Ove veljače Disney Channel u Hrvatsku donosi avanturističku poslasticu za obožavatelje animirane serije „MIRACULOUS – Pustolovine Bubamare i Crnog Mačka“. Osim novih epizoda koje će Disney Channel emitirati od ponedjeljka do petka u 19:20, najmlađi posjetitelji koji dođu u City Center one West mogu uživati u zabavnim aktivnostima od 3. do 14. veljače, između 12 i 18 sati radnim danom, a subotom od 11 do 18 sati.
Uz poseban kutak posvećen omiljenoj animiranoj seriji mali posjetitelji ispunit će svoj posjet centru pravom zabavom, a dobit će i jedinstvenu priliku upoznati omiljene likove, Bubamaru i Crnog Mačka te se fotografirati s njima prema dolje navedenom rasporedu.
Među aktivnostima za najmlađe tu je 360⁰ foto kutak gdje posjetitelji mogu pozirati s likovima iz serije, kao i snimiti video za uspomenu na zabavno druženje. Svaki sudionik mora unijeti svoju e-mail adresu na tabletu ispred ulaza u foto kabinu za preuzimanje foto i video materijala, a maloljetnici moraju imati pristanak roditelja/zakonskog skrbnika.
Velika avantura posjetitelje očekuje u labirintu, u kojem svako dijete može biti superheroj i slijediti stope Bubamare i Crnog Mačka u misiji skupljanja „Akume“ i spašavanja Pariza. Djeca od 4 do 13 godina mogu testirati svoje sposobnosti i provjeriti tko se najbrže kreće po pariškim krovovima. Svako dijete će na ulazu dobiti ruksak s kojim će skupljati Akume. Zadatak je skupiti ili staviti tri Akume na označena posebna mjesta. Svi koji ispune zadatak dobit će i diplomu za uspješno odrađen zadatak.
U kreativnoj zoni najmlađi imaju priliku pokazati i svoju kreativnu stranu crtanja ili bojanja na tematskim predlošcima. Djeca mogu raditi svoje crteže, bojati Bubamaru i Crnog Mačka pa čak i izraditi vlastitu masku. Posjetitelje očekuju i mali pokloni iznenađenja, a najuzbudljiviji dio zasigurno su susreti s Bubamarom i Crnim Mačkom u predviđenom foto kutku, stoga ne zaboravite zabilježiti sve važne datume.
Ova jedinstvena prilika za zabavu s fantastičnim likovima serije „MIRACULOUS – Pustolovine Bubamare i Crnog Mačka“ posjetila je i druge europske zemlje, a u Hrvatskoj traje do 14. veljače, u razdoblju od 12 do 18 sati.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.