Personalizirani Moët & Chandon šampanjac kao savršen blagdanski poklon
Blagdani se bliže, a s njima i vrijeme neodlučnosti oko poklona. Nekada nam se čini kako je pronalaženje jedinstvenih poklona iz godine u godinu nemoguća misija, ali zato ove godine ne brinite, imamo unikatnu ideju za ovogodišnje blagdane. Klasični pokloni poput sata, novčanika, kozmetike svima su već dobro poznati, ali personalizirani poklon uvijek je nešto posebno. Ove godine, podignite svoje darivanje na potpuno novu razinu s personaliziranim Moët & Chandon šampanjcima.
Blagdansko raspoloženje već je odavno započelo, pa mnogi od nas počinju razmišljati o tome kako razveseliti naše najmilije. Ovih blagdana, darujte nešto posebno.
Miva galerija vina pobrinula se ponuditi više od klasične boce šampanjca kao poklona. Personalizacija je ključna riječ. Između brojnih opcija na tržištu, Moët & Chandon s personaliziranom porukom izdvaja se kao sinonim za luksuz i eleganciju.
‘Personal touch’ uvijek je nešto što poklon čini iznimnim. Navratite do Miva galerije vina u Novom Zagrebu (Ul. Ede Murtića 2a) i personalizirajte Moët & Chandon šampanjac sa željenom porukom, imenom ili datumom. Bez obzira radi li se o mini boci šampanjca za intimne trenutke ili impozantnoj većoj boci posebne proslave, svaka postaje jedinstvena i unikatna.
PERSONALIZACIJA KAO ZVIJEZDA OVOGODIŠNJIH BLAGDANSKIH POKLONA
Moët & Chandon šampanjac sam je po sebi sinonim za luksuz, a personalizacijom dobiva dodatnu notu sofisticiranosti i čini ga savršenim darom za blagdane ili novogodišnje proslave. Personalizirani šampanjac kao poklon nije samo estetski dodatak – on nosi i emotivnu vrijednost. Poruka koja se ispisuje na bocu ostaje kao uspomena i podsjetnik na poseban trenutak koji će se čuvati u sjećanju. Iznenadite svoje najbliže ovim jedinstvenim darom i stvorite trenutke koji će trajati zauvijek.
Beč je oduvijek sinonim za eleganciju, umjetnost i, naravno — vrhunski užitak u kavi. A sada je taj duh stigao i u Hrvatsku, zahvaljujući Christini Meinl, nasljednici jedne od najpoznatijih europskih obitelji kave i potpredsjednici brenda Julius Meinl.
Gazde su nedavno na festivalu Zlatne žice Slavonije s pjesmom "Nema lijeka koji ljubav liječi" osvojili priznanje za najslušaniju pjesmu, a objavili su i još jedan singl, "Prekasno za ljubav", koji najavljuje 10. studijski album.
U svijetu mode postoje trenuci kada se klasično susretne s hrabrim, a rezultat je – potpuna elegancija. Ove jeseni, to se dogodilo s bojom plavom. SKINY je u svojoj novoj kolekciji donjeg rublja za sezonu jesen/zima 2025. odlučio promijeniti percepciju onoga što znači biti klasičan: crno ostaje siguran izbor, ali plavo postaje simbol samopouzdanja.
Postoje proizvodi koji se pojave – i promijene način na koji doživljavamo ljepotu. Jedan od njih zasigurno je Erborian CC Crème – kultna krema koja već više od desetljeća spaja najbolje iz dva svijeta: korejsku stručnost u njezi kože i francusku eleganciju u formulaciji. Rezultat? Savršeno prirodan ten, lagan osjećaj na koži i onaj efekt zbog kojeg mnogi kažu: „Tvoja koža, ali bolja!”
Zagreb je sinoć mirisao na ljepotu, zdravlje i samopouzdanje – sve ono što nova Yasenka Hair Strong linija utjelovljuje. U hotelu Zonar, uz poznate zaljubljenike u beauty svijet poput Hane Hadžiavdagić Tabaković, Korane Marović, Lune Valas, Lare Vukušić, Hanne Lončarević i Emili Dragaš, brend Yasenka predstavio je revolucionarne proizvode koji obećavaju gustu, sjajnu i zdravu kosu – iznutra prema van.
U najnovijem poglavlju Disneyjeve kultne franšize, TRON: ARES, oskarovac Jared Leto utjelovljuje digitalni program koji prvi put prelazi u stvarni svijet
U toploj, gotovo filmskoj atmosferi zagrebačkog restorana Botanist, Uršula Tolj okupila je žene – i ponekog muškarca – koji su željeli čuti ono što se rijetko kaže naglas. Njeno prvo druženje pod nazivom „Kao žena ženi“ pretvorilo se u večer emocija, razmjene i smijeha, gdje su se ozbiljne teme pretapale u pjesmu, a svakodnevne brige nakratko izgubile težinu.