Dok mnogobrojni ljubitelji Mad Max franšize širom svijeta nestrpljivo odbrojavaju dane do dolaska u kina filma „Furiosa: Pobješnjeli Max Saga“, u organizaciji Blitza, CineStar kina te Top radija kao medijskog partnera, u petak, 17. svibnja na centralnom parkingu Arena Centra uoči ekskluzivne premijere održat će se spektakularan event s pregršt zabavnih sadržaja, sve u temi nadolazećeg filma.
Osim ogromnog šlepera brendiranog vizualima iz filma “Furiosa: Pobješnjeli Max Saga“, koji je idealna vizualna atrakcija i kulisa eventa, od 17 sati voditelj Filip Riđički uz TOP DJ-a, posjetitelje će zabavljati uz hitove Top radija, a bit će moguće osvojiti i ulaznice za ekskluzivnu premijeru filma koja će se održati u utorak, 21.5. u CineStaru Arena IMAX. Osim što će najsretniji među prvima u svijetu dobiti mogućnost pogledati premijeru filma, kroz Q&A moći će se osvojiti i mnoge druge vrijedne filmske nagrade.
U petak, od 19:00 sati predviđen je i koncert benda UNDERCODE, hrvatskog metal benda koji će svojim metal hitovima posjetitelje uvesti u popularnu filmsku sagu. Da će doživljaj biti poput onoga na samome setu, u prilog ide i činjenica da su pjesme benda Undercode odabrane i kao ‘fight music’ na soundtracku za popularnu domaću FPS igru “Serious Sam – The Second Encounter” koja je stavila domaće game developere Croteam na svjetsku kartu i dan danas ne gubi na popularnosti.
Također, posjetitelji će moći uživati u najsvježijim CineStarovim kokicama, druženju s ekipom iz Udruge vozača Harley-Davidson motora i Old Lock Up Escape Rooma koji će pripremiti scenografiju iz filma. Ovaj jedinstven event uoči premijere pruža i priliku za druženje s cosplayerima koji će dočarati atmosferu iz filma. Stoga, ne propusti posjetiti parking Arena Centra i zabaviti se u sadržajima koji će te uvesti u omiljenu Mad Max franšizu!
O FILMU:
Kultni redatelj George Miller vraća nas u svijet ludila na kotačima, obogaćen nevjerojatnim kaskaderskim scenama i postapokaliptičnom dramom. U ovoj neustrašivoj avanturi, Anya Taylor-Joy oživljava mladu Furiosu, koja se hrabro suočava s nemilosrdnim izazovima opustošenog svijeta. Uz Chrisa Hemswortha u ulozi zastrašujućeg antagonista, ovaj prequel slavne franšize “Mad Max” donosi priču o počecima neustrašive heroine.
Radnja filma osvjetljava početke omiljene ratnice, otkrivajući kako je preživjela u svijetu gdje je vladavina sile jedini zakon. S povratkom provjerenog tima koji stoji iza “Mad Max: Fury Road”, uključujući oskarovku Margaret Sixel te skladatelja Junkie XL, ovaj film obećava biti spektakl za sva osjetila.
Uz impresivan vizualni stil koji je postao zaštitni znak serijala, “Furiosa” postavlja novi standard u žanru akcijskih filmova. Ovo je filmsko ostvarenje krcato akcijskim sekvencama koje oduzimaju dah, dok istovremeno razotkriva emotivnu srž svojih likova, čineći “Furiosu” jedinstvenom pričom o otporu protiv ugnjetavanja.
Publika će biti svjedok ne samo Furiosinog fizičkog putovanja kroz pustoš, već i njezine unutarnje borbe za pronalazak identiteta i osjećaja pripadnosti jer nas priča vodi kroz duboko emotivno putovanje, od njezine otmice do borbe za slobodu i pravdu.
Ovo remek djelo, pretpremijerno, možete pogledati od 22. svibnja u svim kinima, u distribuciji Blitz filma. Ulaznice su u prodaji na blagajnama kina ili na web stranicama.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.