Nema tko nije došao pogledati premijeru španjolskog filma ’42 sekunde’
42 sekunde, film temeljen na istinitoj priči o španjolskoj vaterpolskoj reprezentaciji koja je sudjelovala na Olimpijskim igrama u Barceloni 1992., gdje ih je svega 42 sekunde dijelilo od Olimpijskog zlata, od 11. svibnja stiže u hrvatskih kina
Pred brojnom publikom i uzvanicima sinoć je u Kaptol Boutique Cinema by Cinestar premijerno prikazan dugoočekivani sportski film ‘42 sekunde’ u kojem Tarik Filipović tumači ulogu poznatog hrvatskog trenera Dragana Matutinovića, poznatog po velikoj predanosti, ali i po svojem radikalnom pristupu.
Uz Tarika Filipovića, u vodećim su ulogama i Jaime Lorente, najpoznatiji po svojoj ulozi u popularnoj seriji „La casa de papel“ te španjolski glumac Álvaro Cervantes koji u filmu igraju vaterpoliste.
Na sinoćnjoj premijeri filma bili su prisutni brojni uzvanici iz društvenog života među kojima i Severina, Viktorija Rađa, Vanna, Lejla Filipović, Arija Rizvić i Marko Vargek, Antonia Ćosić, Anđa Marić, Joško Lokas, Hrvoje Šalković, Ornela Vištica, Larisa Lipovac Navojec, Aleksandar i Željka Stanković, Stjepan Božić, Vito Padovan, Marko Cindrić kao i brojni drugi.
Vijesti da će Barcelona biti domaćin Olimpijskih igara 1992. godine u potpunosti su iznenadile Španjolski vaterpolski savez. Nisu bili spremni.
Ubrzo momčad šokira i Dragan Matutinović, novi hrvatski trener koji odlučuje kako od tog trenutka nijedan igrač više nije nezamjenjiv. Niti jedan veteran, niti jedan kapetan, niti jedan favorit. Svatko tko želi igrati mora zaslužiti svoje mjesto.
Oduvijek su u momčadi igrali jedino katalonski igrači koji su poznati po svojoj tehnici i sofisticiranom razumijevanju vaterpola. Ali Matutinović je nepokolebljiv. Bit će po njegovom ili nikako. Namjerava dovesti veliku skupinu igrača iz Madrida koje predvodi buntovni Pedro Aguado te neće dopustiti nikome da preispituje njegovu odluku. Ti novi igrači su mladi i neiskusni, manje disciplinirani. Ali fizički su puno snažniji. Nitko tko želi osvojiti zlatnu medalju neće ih tek tako odbaciti, a da im ne pruži priliku da se dokažu.
Matutinović ima ratnički mentalni sklop i nemilosrdan je… a tek je počeo sa svojim planovima. Hrvat ih podvrgne treninzima koji graniče s vojnom obukom, koristeći psihološke trikove koji će do krajnosti ispitati njihovu psihičku izdržljivost.
Njihov ponos, stres, prijateljstva, neprijateljstva i obzirnost – sve će se razotkriti. Ako žele preživjeti i postati olimpijski prvaci, moraju naučiti kako biti snažni, ali prvenstveno ujedinjeni, kako podržavati jedan drugoga i postati pravi tim.
’42 sekunde’ u distribuciji Blitza možete pogledati u kinima od 11. svibnja, a ulaznice se mogu kupiti na blagajnama CineStara ili online na https://cinestarcinemas.hr/ odnosno u svim ostalim hrvatskim kinima.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.