Ususret lijepom vremenu, taman uoči početka još jedne sezone vjenčanja, očaravajuću modnu kampanju donosi Le Concept by Alex, ekskluzivni multibrand bridal salon naše najuspješnije dizajnerice Aleksandre Dojčinović. Glavna zvijezda i zaštitno lice ove priče prelijepa je Nesrin Sanad, poznata egipatska glumica, model, umjetnica, humanitarka i influencerica s hrvatskom adresom.
Divna Nesrin, iza koje su naslovnice i suradnje s brojnim časopisima od Voguea do Harper’s Bazaara, manje i veće uloge u nekoliko sjajnih filmova, poput one u filmu Brzi i žestoki, brojne revije i suradnje s nekim od najvećih modnih brandova današnjice (Max Mara, Mugler, Dior, Chane, Jimmy Choo, Gucci, David Koma, Cartier, Fendi, Louis Vuitton, …) na najljepši je način utjelovila sliku savršene mladenke, smjele i odlučne, koju na njezin najsavršeniji dan u životu baš ništa ne može iznenaditi. A upravo je takva i sama Nesrin, čije je široke poglede na svijet uvelike oblikovalo njezino bogato životno iskustvo, odrastanje u različitim zemljama i kulturama, putovanja i rad na svim stranama svijeta.
“Istina je da je moje odrastanje, satkano od brojnih globalnih utjecaja, uvelike utjecalo na to kakva sam danas osoba. Svako moje kulturološko iskustvo iz svih krajeva zemaljske kugle, doprinijelo je proširenju mojih vidika, usvajanju novih znanja i običaja i pretvorilo me u vječno znatiželjnu i otvorenu osobu kakva sam danas, budući da još uvijek beskrajno uživam u otkrivanju svega novog i lijepog” – govori Sanad, ne krijući koliko je sretna što ima priliku raditi i na hrvatskom tržištu, budući da već neko vrijeme živi u Istri.
“Snimanje za Le Concept bilo je toliko savršeno na više razina, počevši od divnog i profesionalnog tima s kojim sam surađivala, preko dinamike samog snimanja, do tog divnog, čarobnog interijera koji je zapravo san svake buduće mladenke, pogotovo ako se uzme u obzir da je ispunjen predivnim haljinama i dodacima, za baš svaki stil i tip djevojke. Mene je pak potpuno osvojila bodycon haljina Vere Wang koju sam nosila na snimanju, čiji je savršen i gotovo bezvremenski kroj pravo utjelovljenje senzualnosti i elegancije. Inače sam, kada govorimo o vjenčanjima, ali i općenito o modi, definitivno onaj tip koji misli da je manje zapravo više. Njegujem taj pomalo old-money stil bezvremene estetike i elegancije. No, sviđaju mi se i vjenčanja u koja je u savršenoj mjeri ukomponiran i dašak luksuza i sofisticiranosti, za upravo savršeni balans profinjenosti i raskoši” – govori ova prelijepa Egipćanka i dodaje kako je kod potrage za savršenim vjenčanicom uvijek, prije svega, važno znati što odgovara tvom stilu i osobnosti i da je uvijek dobro imati dvije opcije – jednu haljinu za samu ceremoniju i jednu opušteniju za kasniji ples s uzvanicima.
U Le Concept bridal kampanji koja slavi ženu i naglašava individualnost svake od njih, Nesrin je utjelovila baš takvu mladenku, unikatnu i hrabru na svom putu uplovljavanja u bračnu luku. Poruka ove divne modne bajke je da svaka žena zaslužuje osjećati se fantastično, pritom predivno spajajući tradicionalne i suvremene vrijednosti i naglašavajući sve one kvalitete i vrijednosti koje svaku mladenku čine svijetom i bajkom za sebe.
Suradnjom s Nesrin Le Concept by Alex hrabro je zakoračio u novu godinu i zapravo se savršeno nadovezao na prošlu u kojoj su haljine ovog luksuznog salona iz zagrebačke Ilice 15 bile glavne zvijezde nekih od najpraćenijih vjenčanja u svijetu i regiji. Podsjećamo, upravo je u njihovoj haljini sudbonosno DA izrekla novinarka Fani Stipković na svom vjenčanju za slavnog španjolskog nogometaša Fernanda Hierra, potom novinarka Iva Šarić za Dinamovog nogometaša Bruna Petkovića, a svijet sada željno iščekuje dubrovačko vjenčanje američke Hrvatice Nicole Artukovich, koja se u svibnju udaje za Liama Stewarta, hokejaša i sina slavnog glazbenika Roda Stewarta, također u Le Concept kreaciji.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.