Nasljeđe ljubavi: FOREO slavi povezanost majke i kćeri darujući im savršenu rutinu za nadolazeći Majčin dan
Ovog Majčinog dana, FOREO, vodeći svjetski brend medicinske tehnologije za njegu kože, podsjeća nas da odvojimo trenutak kako bismo cijenili žene koje su oblikovale naše živote - majke.
One nas vode, njeguju i prenose vrijedne lekcije o samopomoći i ljubaznosti. U toploj kampanji – Naslijeđe ljubavi – usredotočenoj na generacijsko prenošenje znanja o ljepoti, FOREO poziva kćeri da proslave dragocjenu vezu sa svojim majkama kroz moć njege kože – ukorijenjenu u tradicijama i dijeljenim sjećanjima.
S privlačnim popustima do čak 50% na različite uređaje i cijeli asortiman za njegu kože, FOREO nudi savršen poklon za vašu majku, kako bi unaprijedila svoju rutinu njege kože ili jednostavno opskrbila svojim omiljenim FOREO proizvodima za njegu kože.
Izrađen od baršunasto mekanog silikona koji je otporan na bakterije, LUNA™ 3 je najbolji način čišćenja vaše kože. Klinički je dokazano da uklanja do 99,5% prljavštine, ulja i ostatka šminke – što ga čini puno učinkovitijim od čišćenja samo rukama. Njegove ultra mekane silikonske točkice nježno eksfoliraju mrtve stanice kože dok ostaju neabrazivne na koži. T-Sonic™ pulsacije privremeno proširuju pore kako bi uklonile nečistoće duboko unutar njih – smanjujući šanse za nastanak prištića i ostavljajući vas svježima. U masažnom mode-u učvršćivanja, niskofrekventne pulsacije pomažu opustiti točke napetosti mišića lica i zagladiti izgled sitnih linija za čvršći ten.
Izgledati mladoliko svježe nikada nije bilo lakše. UFO™ 2 pruža vašoj koži trenutačnu i dugotrajnu hidrataciju, dok je klinički dokazano da povećava razinu vlažnosti kože za 126%, zadržavajući učinak do 6 sati. T-Sonic™ masaža povećava mikrocirkulaciju, isporučujući esencijalni kisik i hranjive tvari stanicama kože, istovremeno eliminirajući toksine – ostavljajući kožu s zdravim sjajem. UFO™ 2 možete koristiti u kombinaciji s UFO™ aktiviranim maskama, trenutno sniženim za 30%, ili s FOREO sheet maskama. Svaka ima svoju vlastitu rutinu tretmana u FOREO aplikaciji, koju možete sinkronizirati sa svojim uređajem.
ISSA™ 2 je prva silikonska sonična četkica za zube na svijetu – što je najznačajniji napredak u oralnoj njezi u posljednjih 70 godina. 100% vodootporna i izrađena od medicinskog silikona, ova ultra-higijenska 4-u-1 zvučna četkica za zube pruža potpunu oralnu njegu i klinički je dokazano da uklanja 30% više plaka od obične ručne četkice za zube. Za razliku od drugih električnih četkica za zube na tržištu, ISSA™ 2 omogućuje vam korištenje prirodnog ručnog pokreta dok doživljavate rezultate električne četkice za zube. Pokretana Sonic Pulse tehnologijom, nudi 16 razina intenziteta za potpuno personalizirano iskustvo pranja zubi.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.