Martina Gregur za HELLO!: Gradimo manifestaciju koja će biti ključna za hrvatsku industriju ljepote
Početkom svake sezone, posebno one proljetne kada želimo udahnuti malo živosti svojoj kosi, okrećemo se novim beauty trendovima. Ovoga vikenda, od 8. do 10. ožujka, Zagrebački velesajam ugostit će tradicionalnu Beauty & Hair Expo manifestaciju.
U sklopu događanja održat će se i Majstori ljepote – Dani frizera i kozmetičara HOK-a, koji će na jednome mjestu u tri dana svima zainteresiranima otkriti najnovije trendove u stvaranju (i održavanju) ljepote.
Uoči samog eventa smo razgovarali s vrhunskom frizerkom predsjednicom Ceha frizera i kozmetičara HOK-a te licenciranom sutkinjom svjetske klase. Što nas sve očekuje ovoga vikenda na Velesajmu te koje ćemo lookove nositi ovoga proljeća, pa i ljeta, Martina je otkrila samo za HELLO!
Ovoga vikenda, od 8. do 10. ožujka 2024., na Zagrebačkom velesajmu održat će se „Majstori ljepote – Dani frizera i kozmetičara HOK-a“. Ova beauty manifestacija dio je jubilarnog 25. sajma BEAUTY & HAIR EXPO ZAGREB 2024. Što možemo očekivati od tog događaja te koliko je važan za frizere i kozmetičare?
Gradimo manifestaciju koja će biti ključna za hrvatsku industriju ljepote, stvaramo platformu na kojoj ćemo predstaviti , ali i unaprjeđivati naša izrazita domaća znanja i vještine. Važan segment događaja su svakako državno prvenstvo frizera i kozmetičara, ali i školska natjecanja- to su novi naraštaji koji su budućnost naše industrije ljepote. Putem panela i predavanja na temu stanja u struci , sustava obrazovanja, nedostatka radne snage, poticaja za naukovanje te mnogih drugih želimo otvoriti teme koje su ključne za naše poslovanje te donijeti zaključke kojima bismo se obratili nadležnim tijelima, a u svrhu unapređenja struke.
U Hrvatsku prvi puta stižu i Farrukh Shamuratov, međunarodno poznati i priznati frizer, stilist i vizažist te Pei Wang, svjetska prvakinja u kozmetičkoj njezi. Što su pripremili za posjetitelje, kakve su edukacije i radionice u pitanju?
Ovog ćemo vikenda u Zagrebu imati priliku ugostiti dva uistinu vrhunska svjetska stručnjaka. Frizeri će u subotu prisustvovati showu Farrukha Shamuratova, edukatora i kreatora mnogih frizerskih tehnika, stručnjaka koji je do sada svojim edukacijama poboljšao vještine gotovo 12 tisuća frizera diljem svijeta. Predstaviti će nam 6 kreacija nove kolekcije „Get Inspired“. U nedjelju će Shamuratov održati radionicu na kojoj će frizerima prenijeti nova znanja i vještine u izradi svečanih frizura. Uzak krug frizera u osmosatnoj ekskluzivnoj edukaciji imati će priliku savladati tehnike i usvojiti vještine izrade frizura koje su primjenjive u svakodnevnom radu. Pei Wang je pak pobjednica natjecanja World skills 2022. U subotu će pokazati tradicionalne trehnike guasha, masaže štapovima i kistovima te tradicionalne kineske tehnike u kombinaciji s modernima. Uz to, u nedjelju će održati specijaliziranu radionicu za izabrane polaznike s kojima će raditi na tehnikama antiage njege i masaže lica.
Koji su trenutno popularni hair trendovi i što će se nositi ovog proljeća?
Ovog proljeća nastavljamo naglašavati prirodnu ljepotu te pažnju polažemo na njegu kose. Njegovana i zdrava kosa nezamjenjiv je ukras svakog lica. U modi su frizure mekanih linija s naglaskom na volumen koji naglašava ženstvenost i unosi dozu glamura u svakodnevni styling.
Koji su najveći izazovi s kojima se susreću frizeri i kozmetičari?
Nedostatak kvalitetne radne snage, porast troškova rada, porezno opterećenje, te mnoga druga. Kod dobrog frizera moraju se spojiti talent i želja za napredovanjem, ali na sve utječe i kvalitetno strukovno obrazovanje, koje bi moglo i moralo biti bolje, kako bi se u struku privukli talentirani, pametni i sposobni mladi ljudi.
Je li tržište frizera i kozmetičara prezasićeno i kako se izboriti da baš naš salon bude među najposjećenijima?
Kompletna “beauty“ industrija bilježi porast posljednjih godina. Svi smo mi na neki način konzumenti tih usluga. Društvene mreže učinile su nas vidljivijima pa želimo izgledati bolje, ali i osjećati se bolje. Praćenje trendova nikad nije bilo lakše zahvaljujući globalnoj povezanosti te su svjetske frizersko-kozmetičke korporacije u tome prepoznale priliku. Za nas u struci to predstavlja dodatni izazov jer klijenti očekuju da pratimo trendove i educiramo se kako bismo to primijenili na najvišoj razini kvalitete. Brojne kolegice i kolege svjesni su važnosti cjeloživotnog učenja te su potvrdu kvalitete usluge dobili i kroz polaganje majstorskog ispita pri Hrvatskoj obrtničkoj komori. Pravi majstor zna da je kontinuirana kvaliteta osigurana isključivo kontinuiranim usavršavanjem i jedini je način da klijenti dođu u vaš salon i, puno važnije, nastavljaju se vraćati.
Kako unaprijediti odnose s klijentima u svakodnevnom poslu frizera?
Međuljudska komunikacija, pa i psihologija u odnosu frizera s klijentima u svakodnevnom poslu imaju jako važnu ulogu. Iako je primarna funkcija frizure estetska ona utječe i na unutarnje zadovoljstvo i nikako je ne treba svoditi samo na kriterij estetike. Također, riječ je o struci koja stalno mora pratiti trendove, želje i potrebe novih generacija te ulagati u sebe da ne dođe do zaostajanja i onoga što se naziva generacijskim jazom. U tom smislu, frizeri se stalno pomlađuju, kako bi išli ukorak s vremenom. Treba dakle imati razumijevanja za više generacija, uglavnom u istom danu i svakoj se prilagoditi. U skladu s time na manifestaciji smo organizirali predavanje Davora Bilmana „Skener osobnosti“ pa pozivam sve zainteresirane da se jave.
U srijedu, 28. svibnja 2025., hotel Zonar u Zagrebu bio je epicentar ženske snage, znanja i nadahnuća. Prva Pro-femina konferencija, u organizaciji časopisa Ljepota&Zdravlje i pod pokroviteljstvom prestižnog dermokozmetičkog brenda Eucerin, okupila je brojne žene — i ponekog muškarca — koji su odlučili posvetiti jedan dan onome što često u svakodnevnom vrtlogu stavljamo na zadnje mjesto: sebi.
U ambijentu modernog hotela Zonar, pod aromatičnim oblakom Spring Aira i u cvjetnoj scenografiji studija Diši na nos, Baos i Padma, 28. svibnja 2025. održana je prva Pro-femina konferencija u organizaciji časopisa Ljepota&Zdravlje. Elegantno i sadržajno, okupljanje pod temom "Najbolja verzija sebe" okupilo je vodeće stručnjake iz područja zdravlja, ljepote i wellnessa, ali i niz entuzijastičnih posjetitelja željnih znanja, inspiracije i osobnog rasta.
U samom srcu Dalmacije, između sunca, mora i mirisa Mediterana, održan je ekskluzivni Porsche Dalmacija Road Show, vozačko iskustvo koje spaja emociju, preciznost i uživanje u vožnji. Tijekom pet dana, čak 100 sudionika istraživalo je obalne ceste i dalmatinska mjesta, pretvarajući svaki zavoj u trenutak koji ostaje zapamćen.
21. kolovoza čak 50 izvođača na pozornici izvodit će glazbu bandova poput Led Zeppelin, Queen, Deep Purple, The Doors, AC/DC, Pink Floyd, Toto, The Rolling Stones, The Beatles, Tine Turner, Princea i drugih svjetskih imena.
Douglas parfumerije, sinonim za luksuz, stručnost i inovaciju u svijetu ljepote, ekskluzivno su predstavile najnoviju beauty uslugu – Skincare School by Douglas. Ova inovativna usluga nastavak je Douglasove misije da svojim kupcima ponudi jedinstvena i personalizirana beauty iskustva, a predstavljena je na posebnom eventu u parfumeriji na Trgu bana Jelačića 7 u Zagrebu.