FOREO, najomiljeniji beauty-tech brend na svijetu, predstavlja novu Švedsku rutinu njege podrčja oko očiju, uz inovativnu FOREO IRIS kozmetičke liniju. Rutina visoke učinkovitosti dizajnirana za postizanje svjetlijeg, svježijeg, opuštenijeg i revitaliziranog izgleda.
Sveukupno zdrav i vitalan izgled započinje s podjednako zavodljivim pogledom. FOREO to zna najbolje i upravo je zato, prošle godine, lansirao FOREO IRIS 2, beauty-tech uređaj posebno dizajniran za masažu konture očiju pojačan sa T-Sonic pulsacijama, te je inspiriran drevnom Korejskom tradicijom tapkanja prstima za limfnu drenažu. Proširenje brenda na područje njege očiju nije završeno ovdje: prošliog mjeseca je lansirana impresivna FOREO IRIS kozmetička linija, potpuno dizajnirana za vrhunsku njegu očiju. Ova linija proizvoda je savršena kako za samostalnu upotrebu, tako i u kombinaciji s našim uređajem, kako bi postigli najbolje moguće rezultate.
FOREO
Ono što FOREO-vu švedsku rutinu njege područja oko očiju čini tako posebnom je jedinstvena kombinacija beauty-tech uređaja s proizvodima za njegu očiju koji, kada se koriste zajedno, stvaraju sinergijski učinak za neusporedive rezultate.
Osim toga, klinički je dokazano da, FOREO IRIS 2, 3.5 puta učinkovitije smanjuje podočnjake ispod očiju, 70% bolje osvjetljava pogled, smanjuje pojavu sitnih linija i bora za43%, te učvršćuje nježnu kožu ispod očiju za 51%, pružajući zdrav i mladolik izgled. Nije ni čudo da je FOREO IRIS osvojio srca svjetski poznatih osoba kao što jeParis Hilton.
FOREO
FOREO njega oko očiju
Otkrijmo zajedno 3 koraka u švedskoj rutini njege područja oko očiju:
Na što čekaš da se razmaziš s vrhunskim i iznimno opuštajućim doživljajem njege kože?
Konačno, evo osvježenja, nove visoko preformntne FOREO linije kozmetike ze njegu područja oko očiju:
FOREO IRIS™ Hydrating Hydrogel Eye Mask: Inovativne, hidrirajuće i sovježavajuće maske u trenurevitaliziraju umorne, natečene i napete oči. Natopljene mješavinom premium sastojaka vrhunske kvalitete, od kojih je 96% prirodnog porijekla, ove hidrogel, veganske i cruelty-free maske, pomažu smanjiti oticanje, umiruju, učvršćuju i vidljivo osvjetljuju područje oko očiju za dugotrajno olakšanje i osvježen izgled.
FOREO IRIS™ Firming PM Serum: Snažan i nježan noćni serum koji poomaže učvrstiti konturu očiju za vidljivo pomlađeni izgled nakon svakog buđenja. Zahvaljujući stručnoj kombinaciji od 94% prirodnih premium sastojaka, ova veganski i cruelty-free formula umanjuje bore i sitne linije, jačajući vašu kožu i poboljšavajući njezinu elastičnost – sve to dok uživate u svom mirnom snu.
FOREO IRIS™ C-Concentrated Brightening Eye Cream: Ova izuzetno nježna i svilenkasta krema topi se na koži, pružajući ujednačen i osvijetljen ten. Bogata antioksidansima, hidrirajućim i obnavljajućim aktivnim sastojcima, ova nova krema također zaglađuje osjetljiva područja oko očiju, smanjujući sitne linije i potičući mikrocirkulaciju za smanjenje otečenosti i postizanje ujednačenog tena.
FOREO IRIS™ Pro-Strength Eyelash Serum: Revolucionaran serum za trepavice pažljivo formuliran s 94% prirodnih sastojaka kako bi vam pružio dulje i čvršće trepavice te privlačan pogled koji će oduzeti dah!
FOREO
FOREO IRIS kozmetička linija i beauty-tech uređaj FOREO IRIS 2 dostupni su na foreo.com
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.