HOO okupio predstavnike lifestyle medija s ciljem promicanja žena u sportu
Ususret Olimpijskim igrama u Parizu (26. srpnja - 11. kolovoza), Hrvatski olimpijski odbor (HOO) priredio je u zagrebačkom hotelu Zonar druženje s novinarima hrvatskih lifestyle medija s ciljem promicanja uloge žena u sportu.
Tijekom jednosatnog druženja, tridesetak medijskih predstavnika dobilo je najvažnije informacije o središnjem višesportskom događaju 2024. godine. Skupu se odazvala i donedavna ministrica turizma i sporta, odskora zastupnica u Europskom parlamentu Nikolina Brnjac.
Pozdravljajući nazočne i zahvaljujući još jednom bivšoj ministrici na sjajnoj suradnji u prošle četiri godine, predsjednik HOO-a Zlatko Mateša istaknuo je važnost shvaćanja olimpizma u širem kontekstu od samog sporta te podsjetio na neke povijesne činjenice.
“Od 1912. pa sve do 1948. godine na olimpijskim igrama postojala su natjecanja i u umjetnosti, glazbi, književnosti i arhitekturi. I sam utemeljitelj modernih Igara, Pierre de Coubertin, nije osvojio medalju u nekoj sportskoj disciplini, nego u poeziji. To vam sve govori i zato je važno prezentirati i druge segmente olimpizma, a uloga medija pritom je od iznimne važnosti” kazao je Mateša te dodao: “Uskoro ćemo vas pozvati na još jedan naš događaj, kojeg smo nazvali svojevrsnom modnom revijom, a na njemu ćemo predstaviti olimpijsku kolekciju za Pariz”.
Dopredsjednica HOO-a Morana Paliković Gruden govorila je o činjenici koja će tek ući u povijest po ravnopravnoj zastupljenosti spolova (50:50 posto sportašica i sportaša) na Igrama u Parizu, a glavni tajnik HOO-a Siniša Krajač kratko se osvrnuo na Hrvatsku kuću: “Bit će to mjesto za promociju sporta, gospodarstva, ali i mode. Ukoliko ste u vrijeme Olimpijskih igara u Parizu, svakako posjetite Hrvatsku kuću, bit ćete nam dragi gosti.”
Zamjenica šefa Misije hrvatske olimpijske delegacije Petra Nosso upoznala je nazočne s posebnostima trećih olimpijskih igara kojima je domaćin Pariz (prethodno još 1900. i 1924.), a posebno je istaknula spektakularno otvaranje Igara, predviđeno plovidbom brodova sa svim sudionicima po rijeci Seini.
Direktorica HOO-ova Ureda za odnose s javnošću i međunarodnu suradnju Mia Baćić i glavna urednica časopisa Olimp Ninna Lara Vidaković pozvale su sve predstavnike medija na službenu promociju olimpijske kolekcije brenda 4F koju će nositi hrvatski olimpijci i olimpijke na Igrama u Parizu. Bit će to 4. srpnja u zgradi rektorata Sveučilišta u Zagrebu na Kajzerici.
Nezaustavljiva Lepa Brena vraća se jača nego ikada! Nakon što se oporavila od ozljede noge, najveća regionalna zvijezda u ožujku se vraća pred zagrebačku publiku i to tijekom tri večeri. Uz već poznate datume, 21. i 22. ožujka, Brena je najavila i rekordni, šesti koncert u Areni Zagreb.
Nakon što je prošle veljače lansirana na App Store i Google Play, besplatna aplikacija FiZone, koja je u potpunosti hrvatski brend, napravila je toliki ‘boom’ da ju je na zaslone mobitela u nekoliko dana downloadalo nekoliko desetaka tisuća korisnika. Taj se broj u međuvremenu višestruko povećao, a aplikaciju koja je namijenjena ljubiteljima fitnessa, sporta i rekreacije, koristi ekipa iz čitave regije.
Jučer je u Francuskom institutu održano predstavljanje Francuske međunarodne škole u Zagrebu (French International School of Zagreb – EFIZ) koja već gotovo tri desetljeća predstavlja središte visokokvalitetnog obrazovanja, ujedinjujući učenike iz različitih kultura i jezičnih sredina. Škola prati razvoj učenika od 2. do 18. godine i njeguje inovativan pristup učenju, multikulturalnost i europske vrijednosti.
Vesela i romantična, veljača je prepuna događanja i manifestacija. Valentinovo nam se približava i sve je puno raznih ponuda za proslavu ovog mnogima posebnog dana u godini.
Cvijeće je lijepo, ali zašto se zadržavati na prolaznom poklonu kada možete darovati uspomene koje traju cijeli život? Vaša bolja polovica zaslužuje iznenađenje koje će biti urezano u sjećanje, nešto posebno i drugačije. Umjesto da razmišljate o klasičnim poklonima, vrijeme je da se okrenete kreativnijim opcijama koje će oduševiti i vas i vašeg partnera.
Red Dot, globalna nagrada za dizajn uvrstila je Davora Bruketu u svoj Design Diary koji agregira razne važne informacije za dizajnere, uključujući i popis tristotinjak najvažnijh suvremenih dizajnera različitih generacija od Alvara Aalta, Rona Arada, preko Nevilla Brodya, Stefana Seigmastera do Irme Boom i brojnih dugih.
U svijetu u kojem digitalni ekrani sve više upravljaju našom svakodnevicom, a istinska ljudska interakcija gubi se u beskrajnom moru poruka i emotikona, Supersonic Trio donosi svježi udarac autentične glazbene energije. Njihova pjesma „Animal“ nije samo skladba – to je iskreni poziv na buđenje, oslobađanje od lanaca suvremenog, digitalnog života te povratak prirodnoj egzistenciji koju smo zaboravili. Dok se danas koncerti pretvaraju u prilike za snimanje mobilnim uređajima, a pravi doživljaj nastupa gubi se iza filtera i ekrana, ovaj bend odlučno stoji na čvrstom tlu stvarnosti.
Skandal koji trese ovogodišnju Doru ne jenjava, a u njegovom središtu našla se Natalie Balmix, čije je neočekivano izbacivanje iz natjecanja izazvalo lavinu reakcija u javnosti i među obožavateljima. Priča o diskvalifikaciji, koja se u prvi mah činila kao administrativna odluka, s vremenom je poprimila dimenzije zavjere, sumnjivih odluka i neodgovorenih pitanja. Je li Žigica bila previše opasna za konkurenciju? Tko su misteriozni glazbeni producenti koji su presudili njezinoj pjesmi? Zašto pravila Dore ostavljaju previše prostora za subjektivne interpretacije?