Nova danska kriminalistička serija uskoro na našim malim ekranima
Hrvatska radiotelevizija (HRT) od ponedjeljka, 14. travnja na Drugom programu (HRT-HTV2) s početkom od 23.25 sati prikazuje vrhunsku dansku kriminalističku seriju "Ubojstva bez kajanja".
“Ubojstva bez kajanja” danska je kriminalistička serija o lovu na onu vrstu zločinaca koji izazivaju najviše straha – serijske ubojice.
Serijski ubojice obavijeni su misterijem i ne slijede tradicionalne motive i uzorke ponašanja. Za njihovo hvatanje potreban je poseban tip osobe – netko tko shvaća njihovu mračnu stranu i prepoznaje fantazije koje ih opsjedaju.
U ovoj seriji takve su osobe dvoje glavnih likova: inspektorica Katrine Ries Jensen i forenzički psihijatar Thomas Schaeffer, detektiv i kriminolog. Oboje se služe svojim sposobnostima da bi proniknuli u um žrtava, ali i ubojice, te na taj način uspješno rješavaju slučaj za slučajem.
U prvoj epizodi u šumi sjeverno od Kopenhagena pronađen je kostur mlade žene, a ambiciozna i svojeglava inspektorica Katrine Ries Jensen i Thomas Schaeffer, povučeni i oštroumni forenzički psihijatar, kreću u opasan lov na serijskog ubojicu. Ubojica žrtve bira prema određenom uzorku, koji isprva nitko ne prepoznaje. Katrine i Thomas moraju prepoznati ljudsko biće koje se krije u umu čudovišta. Tek kada uspiju shvatiti fantazije koje ga opsjedaju i traume koje mu pružaju motiv, moći će pronaći ubojicu.
Glavne uloge tumače Laura Bach (Katrina Ries Jensen), Jakob Cedergren (Thomas Schaeffer), Lars Mikkelsen (Magnus Bisgaard), Carsten Bjornlund (Adam Krogh), Laerke Winther (Mia Vogelsang), Frederik Meldal Norgaard (Stig Molbeck) Režija potpisuje Birger Larsen, autori su Elsebeth Egholm i Stefan Jaworski a producenti su Jonas Allen i Peter Bose.
Budite uz Hrvatsku radioteleviziju (HRT) od ponedjeljka, 14. travnja na Drugom programu (HRT-HTV2) s početkom od 23.25 sati i vrhunsku dansku kriminalističku seriju “Ubojstva bez kajanja”.
Živimo u vremenu nevjerojatnih tehnoloških pomaka u kojemu su usluge, za koje smo nekad morali satima čekati, sada dostupne jednim dodirom ekrana pametnog telefona. Uz razne streaming servise i društvene mreže mobiteli su postali centri zabave, ali i nezaobilazni alati za fotografiranje, navigaciju, video sastanke i uredske aplikacije. No, kvaliteta uređaja i dostupnih aplikacija nije dovoljna - pouzdana mobilna mreža temelj je koji zaokružuje priču i korisnicima omogućuje najbolji doživljaj.
Na ekskluzivnom događaju koji je organizirao HELLO! magazin u impresivnom prostoru Laube, gosti su imali priliku uživati u raznovrsnim tematskim kutcima koje su pripremili partneri večeri. Svaki kutak bio je pažljivo osmišljen kako bi pružio jedinstveno iskustvo, od luksuznih mirisa do najnovijih automobilskih inovacija.
Coca-Cola ponovno pokreće kampanju „Podijeli Coca-Colu“, ovaj put s još većim naglaskom na dijeljenje i personalizaciju, donoseći novoj generaciji svježa i inovativna iskustva brenda. Kampanja je prvi put predstavljena 2011. godine kao prvi primjer personalizacije te vrste u industriji, omogućivši vam da umjesto logotipa na boci Coca-Cole pronađete vlastito ime.
U elegantnom ambijentu hotela DoubleTree by Hilton održava se Lash & Brow Business Conference, događaj koji donosi više od trendova – donosi priču, zajednicu i snagu znanja. Uspjeh je uvijek rezultat ulaganja u vještina, znanja i networking, a beauty segment koji se neprestano razvija uvijek je atraktivan i zanimljiv!
U bajkovitom ambijentu hotela Materra, smještenog usred slavonskih polja i ravnica, održan je iznimno ekskluzivan događaj pod nazivom Porsche Luxury Experience. Ovo jedinstveno iskustvo okupilo je odabrani broj uzvanika, koji su imali priliku uživati u kombinaciji vrhunske tehnologije i prirode istočne Hrvatske.
Na ovogodišnjem Greencajt festivalu, jedan od najzvučnijih gostiju dolazi iz srca Kopenhagena – Nick Curtin, chef i suvlasnik restorana Alouette, nositelja Michelinove zvjezdice i prestižne Michelinove zelene zvjezdice za održivost. Curtin je ime koje se sve češće spominje kada se govori o budućnosti fine dininga – onoj koja ne odustaje od vrhunske gastronomije, ali je duboko ukorijenjena u etici, transparentnosti i poštovanju prema prirodi.
Razgovor o životu, glazbi i riječima koje ostavljaju trag više nije rezerviran samo za kulturne priloge. U najnovijoj epizodi Špice s Macanom, kantautor Zlatan Stipišić Gibonni i novinar Ivo Šćepanović pričali su o tome kako pjesma može nadahnuti zbirku priča, pokrenuti razmišljanja i otvoriti pitanja identiteta i autentičnosti. Naizgled jednostavna tema, pretvara se u iskrenu, duboku i duhovitu priču o tome što nam je u životu važno, koliko slušamo jedni druge i što znači ostati vjeran sebi u svijetu prepunom buke.
Sinoć je u zagrebačkoj Laubi održana spektakularna proslava prvog rođendana magazina HELLO! Hrvatska, koja je okupila gotovo 2000 uzvanika iz svijeta showbiza, mode i medija.