Martina Gregur za HELLO!: Gradimo manifestaciju koja će biti ključna za hrvatsku industriju ljepote
Početkom svake sezone, posebno one proljetne kada želimo udahnuti malo živosti svojoj kosi, okrećemo se novim beauty trendovima. Ovoga vikenda, od 8. do 10. ožujka, Zagrebački velesajam ugostit će tradicionalnu Beauty & Hair Expo manifestaciju.
U sklopu događanja održat će se i Majstori ljepote – Dani frizera i kozmetičara HOK-a, koji će na jednome mjestu u tri dana svima zainteresiranima otkriti najnovije trendove u stvaranju (i održavanju) ljepote.
Uoči samog eventa smo razgovarali s vrhunskom frizerkom predsjednicom Ceha frizera i kozmetičara HOK-a te licenciranom sutkinjom svjetske klase. Što nas sve očekuje ovoga vikenda na Velesajmu te koje ćemo lookove nositi ovoga proljeća, pa i ljeta, Martina je otkrila samo za HELLO!
Ovoga vikenda, od 8. do 10. ožujka 2024., na Zagrebačkom velesajmu održat će se „Majstori ljepote – Dani frizera i kozmetičara HOK-a“. Ova beauty manifestacija dio je jubilarnog 25. sajma BEAUTY & HAIR EXPO ZAGREB 2024. Što možemo očekivati od tog događaja te koliko je važan za frizere i kozmetičare?
Gradimo manifestaciju koja će biti ključna za hrvatsku industriju ljepote, stvaramo platformu na kojoj ćemo predstaviti , ali i unaprjeđivati naša izrazita domaća znanja i vještine. Važan segment događaja su svakako državno prvenstvo frizera i kozmetičara, ali i školska natjecanja- to su novi naraštaji koji su budućnost naše industrije ljepote. Putem panela i predavanja na temu stanja u struci , sustava obrazovanja, nedostatka radne snage, poticaja za naukovanje te mnogih drugih želimo otvoriti teme koje su ključne za naše poslovanje te donijeti zaključke kojima bismo se obratili nadležnim tijelima, a u svrhu unapređenja struke.
U Hrvatsku prvi puta stižu i Farrukh Shamuratov, međunarodno poznati i priznati frizer, stilist i vizažist te Pei Wang, svjetska prvakinja u kozmetičkoj njezi. Što su pripremili za posjetitelje, kakve su edukacije i radionice u pitanju?
Ovog ćemo vikenda u Zagrebu imati priliku ugostiti dva uistinu vrhunska svjetska stručnjaka. Frizeri će u subotu prisustvovati showu Farrukha Shamuratova, edukatora i kreatora mnogih frizerskih tehnika, stručnjaka koji je do sada svojim edukacijama poboljšao vještine gotovo 12 tisuća frizera diljem svijeta. Predstaviti će nam 6 kreacija nove kolekcije „Get Inspired“. U nedjelju će Shamuratov održati radionicu na kojoj će frizerima prenijeti nova znanja i vještine u izradi svečanih frizura. Uzak krug frizera u osmosatnoj ekskluzivnoj edukaciji imati će priliku savladati tehnike i usvojiti vještine izrade frizura koje su primjenjive u svakodnevnom radu. Pei Wang je pak pobjednica natjecanja World skills 2022. U subotu će pokazati tradicionalne trehnike guasha, masaže štapovima i kistovima te tradicionalne kineske tehnike u kombinaciji s modernima. Uz to, u nedjelju će održati specijaliziranu radionicu za izabrane polaznike s kojima će raditi na tehnikama antiage njege i masaže lica.
Koji su trenutno popularni hair trendovi i što će se nositi ovog proljeća?
Ovog proljeća nastavljamo naglašavati prirodnu ljepotu te pažnju polažemo na njegu kose. Njegovana i zdrava kosa nezamjenjiv je ukras svakog lica. U modi su frizure mekanih linija s naglaskom na volumen koji naglašava ženstvenost i unosi dozu glamura u svakodnevni styling.
Koji su najveći izazovi s kojima se susreću frizeri i kozmetičari?
Nedostatak kvalitetne radne snage, porast troškova rada, porezno opterećenje, te mnoga druga. Kod dobrog frizera moraju se spojiti talent i želja za napredovanjem, ali na sve utječe i kvalitetno strukovno obrazovanje, koje bi moglo i moralo biti bolje, kako bi se u struku privukli talentirani, pametni i sposobni mladi ljudi.
Je li tržište frizera i kozmetičara prezasićeno i kako se izboriti da baš naš salon bude među najposjećenijima?
Kompletna “beauty“ industrija bilježi porast posljednjih godina. Svi smo mi na neki način konzumenti tih usluga. Društvene mreže učinile su nas vidljivijima pa želimo izgledati bolje, ali i osjećati se bolje. Praćenje trendova nikad nije bilo lakše zahvaljujući globalnoj povezanosti te su svjetske frizersko-kozmetičke korporacije u tome prepoznale priliku. Za nas u struci to predstavlja dodatni izazov jer klijenti očekuju da pratimo trendove i educiramo se kako bismo to primijenili na najvišoj razini kvalitete. Brojne kolegice i kolege svjesni su važnosti cjeloživotnog učenja te su potvrdu kvalitete usluge dobili i kroz polaganje majstorskog ispita pri Hrvatskoj obrtničkoj komori. Pravi majstor zna da je kontinuirana kvaliteta osigurana isključivo kontinuiranim usavršavanjem i jedini je način da klijenti dođu u vaš salon i, puno važnije, nastavljaju se vraćati.
Kako unaprijediti odnose s klijentima u svakodnevnom poslu frizera?
Međuljudska komunikacija, pa i psihologija u odnosu frizera s klijentima u svakodnevnom poslu imaju jako važnu ulogu. Iako je primarna funkcija frizure estetska ona utječe i na unutarnje zadovoljstvo i nikako je ne treba svoditi samo na kriterij estetike. Također, riječ je o struci koja stalno mora pratiti trendove, želje i potrebe novih generacija te ulagati u sebe da ne dođe do zaostajanja i onoga što se naziva generacijskim jazom. U tom smislu, frizeri se stalno pomlađuju, kako bi išli ukorak s vremenom. Treba dakle imati razumijevanja za više generacija, uglavnom u istom danu i svakoj se prilagoditi. U skladu s time na manifestaciji smo organizirali predavanje Davora Bilmana „Skener osobnosti“ pa pozivam sve zainteresirane da se jave.
Električni automobili sve više postaju dio naše svakodnevice i donose značajne promjene u automobilskoj industriji i infrastrukturi. Kako tehnološki napredak utječe na proizvodnju električnih automobila? Koji su glavni izazovi u infrastrukturi potrebnoj za podršku električnim vozilima? Kako električni automobili mijenjaju tradicionalnu automobilsku industriju? Na ta ključna pitanja u Špici s Macanom odgovaraju Vedran Sorić, stručnjak za prodaju, digitalizaciju i nove tehnologije u prodaji, te Hrvoje Prpić, predsjednik Hrvatske nacionalne udruge za elektromobilnost, Strujni krug.
Alfred Keller, ugledni restoran u Boutique Hotelu Alhambra koji je ranije nagrađen Michelinovom zvjezdicom, ponovno je učvrstio svoju poziciju lidera u hrvatskoj gastronomiji, osvojivši prestižnu plaketu Gault&Millau i četiri kuharske kapice s ukupno 17 bodova. Povećanje je to u odnosu na prošlogodišnjih 16,5 bodova, što dodatno potvrđuje predanost restorana kulinarskoj izvrsnosti. Laureate za 2025. proglasilo je hrvatsko izdanje gastronomskog vodiča Gault&Millau.
Dvije žene, dva moćna glasa u svijetu poduzetništva i komunikacija, oblikuju globalne promjene svojim inovativnim pristupima. Tena, socijalna poduzetnica s iskustvom od Londona do Indije, redefinira poslovanje kroz društveni utjecaj. Karolina, savjetnica pri NATO-u i scenska umjetnica, spaja strategiju i kreativnost u jedinstvenu karijeru. Njihova priča inspirira – kako balansiraju brojne uloge i ruše granice profesionalnog izražavanja?
Dvije od tri majke (61%) imaju manje od sat vremena dnevno za svoje osnovne potrebe: Philips Avent poziva društvo da podrži majke i smanji pritisak s kojim se suočavaju pokretanjem novog Share the Care pokreta.
Sjećate li se onih vremena kad je televizor bio u središtu obiteljskih druženja, mjesto gdje su se svi okupljali, smijali i razgovarali? Onaj veliki crni uređaj u kutu sobe, gdje je svaki trenutak proveden uz obitelj bio poseban.