Nesvakidašnji izlazak Tonyja Cetinskog iz svoje komfor zone, u novoj pjesmi ‘Ima nešto’
Tony Cetinski, čovjek koji pomiče glazbene granice svojim nastupima, maestralnim izvedbama te zavidnim vokalom, ne libi se izlaska iz komfor zone kad je u pitanju i sama glazba, pa nam donosi pravo osvježenje novim singlom 'Ima nešto'.
Brzi ritam i energičnost savršeno opisuje duh i srce glazbenika koji nikada ne miruje te vječito sa svojom ekipom radi na nečemu novom i drugačijem. Tako je udružio snage s poznatim autorom Nenom Ninčevićem s kojim je već surađivao i koji potpisuje ovoga puta tekst.
Ipak, jedna nova, svježa suradnja s Branimirom Mihaljevićem zaslužnim za glazbu, aranžman i produkciju, Tonyja je posebno obradovala.
„Često poželim izaći iz svoje komfor zone, a upravo ova nova pjesma ”Ima nešto” je eklatantan primjer za to. Volim ritam i atmosferu koju ova priča ima, a i jako mi je drago što sam započeo suradnju s još jednim od naših domaćih autora, Branimirom Mihaljevićem. Cijeli proces stvaranja pjesme, nastao je u njegovom studiju, gdje smo se svi zajedno super zabavili i zasigurno napravili neke nove i lijepe uspomene.
Ono što me također iznimno raduje, to je video spot, za koji su ovoga puta bile zadužene ‘Sestrice’, predvođene redateljem Lukom Sepčićem.“
Sam spot je moderan, a opet nosi crtu idealnosti, sve kao jedna najava nekog malo drugačijeg, dosad neviđenog Tonyja.
Kako sam tekst govori, ima nešto, nešto što nas unatoč razlikama i životnim poteškoćama spaja, a ogleda se u prikazu povezanosti ljudi u dobru, naročito kada stvari krenu nizbrdo. Nesvakidašnja pjesma, kao i spot za samog Tonyja bio je jedan veliki izazov, a kako sam kaže, uživao je u samom istraživanju novih zvukova i pomalo drugačijem pjevačkom pristupu.
Na prve reakcije publike sigurno se neće još dugo čekati, a ono što se sa sigurnošću može reći je kako su Tony i cijela njegova ekipa još jednom ponovno dokazali zašto su godinama pri samome vrhu regionalne glazbene scene.
Električni automobili sve više postaju dio naše svakodnevice i donose značajne promjene u automobilskoj industriji i infrastrukturi. Kako tehnološki napredak utječe na proizvodnju električnih automobila? Koji su glavni izazovi u infrastrukturi potrebnoj za podršku električnim vozilima? Kako električni automobili mijenjaju tradicionalnu automobilsku industriju? Na ta ključna pitanja u Špici s Macanom odgovaraju Vedran Sorić, stručnjak za prodaju, digitalizaciju i nove tehnologije u prodaji, te Hrvoje Prpić, predsjednik Hrvatske nacionalne udruge za elektromobilnost, Strujni krug.
Alfred Keller, ugledni restoran u Boutique Hotelu Alhambra koji je ranije nagrađen Michelinovom zvjezdicom, ponovno je učvrstio svoju poziciju lidera u hrvatskoj gastronomiji, osvojivši prestižnu plaketu Gault&Millau i četiri kuharske kapice s ukupno 17 bodova. Povećanje je to u odnosu na prošlogodišnjih 16,5 bodova, što dodatno potvrđuje predanost restorana kulinarskoj izvrsnosti. Laureate za 2025. proglasilo je hrvatsko izdanje gastronomskog vodiča Gault&Millau.
Dvije žene, dva moćna glasa u svijetu poduzetništva i komunikacija, oblikuju globalne promjene svojim inovativnim pristupima. Tena, socijalna poduzetnica s iskustvom od Londona do Indije, redefinira poslovanje kroz društveni utjecaj. Karolina, savjetnica pri NATO-u i scenska umjetnica, spaja strategiju i kreativnost u jedinstvenu karijeru. Njihova priča inspirira – kako balansiraju brojne uloge i ruše granice profesionalnog izražavanja?
Dvije od tri majke (61%) imaju manje od sat vremena dnevno za svoje osnovne potrebe: Philips Avent poziva društvo da podrži majke i smanji pritisak s kojim se suočavaju pokretanjem novog Share the Care pokreta.
Antonija Mišura Sandrić podijelila je na društvenim mrežama video svog novog doma, koji je uređen u minimalističkom stilu. Dok su neki oduševljeni, drugi smatraju da je prostor previše sterilan.