Jedna od najvećih domaćih glazbenih umjetnica, Nina Badrić, gošća je nove, a ujedno i prve epizode šeste sezone podcasta Ane Radišić. S nizom bezvremenskih hitova i s više od tri desetljeća kontinuirane prisutnosti na vrhu domaće i regionalne scene, Badrić je u otvorenom razgovoru otkrila mnoge osobne i profesionalne trenutke koji su je obilježili.
Od ranog djetinjstva, kaže, bila je borac – za pravdu, protiv nepravde i uvijek spremna zauzeti se za sebe i druge.
„Već sa sedam godina slučajno sam osvanula na naslovnici tadašnjeg Poleta. Vjerujem da sam već tada imala neki šarm, ono što bismo danas nazvali karizmom. Bila sam radosno dijete, a i danas sam radosna žena. Mislim da imam dar radosti koji nosim u sebi“, prisjetila se Nina svojih početaka.
Glazba je, dodaje, bila njezina sudbina, iako se u tinejdžerskoj fazi zamišljala u nekim drugim snovima.
„Prilike su jednostavno dolazile, čak i kad nisam htjela. Moj prvi profesionalni ugovor dogodio se sasvim slučajno, kroz poznanstvo s Rajkom Dujmićem i Jasenkom Hourom. S devet godina došla sam se igrati u dom na Ribnjaku, tamo su se djeca okupljala. Tu sam upoznala Zdravka Šljivca i tada je nastao zbor Zvjezdice. Ja sam sa svojom prijateljicom Mirelom i njezinom sestrom Marinom bila prva članica.“
Otvoreno je govorila i o izazovima kroz karijeru: „Nije lako održati se na vrhu 30 godina. Nije lako biti žena u ovom poslu, nije lako nositi se s hejterima kojih je na društvenim mrežama previše. Mene je obilježilo to što sam sve sama radila, bez kompozitora, bez menadžera koji ti piše priče za naslovnice. Samu sebe sam bodrila i gurala naprijed. Tek kad prođeš te samoće, onda dođu i veliki suradnici.“
Jedna od najvažnijih lekcija stigla je iz situacije u kojoj je izgubila veliku priliku zbog kašnjenja.
„Kasnila sam uvijek svima, nisam imala doživljaj vremena i nisam shvaćala da me netko čeka. Dok jednom, na važnom sastanku za veliku kampanju koja je mogla biti svjetska i već je bila dogovorena, nisam zakasnila 20 minuta. Čovjek mi je rekao da ne radi s ljudima koji kradu njegovo vrijeme i ugovor je propao. Nikad više nisam zakasnila.“
Iako ističe da su postojali i teški trenuci koje publika nikada nije osjetila, Badrić kaže da ju je uvijek vodilo dostojanstvo: „Svoju publiku sam osvajala uvijek glazbom, bez skandala. Najvažnije je imati mir u duši. Moj mir je krvavo stečen i zato ga čuvam.“
Dotaknula se i ljubavi, rekavši da apsolutno vjeruje u nju, ali ne i u bajkovitog princa na bijelom konju.
Nina je u razgovoru s Anom, koji je dostupan na YouTube kanalu Ane Radišić te na audio platformama poput Spotifyja, Apple Podcasta i Deezera, otkrila i zašto misli da u Hrvatskoj nema zvijezda, zašto je odlučila graditi karijeru bez skandala, zašto smatra da su nas holivudski filmovi pokvarili te zašto neambicioznim muškarcima odlučno kaže „ne“.
Razgovorom s Ninom Badrić otvorena je šesta sezona podcasta kojim Ana pomiče granice domaćeg medijskog prostora. Nakon što je petu sezonu zatvorila u impresivnom zagrebačkom HNK-u, gdje je publiku iznenadila emocijom, kreativnošću i vrhunskom produkcijom i ujedno na najbolji mogući način predstavila sve što radi, te nakon predstavljanja knjige „Putem oblaka“ koja je inspirirana izjavama svih njezinih dosadašnjih gostiju, a koja tek treba dobiti svoj zamah, Ana i dalje nastavlja ispisivati jedinstvenu priču. Od ekskluzivnog intervjua s Robinom Sharmom snimljenog u Firenci, preko šestosatnog live podcasta iz hotela Esplanade, do predstavljanja koncepta Content with Conscience pred institucijama Europske unije, njezin rad kontinuirano spaja inovaciju, inspiraciju i emociju.
„Veseli me što mogu nastaviti graditi ovu priču s ljudima koji svojim životnim iskustvima i talentima inspiriraju druge. Svaka sezona donosi novu energiju, a vjerujem da će šesta biti posebna. Divno je uploviti u nju s jednom glazbenom divom kao što je Nina. Uzbuđena sam zbog svega što je pred nama u studiju, ali i izvan njega – ekstenzijama podcasta, eventima, knjizi, razgovorima koji će, sigurna sam, motivirati publiku i sve nas da vjerujemo u sebe i svoje snove“, poručila je Ana.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.