Ljepota, estetika i znanje: Kongres beauty industrije MUArtico ovog mjeseca u Zagrebu
MUArtico – kongres vizažista i beauty industrije , koncept koji objedinjuje ljepotu, estetiku i znanje održava se 28. i 29. ožujka u hotelu Zonar Zagreb.
Ovo nije klasičan kongres već jedinstveno iskustvo prožeto edukacijom, umrežavanjem i dobrim emocijama. Beauty industrija u posljednjih je nekoliko godina doživjela svoju najveću ekspanziju i rast, a vizažisti su promjenom Nacionalne klasifikacije zanimanja napokon postali priznata struka. Organizacijski tim MUArtica dovodi vodeće lidere iz beauty svijeta koji će svojim znanjem, iskustvom i vještinama oplemeniti svakog pojedinca, profesionalcima nadograditi znanje, a početnicima usaditi neke nove vještine i proširiti vidike.
Biti vizažist danas nije hobi, nego punopravno zanimanje
Vizažist, šminker ili makeup artist danas više nije samo hobi, već punopravno zanimanje koje omogućuje rad u svijetu mode, ljepote i glamura i upravo su to vrijednosti koje promičemo ovom, nešto drugačijom, konferencijom.
Također, ponosno najavljuju 3 ekskluzivna masterclassa koja potpisuju Lada Mitrašinović, Kryolan i Make Up For Ever. Martina Kallos, vlasnica beauty brenda Kallos održat će svim polaznicima konferencije demo prezentaciju za jedan od najatraktivnijih beauty tretmana današnjice – brow lift.
U suradnji s učilištem Profokus priprema se nešto još neviđeno na ovim prostorima – dekonstrukcija modne revije. Fuzija svih elemenata, potrebnih da se ostvari jedna modna revija, prikazanih na stageu: vizažisti, frizeri stilisti, nail artisti, stilisti i dizajneri – kreativni kaos, koji za cilj ima samo jedno – Spektakularnu modnu reviju.
Prvog će se dana održati i goodbye sparkle party kako bi se dostojno oprostili od glittera koji se zbog direktive EU i mikroplastike prestaju proizvoditi unutar beauty proizvoda u obliku kojem ih mi vizažisti poznajemo.
Također, osim look and learn masterclassa, tu su i ekskluzivni panelisti koji će svoje znanje i iskustvo podijeliti s cijenjenom publikom kongresa.
MUArtico kongres donosi niz iskusnih panelista
Mirela Ilenić vlasnica Mireillelaba održat će panel predavanje na temu proizvodnje i plasiranja beauty brenda u Hrvatskoj ( gotovo da i nema relevantnije osobe u regiji koja potpisuje formulacije preko 45 brendova na tržištu).
Marija Butković , vlasnica beauty brenda Marra i humanitarne udruge Marra Altrui, svoj će doprinos dati kroz panel predavanje o afirmacijama kroz beauty business.
Tanja Džido, MBA stručnjakinja i savjetnica za osobni branding s preko 23 000 vrijednih kontakata putem platforme LinkedIn,dati će jasne i detaljne upute kako se najbolje predstaviti na društvenim mrežama, te ukazati na važnost osobnog brendiranja.
Danas, za biti konkurentan vizažist na tržištu, potrebno je obuhvatiti i znanja iz područja dermatologije kako bi prema svakoj klijentici mogli individualno pristupiti, te se adekvatno nositi s kožnim problemima koje pritom susrećemo. U pomoć stiže Dr.Sc Ivana Prkačin – dermatologica koja će se kroz intenzivno predavanje dotaknuti osnovnih kožnih problema, te kako im, kao makeup artisti, pristupiti i na njih adekvatno reagirati.
Posao vizažista obuhvaća izradu make upa za razne prigode,stoga je prepoznavanje stila kod klijentica ono što nam olakšava pristup svakom individualnom looku kako bi postigli sklad I cjelinu cjelokupnog imidža. Obuhvatit će i područje stilizma,te kao predstavnik stilista stiže Ana Matutinović ispred tvrtke Style and wings.
Nova iskustva, znanje i vještine – to je ono što čini MUARtico
Iskustvo i dinamiku predavanja zaokružit će i promocijom knjige “Makeup s potpisom” koju potpisuje vizažistica Sanja Agić, a autorica će se i osobno pridružiti publici i uzvanicima u panel predavanju posvećenom makeup karijeri.
Osim radnog djela konferencije, koji obuhvaća panele i predavanja, očekuje se izložbeni i prodajni prostor zaista mnogih brendova.
Ponoso istiću da je i Bipa prepoznala važnost projekta, te se iznimno vesele ekskluzivnom Showroomu na konferenciji kao i svim budućim projektima koje ova suradnja donosi.
Promicanje zdravih životnih navika iznimno je važna za sve pojedince koji veliki dio svog radnog dana provode vrlo užurbano, u studiju ili na terenu stoga smo dodatnu pažnju posvetili suplementima koje donosi Merz Special,te uravnoteženim obrocima koje potpisuju GreenOn, Materia Life (matcha) i Nutty. Žele istaknuti kako na MUArtico stiže i Rox Beauty, tržišni lider u beauty uređajima i tehnologijama koji, osim sudjelovanja kroz goodie bag, priprema zaista jedinstven giveaway za goste.
Svaki će polaznik konferencije dobiti goodie bag čija trenutačna vrijednost višestruko nadmašuje cijenu same ulaznice, a unutra će se moći pronaći brendovi poput : Make Up For Ever, Aura, Noelle, Frankly Good, Pupa Milano, Real Tecniques, Elizabeth Arden, Clarins, Rimmel, Marvis, Brushblender and co., Lume, Skin Romance, Rox Beauty, Manuela Picard, IsaDora, Paese, Evan, Marra, Narentas, Tweezerman, Kryolan, Spring Air, te mnogi drugi.
MUArtico nije jednokratni kongres, već je njegovo održavanje planirano svake iduće godine kao podrška struci, brendovima i kolegama i sve to pratit će se kroz društvene mreže i objave, a upravo je to razlog zašto se paralelno intenzivno snimaju podcast video uradci s ekipom iz Podcast Studio Hrvatska.
Jedna od zanimljivosti je svakako i ProBook aplikacija koja uvelike olakšava komunikaciju između klijenata i vlasnika beauty businessa a autor će je i osobno predstaviti na konferenciji. Sav popratni potrošni materijal – od goodie baga do fascikla i kemijska omogućit će nam knjižare Libar dok će se za vizualni identitet foto kornera pobrinuti tvrtka Make a wish.
Organizator kongresa je Valentina Štokovac, makeup artist s više od 17 godina iskustva u struci. Moderatorica konferencije je Ida Prester. Sve vizuale potpisuje Studio7, a produkciju samog događaja koordinirat će Marijana Dabo Percan ispred Tijara event managementa.
Ulaznice se prodaju putem sustava Entrio, a kodove za popust možete pronaći na službenim društvenim mrežama kongresa.
Kućni ljubimci sve češće imaju važnu ulogu ne samo u privatnom, već i u poslovnom životu, a mnoga istraživanja pokazuju kako je sve više vlasnika koji žele provoditi što više vremena sa svojim ljubimcima. Uoči obilježavanja Take Your Dog to Work, dana koji se diljem svijeta obilježava kako bi se osvijestile pogodnosti dovođenja psa na posao, a koji se ove godine u svijetu održava 20. lipnja, Mars ističe brojne prednosti pet-friendly radnog okruženja koje uspješno njeguje već više od 15 godina.
U samo tri mjeseca od premijere hit-komedije Iva i Gloria, režije Jana Kerekeša, glavne glumice Iva Šimić Šakoronja i Gloria Dubelj proslavile su jubilarnu 50. izvedbu. Ova predstava već sada piše povijest kao jedan od najgledanijih naslova u hrvatskom kazalištu, okupljajući publiku svih generacija i šaljući duhovite, ali i oštre društvene poruke.
Sinoć je u vrtu Vile Riva u Slanom, u vrlo neformalnoj, intimnoj atmosferi održan susret svih sudionika i gostiju Slano Film Days s predstavnicima medija. Tijekom sljedećih pet dana Slano postaje mjesto filmskih razgovora, razmjene iskustava i ideja, neformalnih druženja regionalnih filmskih autora i istaknutih imena iz svijeta filma i filmske industrije.
U srcu ljeta, kad mirisi soli i zvuci cvrčaka ispunjavaju šibenske kale, grad se pretvara u veliku pozornicu emocija, stihova i glazbe. „Šibenik, Grad kao mi“ vraća nas korijenima kroz dvodnevni hommage velikanima čije su pjesme oblikovale naše djetinjstvo, mladost i identitet.
Za sve male i velike obožavatelje animacije, svemira i priča koje diraju srce, ovog lipnja stiže prava filmska čarolija! Najnoviji animirani film iz čarobne Pixarove i Disneyjeve radionice – "ELIO" – premijerno dolazi u kina 18. lipnja, upravo u savršeno vrijeme za kraj školske godine i početak ljetnih praznika, a ulaznice su u prodaji!
Desetljeće zajedničkog stvaranja, deset godina kad nakit postaje puno više od sjaja i oblika – Borboleta, najprepoznatljiviji hrvatski brend nakita, i ove godine slavi svoju umjetničku stranu kroz suradnju s vizionarom Danijelom Srdarevom. Njihova nova instalacija “Prizor iz polja” već od 20. lipnja oživljava zagrebački Arena Centar, dok izlog postaje pozornica gdje se igraju priroda, emocije i dizajn.
Zamislite da otvorite bocu piva i – umjesto klasične etikete – dočeka vas umjetničko djelo. Ne kao slučajni dizajn, već kao osobna izjava autora, kao isječak iz njegova svijeta, identiteta i vizije. Takav trenutak sada postaje stvarnost zahvaljujući projektu The Artist Series, koji mijenja način na koji doživljavamo i konzumiramo umjetnost u svakodnevici.
Proteklog vikenda terasa hotela Esplanade, poznata po pogledu i atmosferi, bila je mjesto okupljanja na rođendanskoj proslavi lifestyle portala Cover Style. Ovaj put, u fokusu je bila osma godišnjica rada portala, koju su organizatori odlučili obilježiti u suradnji s hrvatskim premium brendom The Artisan Gin.
Postoje pjesme koje vas ulove na prvu notu, kao jutarnje sunce koje nenadano probije kroz oblake. Dobar dan, novi singl Sandija Cenova, upravo je takav – nježna oda svakodnevnim trenucima sreće, koja ne pokušava biti ništa više od onoga što već jest: iskrena, vesela i topla.