Hotel Zonar Zagreb bio je savršena kulisa ovog jedinstvenog koncepta koji objedinjuje znanje, edukacije i umrežavanje. Prvog je dana, u petka 28.3., nakon akreditiranja i uvodnih riječi moderatorice Ide Prester, organizatorica eventa Valentina Štokovac službeno proglasila MUArtico otvorenim te dala uvertiru u sve što nas je, u iduća dva dana, dočekalo u predvorju hotela te kongresnoj dvorani Evolution. Izložbeno- prodajne prostore imali su brendovi Kryolan, Bipa, Manuela Picard, Narentas, Neosalon, Evan, ProBook, Make Up For Ever, Spring Air, , Profokus, Frankly good, Rox Beauty, Skin Romance te Brushblender and co
Lada Mitrašinović, poznatija kao @belamakeuplada otvorila je kongres masterclassom na dva looka – full glam i soft glam. Nakon prvog, intenzivnog, masterclassa na stage je stigla Marija Butković koja je u ležernom razgovoru s Idom prenijela svoje dojmove o tridesetogodišnjem radu u beauty industriji, predstavila je pritom svoj beauty brend Marra a pričom o svojim intimnim iskustvima te pokretanju humanitarne udruge Marra Altrui koja pomaže žena oboljelima od karcinoma dojke ganula je prepunu dvoranu i nikoga nije ostavila ravnodušnim.
Rano je popodne obilježio look and learn masterclass brenda Make Up For Ever koji su sa svojim jedinstvenim konceptom predstavili dva jednaka looka koristeći dvije potpuno različite tehnike. Lookove potpisuju Mihaela Dodić te Silva Stojanović, dvije vrhunske makeup artistice poznate u čitavoj regiji.
U rano poslijepodne na stage je stigla Tanja Džido, marketinška stručnjakinja koja je temeljito pretresla sva pogrešna uvjerenja o brendiranju te postavila čvrste temelje za ispravno pasiranje na društvene mreže.
Prvi je dan također ostao u znaku demo prezentacija brow lifta majstorice svog zanata Martine Kallos. Petak je zaključen “dekonstrukcijom modne revije” učilišta Profokus – uprizorenje backstagea na stageu koji je kulminirao revijom iznenađenja nagrađivane dizajnerice koja se nedavno vratila s New York Fashion Weeka – @maykl_official_
Nakon prvog, zaista intenzivnog dana , ujutro je održana mala “lekcija” o stilu, stiliziranju i dress codeu za posebne prigode.
Ana Matutinović, ispred tvrtke Style and Wings, na jednostavan je način uvela publiku u promišljanju o odjevnim kombinacijama i pametnoj kupnji statement odjevnih predmeta.
Nakon male stilske škole stigla je Sanja Agić, makeup artistica koja je s gledateljima podjelila kratak presjek svoje karijere, predstavila novitete u poslovanju te se dotakla stručne literature, knjige “Makeup s potpisom” koju i sama potpisuje.
Publika je s oduševljenjem dočekala dr.Sc. Ivanu Prkačin, dermatologicu čije je znanje i profesionalnost nije nikoga ostavilo ravnodušnim. Problematika koze satkana u 45 minuta intenzivnog predavanja. MUArtico je okupio zaista vodeće lidere iz svojih industrija te je iduća gošća bila Mirela Ilenić, formulatorica koja je na tržište pustila i potpisala sastav za više od 45 brendova.
Njeno znanje i kompetentnost su zaista na zavidnoj razini. Nakon bloka predavanja uslijedila je demo prezentacija Manuele Picard i predstavljanje zaista impresivne kolekcije za njegu lica. Posljednji ovogodišnji gost na prvom regionalnom kongresu vizažista bio je Kryolan. Nikolina Zaninović Kokotović predstavila je jedinstveni hologramski look te spektakularno zatvorila ovogodišnju konferenciju.
Važno je napomenuti da je goodie bag MUArtico 2025. godine bio prepun proizvoda te da su brendovi zaista velikodušno podržali projekt čijem se nastavku, iduće godine, svi izuzetno vesele. U PR poklon vrečici pronašli su se proizvodi brendova: Kryolan, Springa Air, Noelle, Evan, Narentas, Real Tecniques, Marra, Rimmel, Pupa, Clarins, Elisabeth Arden, Lume, Rox Beauty, Skin Romance, Marvis, Tweezerman, Brushblender and co, Aura, Kallos, Paese, IsaDora, GreenOn, Nutty i Bipa.
Posebnost je bila i u mirisu svih prostorija kongresa, MUArtico je tako brendiran posebnim difuzorima u notama kašmira a posjetitelji su upravo kroz goodie bag kući odnijeli dašak konferencije koja će im na taj način još dugo biti u sjećanju.
Za coffe corner pobrinuli su se iz Cafee Monte dok je jedan poseban kutak bio izdvojen i za Materia Life, najbolja matcha na tržištu.
Za koordiniranja zaista vrhunske organizacije pobrinula se Marija Dabo Percan. Studio7 isporučio je vrhunske foto materijale a s nestrpljenjem očekujemo i video uratke koje potpisuje Podcast studio Hrvatska. Bipa se ove godine pronašla u ulozi partnera i na jedinstven način obilježila svoje prisustvo na konferenciji. Također, “klasičan” photo wall zamijenili su instalacijom od ruža i balona koja je istog trena postala viralna , kreativnu ideju i izvođenje potpisuje Make a Wish.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.