HELLO
HELLO! #HelloItsMe

U Zagrebu je danas potpisan sponzorski ugovor između Hrvatskog olimpijskog odbora i Coca-Cole u Hrvatskoj. Predsjednik Hrvatskog olimpijskog odbora dr. sc. Zlatko Mateša pozdravio je novo partnerstvo s Coca-Colom te se osvrnuo na njihovu dugogodišnju podršku Olimpijskim igrama: „Ovo partnerstvo svjedoči o kontinuitetu i snažnoj povezanosti Coca-Cole sa svijetom sporta – s olimpijcima, sportašima i sportašicama. Izuzetno nam je drago što će se ta lijepa priča nastaviti i u godinama koje dolaze“, izjavio je Mateša te dodao da je materijalni dokaz o vezama tog globalnog brenda i olimpizma izložena bočica i čaša Coca-Cole iz 1984. godine, a koju je na dar kao sudionica OI u Los Angelesu dobila tadašnja hrvatska olimpijka u streljaštvu, danas zaposlenica HOO-a Biserka Vrbek.

Hrvatski olimpijski odbor i Coca-Cola potpisali sponzorski ugovor Hello Magazine Croatia

U sklopu svečanog potpisivanja održana je i panel rasprava posvećena mentalnom zdravlju vrhunskih sportaša. Povod ovoj iznimno važnoj temi je inicijativa Coca-Colina brenda POWERADE The Athletes Code („Kodeks sportaša“) koja predstavlja novi smjer u odnosu brenda sa sportašima koje sponzorira, omogućujući im da bez straha od gubitka suradnje uzmu pauzu od sponzorskih obaveza kako bi se mogli posvetiti mentalnom zdravlju. U raspravi o mentalnom zdravlju svoja razmišljanja podijelila je Barbara Matić, dopredsjednica Hrvatskog olimpijskog odbora i olimpijska pobjednica iz Pariza te ujedno ambasadorica brenda POWERADE istaknuvši: „Mentalno zdravlje je ključno. Pogotovo na Olimpijskim igrama, gdje je pritisak ogroman, konkurencija vrhunska, a prilika dolazi možda jednom u životu“. Matić je podijelila i vlastite metode mentalne pripreme, među kojima je posebno istaknula vizualizaciju borbe: „Meni vizualizacija jako pomaže. U mislima stvaram sliku ‘zlatne Barbare’, verziju sebe s određenim osobinama, i unaprijed zamišljam kako će izgledati borba, što ću raditi, kako ću nadmudriti protivnicu. Možda se sve to na kraju ne dogodi baš tako, ali mi ta priprema daje sigurnost na početku.
Uz Barbaru Matić, na panelu je sudjelovao i Tin Srbić, hrvatski gimnastički reprezentativac i srebrni olimpijac iz Tokija, koji je rekao: „Moja mentalna priprema danas je potpuno drugačija nego kad sam imao 20 godina. S godinama se mijenja i stav prema sportu i životu. Posljednje dvije godine bile su teške – htio sam da se stvari odmah poprave, ali shvatio sam da to ne ide preko noći. Pravi pomaci su počeli tek kad sam prihvatio situaciju takvu kakva jest. Svaki rezultat koji sam ostvario došao je iz tog trenutka prihvaćanja – tu leži prava mentalna snaga. Olimpijske igre u Parizu ostavile su dubok trag. Trebalo mi je vremena da to procesuiram. Tek kad sam to zaista prihvatio, treninzi su ponovno počeli imati smisla i ići u dobrom smjeru.“ Zajedno su se složili da u snažnim fizičkim pripremama za Olimpijske igre, ili bilo koje sportsko natjecanje, ključnu ulogu ima mentalni fokus i posvećenost postizanju rezultata.
Tin Srbić, uzor mnogim mladim gimnastičarima i jedan od najzaslužnijih za popularizaciju gimnastike u Hrvatskoj posljednjih godina, često dijeli savjete mladima temeljem vlastitog iskustva. „Budite iskreni prema sebi i prema ljudima koji su vam bliski. U redu je imati probleme – svi su oni rješivi. Rezultat nije sve. Uspjeh je kad ste sretni u onome što radite“, poručio je Srbić. Matić je dodatno naglasila i važnost podrške koju sportašima pružaju partneri i sponzori. „Trenutno sam u fazi pauze – treniram i radim, a još uvijek nisam donijela odluku o svojim sljedećim koracima. POWERADE inicijativa došla je u pravom trenutku za mene. POWERADE jasno poručuje da je mentalno zdravlje važno. To je poruka koju sportaši trebaju čuti, i osjećati da iza njih stoje sponzori, sustav, zajednica“, izjavila je.

Prof. dr. sc. Renata Barić s Kineziološkog fakulteta u Zagrebu, vodeća stručnjakinja za psihologiju sporta, u panel raspravi naglasila je kako je psihološka priprema ključna sastavnica sportskog uspjeha. „U brojnim istraživanjima sportaši navode da je psihološka priprema važna između 70 i 99 posto – to jasno pokazuje koliko su svjesni njezine uloge, osobito na natjecanjima“, rekla je, naglasivši pritom da je rad na mentalnom zdravlju jedan drugačiji tip treninga u okviru sportske pripreme. Upozorila je na svakodnevne izazove s kojima se sportaši suočavaju: „Od sportaša se neprestano očekuju vrhunski rezultati i savršenstvo, a pritom moraju ostati emocionalno čvrsti. Važno je učiti sportaše da je „ok ne biti ok“ i da ih upravo ta autentičnost čini još čvršćima i otpornijima.“ Prof. dr. sc. Barić pohvalila je inicijativu POWERADE i intenzivnije napore Hrvatskog olimpijskog odbora po pitanju mentalnog zdravlja sportaša, posebno u pogledu preporuka Međunarodnog olimpijskog odbora koje se tiču brige za mentalno zdravlje.

PROČITAJTE: HOO okupio predstavnike lifestyle medija s ciljem promicanja žena u sportu

Vinko Kovačić, direktor javnih poslova, komunikacija i održivog poslovanja Coca-Cole za Rumunjsku, Bugarsku, Jadransku regiju i Srbiju, apostrofirao je činjenicu da je Coca-Cola od 1928. godine partner međunarodnog olimpizma, i to kao prvi komercijalni partner Olimpijskih igara. Govoreći više o inicijativi The Athletes Code, izjavio je: „POWERADE, kao brend koji ima dugu povijest suradnji s vrhunskim sportašima diljem svijeta, prepoznao je izazove povezane s mentalnim zdravljem s kojima se sportaši suočavaju te je odlučio djelovati. The Athletes Code nas uvodi u novu eru odnosa između sportaša i brendova – pruža našim sportašima ugovornu sigurnost da uzmu vrijeme koje im je potrebno za oporavak, bez obzira na sponzorske obveze, a sve to kako bi se mogli vratiti jači nego ikad“.

Sponzorskim ugovorom između Coca-Cole u Hrvatskoj i Hrvatskog olimpijskog odbora Coca-Cola postaje partner HOO-a i službeno piće hrvatskih olimpijaca do 2028. godine.


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025