HELLO
Domagoj Kukec

My Luxoria, vodeća turistička agencija specijalizirana za iznajmljivanje ekskluzivnih vila i kuća za odmor u Hrvatskoj, predviđa iznimno uspješnu turističku sezonu. Broj rezervacija za nadolazeću sezonu, a prema rezervacijama koje su trenutno zaprimili, u ovom trenutku premašuje sva očekivanja te je znatno veći, ukoliko ih uspoređujemo s godinama prije.

Prema informacijama prikupljenim temeljem dosadašnjih rezervacija, očekuje nas iznimno uspješna sezona koja će nadmašiti sva predviđanja. Bookinga već ima puno, a potražnja je već započela u prosincu. Trenutno ne vidimo nikakve prepreke za ovu sezonu. Primjećujemo da se Britanci ove godine vraćaju u većem broju, pretežito u Dalmaciju, na otoke i u Dubrovnik, dok su Nijemci, Skandinavci i Amerikanci i dalje vjerni gosti. Osim toga, posebno nas raduje vidjeti značajan porast broja rezervacija iz drugih dijelova svijeta“, izjavila je Ankica Ćaleta, vlasnica i direktorica agencije My Luxoria.

Luksuzni turizam doživljava procvat u Hrvatskoj i donosi izvrsne rezultate, a bio je ključan tijekom razdoblja pandemije gdje je naglasak upravo bio na rastu potražnje za ekskluzivnim smještajem i vrhunskim uslugama. Sezona 2024. donosi trendove koji ukazuju na daljnju povećanu potražnju za privatnim smještajem među gostima visoke platežne moći. 

Luksuzne vile nude kombinaciju hotelske kvalitete usluge uz potpunu privatnost, posebno popularnu među poznatim ili visokoprofiliranim klijentima.

Gosti sve više teže rezervaciji privatnih vila na prestižnim lokacijama te često biraju dulje boravke. Osim toga, traže dodatne usluge poput svakodnevnog čišćenja, opskrbe namirnicama i osobnog kuhara koji će se brinuti o svim obrocima tijekom njihovog boravka. Kao odgovor na želju putnika za izbjegavanjem gužvi tradicionalnih hotela, luksuzne vile postaju preferirani izbor. Gosti traže privatnost i personalizirano iskustvo s vlastitim bazenima, vanjskim prostorima i prostranim dvorištima.

S tehnološkim napretkom, luksuzni smještaji integriraju pametne značajke i druge inovacije. Ovo uključuje glasovno aktivirane kontrole, pametna svjetla i sustave kontrole klime te brzi Wi-Fi i sustave zabave. Ove značajke ne samo da poboljšavaju iskustvo gostiju, već pružaju i veću praktičnost za vlasnike vila i upravitelje objektima.

Luksuzni turizam u Hrvatskoj i dalje će se razvijati. Pozitivne brojke rezervacija, posebice u luksuznom segmentu, potvrđuju da Hrvatska postaje ključna destinacija za putnike koji traže dozu luksuza u predivnom okruženju.

My Luxoria se ističe kao predvodnik u pružanju brzih i pouzdanih inormacija svojim gostima. Trenutno se u njihovom asortimanu nalazi više od 800 luksuznih vila rasprostranjenih po cijeloj Hrvatskoj, a godišnje  privlače impresivnih 40.000 gostiju s visokom platežnom moći iz svih dijelova svijeta.

Više o My Luxoriji te o vilama u njihovoj raskošnoj ponudi, potražite na linku.

O My Luxoriji

My Luxoria je vodeća turistička agencija u Hrvatskoj koja se bavi isključivo iznajmljivanjem vila i kuća s bazenima, a njihovi su najčešći gosti upravo obiteljski gosti. Zahvaljujući velikim ulaganjima My luxoria je postala globalno prepoznatljiv brend. Agencijski portfolio ubrzano raste te do kraja 2024. godine planiraju imati 1000 vila u portfelju. Rezultat je to ulaganja u vlastiti rast i razvoj, ali i znak povjerenja iznajmljivača u snažan brend.

Glavni cilj agencije My Luxoria je zadržati stručnost i relevantnost, kao i svoju poziciju iskusnog savjetodavca i pouzdanog partnera, a dosadašnji je poslovni uspjeh pravi odraz ove dediciranosti.

druge vijesti