuhvaćao 54 doma za starije i nemoćne osobe diljem Hrvatske.

Angažman zaposlenika lani je dosegnuo rekordnu razinu, a u sklopu cjelovitog karijernog puta samo tijekom 2022. godine 1000 zaposlenika je napredovalo u karijeri te je održano gotovo 128 000 sati edukacija i usavršavanja. Zahvaljujući brojnim inicijativama, HT je u 2022. godini bio najnagrađivaniji poslodavac, potvrđen mu je i status Poslodavca Partnera te je prepoznat kao jedan od najpoželjnijih poslodavaca u Hrvatskoj.

Kad je riječ o korporativnom upravljanju, HT je dobio najvišu ocjenu u HANFA-inom godišnjem izvješću o korporativnom upravljanju, treću godinu zaredom osvojio je nagradu Zagrebačke burze „Dionica godine“, a osvojio je i nagradu „Dionica s najvećim prometom“. Na međunarodnoj razini HT je prepoznat kao jedna od najetičnijih svjetskih kompanija, što je prvi put da je hrvatska kompanija dobila takvo priznanje, uvršten je i na prestižnu listu Europskih klimatskih lidera te je ponovno zaslužio priznanje Hrvatskog poslovnog savjeta za održivi razvoj.

Održivost je za Hrvatski Telekom više od ostvarivanja ambicioznih ESG ciljeva. Održivost je stvaranje mogućnosti za gospodarski razvoj i društveni napredak te naše opredjeljenje i doprinos u izgradnji održive budućnosti za sve.


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025